hugo911 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Tak posiadam całkowicie wyeliminowany egr ponieważ mój był uszkodzony (nie domykał co skutkowało że albo auto nie miało mocy albo potrafiło zgasnąć przy ruszaniu) i nie wiem czy to ma związek ale mam również wyciętego kata. Czy w związku z tym że nie ma egr to oznacza że jestem skazany nawet latem jeździć autem nie rozgrzanym?
Dev Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Zawsze zaslaniam zimą chlodnice. Auto szybciej się nagrzewa. Sprawa sprawdzona i potwierdzona. Uklad w audi jest tak wydajny ze gdy temperatura spada poniżej zera to nie ma szans przegrzac silnika. Przykład na moim AJLu: Podczas jazdy ze stala prędkością 130km/h na tempomacie VAG pojazuje mi 90* a gdy ma zaslonieta całą chłodnice przy tej samej predkosci 91.5*. Temperatura plus 3* na zewnątrz
kkam Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Tak posiadam całkowicie wyeliminowany egr ponieważ mój był uszkodzony (nie domykał co skutkowało że albo auto nie miało mocy albo potrafiło zgasnąć przy ruszaniu) i nie wiem czy to ma związek ale mam również wyciętego kata.Czy w związku z tym że nie ma egr to oznacza że jestem skazany nawet latem jeździć autem nie rozgrzanym? Latem nie będzie problemu, ale poniżej zera bez EGRa może nie złapać 90 jak jedziesz wolno. EGR w znaczącym stopniu przyspiesza ogrzewanie silnika, bo część spalin wraca do silnika
novwy Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 jak ktoś jeździ dużo w mieście nie polecał bym zasłanianie chłodnicy
karol18183 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 jak jest mega zimno to mozna zasłonic a jak nie to bez sensu
hugo911 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Z zasłoniętą chłodnica jeżdżę już 2 sezon zimowy i nic się nie dzieje nawet jeśli jeżdżę dużo po mieście.
s27 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 w TDI zasłanianie daje mizerny efekt, jeżeli jest wszystko sprawne to nie polecam zasłaniania
pawel1806 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Ja wkładam karton przed chłodnice klimy, więc jeśli włączą się wiatraki to powietrze i tak zostanie zassane z przestrzeni pomiędzy chłodnicą klimy i wody.
tomcio3 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Ja zasłaniam tylko przy wiekszych mrozach. Jeśli eger i termostat wpełni sprwne to nie ma sensu tego robić przy deliokatnych mrozach (Takie moje zdanie). No chyba, że nie dzałają prawidłowo to zasłaniąć jak najbardziej.
Axel1 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Jeżeli już to nie zasłaniamy wszystkich wlotów tylko częściowo przesłaniamy chłodnice tam gdzie się da czyli pod tablicą rejestracyjną. Używam do tego elastycznych izolacji climaflex o jak najmniejszym przekroju. W przypadku diesla szybciej się nagrzewa i jest niższe zużycie paliwa szczególnie przy mrozach. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się