darkb Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Witam , od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem w swoim aucie. Kiedy wsiadam rano do auta po nocnym postoju i normalnie zaczynam jechać , dodaję gazu a auto takie moje odczucie jakby podszarpywało delikatnie , przerywało delikatnie. Dzieje sie tak gdzieś przez 1,5 kilometra jazdy , szczególnie czuć te zjawiska przy przyspieszaniu dopóki auto nie złapie około 40 - 50 stopni temperatury. Bardzo proszę o sugestie i ewentulanie co sprawdzić.
sokal Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Sprawdź czujnik temperatury G2/G62. Instrukcja diagnozy czujnika cieczy chłodzącej G2 G62.pdf - A6 C5 - xoslox - Chomikuj.pl A poza tym -> Bo inaczej to tylko gdybanie...
darkb Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 Sprawdź czujnik temperatury G2/G62.Instrukcja diagnozy czujnika cieczy chłodzącej G2 G62.pdf - A6 C5 - xoslox - Chomikuj.pl A poza tym -> Bo inaczej to tylko gdybanie... czujnik sprawdzę a czy gdy wrzucę logi to rzucisz okiem czy wszystko jest ok ?
ja74687 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 wrzuć ktoś na pewno ci sprawdzi
imbusek Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Mam bardzo podobny problem a ten sam silnik wymieniona przepływka czujnik tem cieczy i nic dalej to samo:/ dzieje sie to tylko na ssaniu
darkb Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2013 no ja cały czas borykam się z tym problemem , nie wiem co to może być wg logów i przepływka po wymianie i sonda po wymianie i wszytsko działa książkowo, tylko temp na klimatroniku kiedy odpalam auto a postoi ono na dworzu całą noc przy temp 2-5 stopni C pokazuje rano 30 stopni na kanale 49.
barthek11 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 tylko temp na klimatroniku kiedy odpalam auto a postoi ono na dworzu całą noc przy temp 2-5 stopni C pokazuje rano 30 stopni na kanale 49. czyli temp. na klimatroniku też ci dobrze pokazuje-, bo tam "skala" zaczyna się dopiero od 30 stopni
oca69 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Pompa paliwa moze daje za male cisnienie. Mozd wtryski siadaja. Sprawdz cisnienie na listwie wtryskowej Wysłane z mojego telewizora
imbusek Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Ale wydaje mi się że ciśnienie jest ok bo gdy auto zejdzie z ssania jest wszystko jak najbardziej OK tak samo jeśli chodzi o wtryski. A zrobiłem zdjęcie świec możecie ocenić ich stan ??
oca69 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Wygladaja jakby mialy za duzo szczeline. Czyli nie sa w jakiejs super kondycji Wysłane z mojego telewizora ---------- Post dopisany at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany at 23:09 ---------- Zdjecia tez do konca nie pokaza. Podjedz jutro do sklepu , przed sklepem wykrec jedna i powiedz zeby Ci pokazal nowa i porownaj Wysłane z mojego telewizora
Magicbattle Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 te swiece masz w 1.8?? kto to tam wlozyl. powinny byc jedno elektrodowe moim zdaniem
sokal Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 te swiece masz w 1.8?? kto to tam wlozyl. powinny byc jedno elektrodowe moim zdaniem Mylisz się A odstęp powinien mieć 1mm, sprawdź go
ja74687 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 u ciebie świeczki przydało by się wymienić bo już swoje zrobiły ( jeszcze ci trochę na pewno pojeżdżą ale ja bym wymienił) i nie koniecznie muszą być jedno elektrodowe, potocznie mówi się że jedno powinny być przy instalacji LPG bo mniej się wypalają i łatwiej się mieszanka zapala do tego łatwiej je się reguluje niż 3 elektrodowe, a te trzy elektrodowe lepiej sprawdzają się przy samym PB niż te jedno. Ale ja mam zamontowane 3 elektrodowe w swoim przy LPG zrobione jest na nich ok 25 000 km i jak narazie wszystko jest w porządku Ale u ciebie imbusek to świece już mają spory odstęp wyczyść je i wyreguluj ale ja bym radził wymienić
imbusek Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 No świece wymienię na pewno w przyszłym tyg zobaczymy czy to przyniesie jakiś efekt ale według mnie to wątpię.... ale na pewno to nie zaszkodzi dużo czytałem na temat tego szarpania na ssaniu i generalnie mało komu udało się zlokalizować tego przyczynę Walczę z tym od roku A jak dobierałem świece na stronie NGK to tez mi pokazywało że powinienem mieć świece 3 elektrodowe zamówię z allegro.
darkb Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2013 koledzy a czy powodoem mogą być przewody , fajki bądź cewki dla tego przerywania
zepol Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 u mnie na cewce sa wypalone 2 punkciki i zauwazylem poszarpywanie w zakresie 1.5k -2k obr jak wcisne gaz w podloge. szkoda mi kupowac nowej cewki bo to nie maly wydatek do ADRa bo na lato bede sprzedawal.
Klejk Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 kolego mialem podobny problem u kobiety w aucie.. i okazalo sie ze to przeplywka.. dopoki sie nie rozgrzal chcoc troche byla... jazda.. nawet gasl czasami
imbusek Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Ja przepływke wymieniłem na nowa i dalej to samo w tygodniu chyba jeszcze świecę wymienię ale ciekawe czy to coś da :/ ---------- Post dopisany 09-12-2013 at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany 08-12-2013 at 12:25 ---------- I jak panowie udało sie komus cos zdziałać z tym problemem ? Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
Głido Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 witam mam ten sam problem, gdy zimna nie idzie jechac, szarpie kicha strzela, wystarczy ze chwile pochodzi na wolnych obrotach i troche sie rozgrzeje problem znika ale zaczyna ja tez brac w trakcie jazdy slabnie na chwile i pozniej dalej ciagnie, pod kompem pokazalo mi ze jest nie odpowiednia mieszanka i jakis problem z sonda;/ niewiem od czego zaczac i jak wogole sprawdzic czy to sonda:co:
sokal Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Sondę powinno się sprawdzić oscyloskopem, możesz też zapiąć VAGa i zerknąć w blokach wartości mierzonych sterownika silnika lub podpiąć multimetr do sygnałowej (zazwyczaj czarnej) żyły kabla od sondy (no i do masy) i sprawdzić wahania napięcia które powinny wynosić +/- 0,2-0,9V. Takie objawy pasują do sondy, warto sprawdzić jej wiązkę, zwłaszcza gdy mamy LPG, mogą być jakieś dziwne połączenia po "specach" bądź zimne luty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się