roadking 1 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Przy prędkości pomiędzy 140 a 160km/h wyraźnie wyczuwalne są wibracje nadwozia, czuć je nie tylko na kierownicy ale na wszystkim. Nie są to koła bo założyłem nowe felgi z nowymi oponami (wszytko wyważone). Ja mam Quattro, pytanie co może wpadać w wibracje przy tej akurat predkości ? Poniżej i powyżej 150 km/h nic nie drga. SL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 łożysko, przegub, wał, tarcze hamulcowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaskiKR 0 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 zobacz na zabieraki wychodzące z na oski z przodu skrzyni biegów czy nie mają luzu na łożyskach w wenatrz skrzyni na mechanizmie różnicowym. Wał też bym obejrzał i tylni most przeguby wewnętrzne a co dalej to się okaże metoda eliminacji tych elementów dojdziesz do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roadking 1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 No to sprawdzenie tego troche zajmie... dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaskiKR 0 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 I jak wynalazles coś? Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gilbert1990 0 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Miałem podobną sytuację, ale między 95~105km/h wyważenie kół nic nie dało, okazało się że prawy tylny amortyzator popuścił. Wymiana tylnych amortyzatorów, zbieżność i wszystko jest OK! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaskiKR 0 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Co do tylnych amortyzatorów to też ich zużycie ale dosłownie prawie do zera daje takie objawy. Wystarczy tylko jeden taki i efekt już jest.cały samochód trzesie się nawet na idealnej prostej drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stano 1 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Dokładnie sprawdzić układ przeniesienia napędu. Miałem to samo ale już od 110km/h okazało się że przegub wewnętrzny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Solo 0 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 W quattro, wał wisi na jakiejś podporze ? Sprawdzałeś jej stan ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roadking 1 Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 No sporo tych punktów do sprawdzenia ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Solo 0 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Zacząłbym od podpory... Jak wyglądają Twoje opony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roadking 1 Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Opony sa nowe i wyważone, pisałem o tym wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stano 1 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Opony sa nowe i wyważone, pisałem o tym wcześniej. Zazwyczaj w takich przypadkach wychodzi jakas pierdoła ale ciezko zlokalizowac. Ja stawiam na napęd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Ja tak mam przy 140-150. Przy 100 jest jakbym jechał po szkle, zero drgań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Solo 0 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 i co było ? doszedłeś do tego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 i co było ? doszedłeś do tego ? Obstawiam półosie albo co. Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Wątpię bo ja pól osie wymieniałem i jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 a ja znow mam to samo ale przy prędkościach 50-70km/h trzesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slodki79 1 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Podpora wału przerabiałem to samo u siebie jakieś 3 miesiące temu 700zł poszło dla tych co mają Q i przy 130-160km/h da sie odczuć lub też przy ostrym ruszaniu między 2-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4a4 1 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 ma ktoś info o ile jest taka informacja dla poszczególnych modeli audi, przepis co ile się powinno wymieniać podporę wału, gdyż w polsce mówią jeździć ile się da że element bardzo żadko wymienialny, a za naszą zachodnią granicą mówią ,że raz do roku przy przeglądzie powinno się podporę wymieniać. Pytam gdyż nie pierwszy raz mi się to o uszy obija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się