Kubica86 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Witam kolegów, możliwe że gdzieś jest podobny wątek ale nie znalazłem do 3.0. Czy może ktoś z Was ma kontakt czy dostęp do gotowego zestawu czy do kogoś kto robi wzmocnione sprzęgła + docisk? był bym wdzięczny za pomoc i podpowiedzi.
grom Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Radzikowski Warszawa, możesz też ewentualnie poszukać sachsa serii performance, ale koszta beda wieksze. Wysłane z mojego HTC One za pomocą Tapatalk 2
Kubica86 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2013 Co do sachsa znalazłem zestaw na 600 Nm z kołem jednomasowym w kranicach 1300 Euro to i tak tanio bo inni chcą około 1600. Sachs Performance Kupplung-Set mit Einmassenschwungrad Sinter 300 drogą nie chodzi, zobaczę jeszcze u Radzika.
Kulon Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 tylko pamiętaj że na jednomasie skrzynia będzie cierpiała gdyż drgania będą się na nią przenosiły (fakt ludzie jeżdżą tylko nie piszą ile) warto o tym poczytać
Kubica86 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2013 Decyzja podjęta, będzie nowy dwuamas + wzmocnione sprzęgło i docisk. Dogadałem się z gościem i zrobi sprzęgło za grosze, więc postanowiłem zainwestować od razu w dwumas. Czas realizacji śmiech 4 dni robocze. U radzika wyszedł styczeń i 2 razy drożej.
IroN_87 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Przerabia Twoje stare sprzęgło? Gdzie i jaki koszt?
Kubica86 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 Mechanik 114 - kontakt Nr do Paweł Stępień. Możesz krzyknąć że z Klubu A4 to zawsze będzie lepsza cena. Mi powiedział za obicie kewlarem+ wzmocnienie docisku 500 pln. Mówił też o regeneracji dwumasu ale trochę sceptycznie podchodzę do tego...
vp-tdi Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Mechanik 114 - kontaktNr do Paweł Stępień. Możesz krzyknąć że z Klubu A4 to zawsze będzie lepsza cena. Mi powiedział za obicie kewlarem+ wzmocnienie docisku 500 pln. Mówił też o regeneracji dwumasu ale trochę sceptycznie podchodzę do tego... i na ile KM i NM wystarczy ? nie lepiej kupic uzywany w dobrym stanie 1-mas lub 2mas ,mam goscia co sprowadza wypadkowe samochody tylko do 60 tys km ,innych nie bierze bo szkoda czasu ...jak on to mówi a mi czesci sprzedaje za grosze bo kilka nascie razy miesiecznie u niego jestesmy po czesci
Kowi87 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Mechanik 114 - kontaktNr do Paweł Stępień. Możesz krzyknąć że z Klubu A4 to zawsze będzie lepsza cena. Mi powiedział za obicie kewlarem+ wzmocnienie docisku 500 pln. Mówił też o regeneracji dwumasu ale trochę sceptycznie podchodzę do tego... i na ile KM i NM wystarczy ? nie lepiej kupic uzywany w dobrym stanie 1-mas lub 2mas ,mam goscia co sprowadza wypadkowe samochody tylko do 60 tys km ,innych nie bierze bo szkoda czasu ...jak on to mówi a mi czesci sprzedaje za grosze bo kilka nascie razy miesiecznie u niego jestesmy po czesci jak cos robisz nie oszczędzaj, a ty proponujesz uzywane części:facepalm:
vp-tdi Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 uzywane ale ORI saschs albo LUK co o niebo lepsze jak podroby zamienniki
Robero321 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Tak używane tylko jak się okaże że założysz taką używaną np. tarczę w za***istym stanie a nie zauważysz że ma bicia bo tego nie da się zauważyć i zamontujesz takie używane badziewie i będziesz miał bicia podczas np. ruszania to kto Ci zwróci za ponowne wywalenia skrzyni - wsadzenie kolejnej tarczy ? i to są właśnie tanie "drogie" oszczędności Polaków. Używane to możesz sobie założyć lusterko albo jakiś przełącznik a nie sprzęgło czy inne elementy mające wpływ na jazdę i na późniejsze koszty jakby się okazało ze super używka wcale taka nie jest.
Kowi87 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 uzywane ale ORI saschs albo LUK co o niebo lepsze jak podroby zamienniki zdziwisz sie niejednokrotnie, jak jeszcze sie nie przejechałeś to kwestia czasu:wink:
vp-tdi Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 po 30 tys km nie mozliwe zeby bylo padlo,te sprzegla sa wyciagane z aut normalnych uzytkownikow ,zazwyczaj od dziadków
Robero321 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zazwyczaj z kilkuletniego samochodu nie kupisz w dobrym stanie sprzęgła TO BZDURA Z takim szczęściem żeby trafiać części od dziadków to równie dobrze można trafiać raz w roku w totka. Z resztą nie jeden dziadek nie potrafi jeździć i sam widziałem jak palą sprzęgło ruszając bo nie odpuszczają całkowicie bo zapomni mu się zdjąć całkiem nogi ze sprzęgła. Raz się przejechałem i choć by mi ktoś wciskał za darmo taką tarcze to nie wezmę Kolego vp-tdi staraj się pisać po polsku - chyba jest różnica jeśli komuś robisz łaskę a nie laske
Patrox Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 w 3,0 tdi seryjne sprzęgło starcza na 300 km i 600 nm. Bardziej rozchodzi sie o dwumas który przy zbyt duzym momencie z dołu wibruje powodujac efekt drżenia wału. Po drugie w tych sprzegłach problemem jest nie sprzegło tylko samoregulator docisku który jest zbyt miekki. wyeliminowanie samoregulatora zniweluje uslizg sprzegła.
Kubica86 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 Panowie a z czego mogę założyć jednomas ???
pioteros Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 jednomasy 240mm byly miedzy innymi w starych setkach 2.3 i pewnie 2.8
Turboziomal Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Decyzja podjęta, będzie nowy dwuamas + wzmocnione sprzęgło i docisk. Dogadałem się z gościem i zrobi sprzęgło za grosze, więc postanowiłem zainwestować od razu w dwumas. Czas realizacji śmiech 4 dni robocze. U radzika wyszedł styczeń i 2 razy drożej. Sprzęgło założone? Jak wrażenia i jakie koszta za zestaw?
Saske91 Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Witam. Posiadam auto marki Audi a6 c7 2012 rok 3.0 tdi 204 km z manualną skrzynią biegów napęd na przednie koła. Robiłem w lutym u tunera nowego softa na hamowni i pomiar wykazał 215 koni i 434 nm. Po aktualizacji w chwili obecnej jest 270 koni i 540 nm. Tylko pojawił się problem ze sprzęgłem ponieważ zaczęło się slizgać, więc kupiłem całe kompletne sprzęgło wraz z kołem dwu masowym firmy LUK chciałem żeby było pancerne więc dodatkowo w firmie Makland obili mi tarczę materiałem kewlarowym JK02 okładzina jest z czterech części pisali że wszystko jest ok. i tak ma być no i było aż do nie dawna gdzie tarcza zaczęła się ślizgać na zimnym silniku, lecz gdy jest ciepły wtedy się nie ślizga Makland rozkłada ręce i nie ma pojęcia czemu tak się stało. Jutro mechanik będzie mi zrzucał skrzynię biegów w celu obejrzenia tarczy. Możę moment jest za wysoki względem docisku ? kiedyś ktoś miał podobny problem w A4 B7 "Kubica86" zakładał temat tylko tam w serii miał chyba 500 nm. i szykował sprzęgło na 600 NM. jak dobrze pamiętam ale ostatecznie nie napisał jak rozwiązał problem itd. myślę nad obiciem tarczy materiałem LUK 8090S może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się