Arcus Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Wiem, że modyfikacje w wolnossących silnikach są ciężkie w ogarnięciu lub całkowicie nie opłacalne ale pojawiło się coś takiego i chciałbym poznać Wasze opinie na temat tego urządzonka. A może ktoś z użytkowników coś "rzeźbił" przy tych motorkach. Ogólnie nie mam problemu z samochodem jeśli chodzi o osiągi ale jak wiadomo "zawsze mało" Chiptuning AUDI A4 A6 2,4V6/ 2,8V6 (3713487322) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Łukasz13 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 To 250 wydaj lepiej na inne przyjemności albo kup cos do auta, na pewno nie bedzie takiego przyrostu jak piszą, można coś kombinowac przy tym sterowniku ale z głową chip z allegro nie pomoże zreszta sam opis mówi sam za siebie zwiekszenie doładowania w silniku wolnossacym:kox:
gregor10 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Chip gotowiec przyniesie czasami wiecej złego jak dobrego. Spokojnie można dłubać 2.6-2.8 czy 3.0 V6 w audi tylko trzeba to robić customowo indywidualnie pod silnik, wtedy daje to dobre efekty , inaczej przynosi to z deka inne efekty od założonych
piotrek4415 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Tylko w tym problem że opis w aukcji do której podałeś link dotyczy raczej doładowanych diesli:wink:
tomasz102 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Taki gotowiec to zwykle niewielki przyrost mocy. Wiem po sobie. Ze 110 KM wyszło mi 125 KM. Zwykle można dużo więcej wyciągnąć z danej jednostki niż na gotowcu. Diagnozę wstępną robi się po to, żeby coś nie wysiadło po modyfikacji i żeby określić co zmienić w sofcie np. poszarpany momnet obrotowy itp.. Jednak prawdą jest to, że tuner ma gotowca, którego przerabia później lub wgrywa na żywca, jeśli widzi, że pomiary wstępne wyszły jakby chciał. Jednak bez pomiarów wstępnych wątpię, że ktoś da gwarancję, że turbo nie odleci po 2000 km
Arcus Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 Tylko w tym problem że opis w aukcji do której podałeś link dotyczy raczej doładowanych diesli:wink: Opis wygląda raczej na uniwersalny. Ale na końcu jest taki przykład: Seryjna Moc Tuning Wzrost 165KM / 225Nm 184KM / 250Nm 19KM / 25Nm 174KM / 230Nm 191KM / 260Nn 17KM / 30Nm 193KM / 245Nm 213KM / 270Nm 20KM / 25Nm Czyli bajka. Trzeba jeździć tym co fabryka dała:wink:
Piotrek98igo Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 sprawdz czy masz ta fabryke , bo moze sie okazac ze trzeba jej poszukac
tomasz102 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Powiem Ci tak. Sam ten temat przerabiałem i myślałem, że taniej kupić z allegro coś i że wyjdzie mi niewiele mniej KM niż było w opisie. Zamiast obiecanych 30 KM wyszło tylko 15 KM. Do tego niektóre rzeczy w sofcie były źle zrobione. Najtaniej i najlepiej jechać do kogoś kto się tym zajmuje. Nie musi być to profesionalna firma która ma 1000 certyfikatów i swoich "naukowców". Wystarczy ktoś kto ogarnia temat i wyjeżdża sporo zadowolonych ludzi od niego. Z hamownią + soft zmieścisz się do 600 zł w przypadku swojego samochodu. Będziesz miał pewność, że samochód nagle Ci nie stanie i tak samo zyskasz moc w rzeczywistości, a nie tylko jakaś obietnica typu "wierz mi Pan na słowo". Sam nie jestem tunerem, ale napisałem to dlatego, że żałuje 250 zł za chipa z allegro.
Łukasz13 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 W silniku wolnossącym nie da sie tak łatwo podnieść mocy, bo to nie diesel czy turbo benzyna gdzie wystarczy zwiększyc doładowanie dodac paliwo i już mamy moc. Owszem można próbowac robić doloty wydechy w sofcie poprawiac kąt zapłonu ale czy ta gra jest warta świeczki? Samo grzebanie w sofcie raczej niewiele zmieni.
tomasz102 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 +15 KM oraz + 20 Nm możesz się spodziewać na sofcie, więcej tak raczej nie wyczaruje nikt na standard gratach.
Piotrek98igo Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 jezeli takim softem jest przyrost to tego przyrostu nie odczujesz w ogole,bo to polega jedynie na przesunieciu odciniki i mocy zrobionej wyzej.
MAGIC87 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 +15 KM oraz + 20 Nm możesz się spodziewać na sofcie, więcej tak raczej nie wyczaruje nikt na standard gratach. ale temat tyczy sie 2.4 2.6 i 2.8 i tu w zyciu po takim ,,czypie'' z allegro nie dojdzie 15 KM:wink:
tomasz102 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Z allegro owszem raczej wątpliwa sprawa. Jak coś to mogę dać namiar na tunera, który da Ci taki przyrost mocy przy zdrowym silniku
gregor10 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 tomasz102 +1 za wpis , bo jest napisy rozsądnie i pokrywa się z prawdą.... chipem z allegro nie osiągniesz zakładanego przyrostu , mało tego realne jest max 2/3 z obiecanych przyrostów biorąc pod uwagę że silnik jest zdrowy. Oczywiście w grę wchodzi tylko i wyłącznie customowy kod pod auto. No i czy czuć choćby nawet 10km i 15nm to juz najlepiej przekonać się samemu.
zrywka Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 A ja kupowalem takiego wirusa od Pana Marka (dokladnie tego z allegro) do mojej S4 2.2t (audi 100/A6 c4 jakby ktos nie wiedzial). Dostalem 2 kosci z programem,inny gosc mi to wlozyl i roznica w porownaniu z programem wloskim ktory mialem kolosalna.po pierwsze przestala mi sie swiecic kontrolka check engine(na wloskim programie sie ciagle swiecila),po drugie walniecie turbo jest od 2000 obr. a nie od 3000 obr. i ciagnie do odciecia. Po shamowaniu na rolkach w Niepolomicach wyniki nastepujace: na benzynie 271.4 KM i 422Nm, na lpg 263.2 KM i 371 Nm. Przypomne ze orginal ma 230 KM i 350 Nm. Wykresy z benzyny ladne,bez duzych schodow,lpg gorzej. Takze moim zdaniem nie jest zle jak na gotowca. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Kowi87 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 +15 KM oraz + 20 Nm możesz się spodziewać na sofcie, więcej tak raczej nie wyczaruje nikt na standard gratach. jak mu przyjdzie 5km to bedzie sukces, o jakich 15km ty tu piszesz, niby skąd Ci tej mocy przybędzie, trzeba poprawiać mechanike, bawic sie dolotem, wydechem to moze tyle dojdzie, ale poniesione koszty nie będą adekwatne do przyrostu mocy:whistling: ---------- Post dopisany at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany at 23:33 ---------- jedyny sensowny zabieg w wolnossaku A4 to montaz kompresora:whistling: te chipy do Vek to jak magnetyzery na cudowny spadek spalania:facepalm:
gregor10 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 +15 KM oraz + 20 Nm możesz się spodziewać na sofcie, więcej tak raczej nie wyczaruje nikt na standard gratach. jak mu przyjdzie 5km to bedzie sukces, o jakich 15km ty tu piszesz, niby skąd Ci tej mocy przybędzie, trzeba poprawiać mechanike, bawic sie dolotem, wydechem to moze tyle dojdzie, ale poniesione koszty nie będą adekwatne do przyrostu mocy:whistling: ---------- Post dopisany at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany at 23:33 ---------- jedyny sensowny zabieg w wolnossaku A4 to montaz kompresora:whistling: te chipy do Vek to jak magnetyzery na cudowny spadek spalania:facepalm: oj tam oj tam 10km robi się w 1.4 przy customowym kodzie, samym softem, ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting V6 lepiej reagują na ciapa, +10ps jest spokojnie realne
Kowi87 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Nie wierze w te przyrosty, przeglam ciagle zagraniczne fora i tam jakos nie ma takiego pojecia jak chip dla wolnossących, każdy przyrost(w przypadku 2,8 - tych jest najwiecej) to modyfikacja układów, wymiana kompa na GIAC i dopiero jest przyrost o którym mówisz, a ten cały giac to jak dobrze kiedyś zrozumiałem jest to co wspomniał Piotrek98igo:whistling: jak patrze np na tą oferte Audi i widze pozycje 1,8t 180km w B5 robiący sie na prawie 210 to aż sie zastanwiam czemu szanujący sie tunerzy tego silnika nie potrafia wykrzesac takiej mocy na seryjnych gratach:decayed:
tomasz102 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Do jakiś 12-15 KM można zrobić. Nie mówimy o silniku typu 1.6 bo to się mija z celem. W przypadku V6 można to osiągnąć i jak napisałem, mogę dać namiar na tunnera, który przy ZDROWEJ jednostce może zapewnić taki przyrost mocy. Kolejna kwestia to czy komuś to się opłaca, bo nie jest to bardzo odczuwalna poprawa dynamiki. Chip tuning Audi A4 2.4 V6 170 KM Może nieco przesadzony przyrost ale jak napisałem. 12-15 KM można osiągnąć.
Kowi87 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 takie cuda tylko w polsce:wink: nie uwierze póki nie przewinie sie pare aut przed i po i jakos to udowodnią, bo wykres, czy link do usługodawcy to zbyt mało:decayed: ---------- Post dopisany at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany at 18:20 ---------- UWAGA NA FIRMĘ 44TUNING !!! - SPRAWDŹ, POPYTAJ, TO NIC NIE KOSZTUJE - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum tu jakaś afera
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się