d darek Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 u mnie po wybiciu kata z początku trochę kopcił,teraz już nie (po przejechaniu trasy ponad 300 km)
pastaldo Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 u mnie po wybiciu kata z początku trochę kopcił,teraz już nie (po przejechaniu trasy ponad 300 km) Ty jak masz zapieprzone gardło tez musisz najpierw wszystko wykaszlec żeby odetchnąć pełną piersią
Gość Damian A4 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Ja wczoraj wyciąłem kata i nic nie kopcił
A4-Tomek Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 mi też nic nie kopci ani nie kopciło po usunięciu kata
zgredek27 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 każdy diesel po konkretnym bucie przydymi, czy ma kata czy nie ma kata, Jak wam nigdy nie dymi to znaczy ze PSJ nie jest wam obcy :polew:
pastaldo Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 każdy diesel po konkretnym bucie przydymi, czy ma kata czy nie ma kata, Jak wam nigdy nie dymi to znaczy ze PSJ nie jest wam obcy :polew: Niestety w zimę na mieście PSJ jest nieunikniony A większość z nas tak musi jeździć
grubasek21 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 na poczatek po wycieciu kata to na 100%% troche zakopci ale jak juz sie sadza wypali to nie powinno
A4-Tomek Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 na poczatek po wycieciu kata to na 100%% troche zakopci ale jak juz sie sadza wypali to nie powinno Dokładnie bo jak ja sie kata pozbyłem to troche sadzą walił z wydechu ale juz jest spokój :> wyjaśnijcie mi skrót PSJ bo żem ciemny
Armi Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 piz*owaty styl jazdy zamulanie jednym słowem. Nieprzekraczanie 3-3,5k obrotów.
A4-Tomek Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 piz*owaty styl jazdy zamulanie jednym słowem. Nieprzekraczanie 3-3,5k obrotów. aaaa przyznam że czasem mi się to zdarza
grubasek21 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 warto nieraz troszke przeciagnac diezelka na dobrym bucie :naughty: niech sie wszytki syf przepali
pastaldo Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 oby tylko wirnik od turbulum wydechem nie wyfrunął
A4-Tomek Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Ja tak często swojego kręcić na obroty nie musze bo nie mam zmiennej geometrii w tubawce więc nie ma sie tam co zapiec ale od czasu do czasu pogonie mojego 1Z
Polko_V Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 jechalem ostatnio 1Z od taty ale 80 i jak na ta mase nawet mu do sie odpycha............umiarkowanie
A4-Tomek Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Odpychać sie to odpycha ale dobrze że nie kopci jak stary Transit ja myśle nad chipem do mojego 1Z
kubson Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Mój tam co jazde ( czyli codziennie) sie kreci do 4k. PSJ nie dla mnie I co dziwne wcale nawet na luzie mi nie puści chodź troche czarnego dymku.. Wyciął bym u siebie te 2 katalizatory ale sie boje o przeglady...
A4-Tomek Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 mi dopiero zakopci jak go wkręce na prawie 4000 obr a z przeglądem ja problemów nie miałem bo kata nie mam a zamiast tego zamiennik od Gruchota czyli puszka z przelotem
marcin248 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Koledzy żeby wyciągnąć kata trzeba coś luzować dalej za nim w chodzi mi o rurę od wydechu , czy wystarczy odkręcić z dwóch stron i można go lekko wyciągnąć ?
pastaldo Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 można odkręcić z jednej i drugiej strony ja tak robiłem, ale tam od tyłu cieżko dojść żeby odkręcic a później przykręcić. łatwiej podobno rozłaczyc na środku samochodu na złączce i odkręcić od turbiny.
Rekomendowane odpowiedzi