Frimuś Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Ja po wycieciu kata juz prawie 2 lata wstecz widze roznice w dymieniu - troche widac za mna..... Jeszcze chcialbym sprawdzic kat wtrysku ,bo pali od strzela lato-zima ale ten dymek
Polko_V Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 no u mnie tez chyba kat wtrysku sie klania ...bo minionej zimy, za czwartym razem chwycil, a tak 2 lata temu nie bylo, od strzala pykal nawet przy -30 sorry za
kubson Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Wie ktoś za jaką cene będzie można sprzedać całe 2 katalizatory z puchą z 2.5 ??
Szati 1991 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Witam byłem dzisiaj zapytać sie o koszty wyciecia kata i powiedzieli mi 200zł a nastepnie powiedział mi ze nie da sie wspawać w środek rury tylko założyć sttrumienice. Czy tak może byc czy coś nie tak zrozumiałem? Bo po niedzieli kat musi być wyciety
zib0l Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Witam byłem dzisiaj zapytać sie o koszty wyciecia kata i powiedzieli mi 200zł a nastepnie powiedział mi ze nie da sie wspawać w środek rury tylko założyć sttrumienice. Czy tak może byc czy coś nie tak zrozumiałem? Bo po niedzieli kat musi być wyciety tak sie cenia tlumikarze, niektorzy nawet nie wiedza o co nam chodzi Mi zaspiewali 180zl za wymiane plecionki ( bo trudny dostep itd. jak masz mozliwosc sam sobie zrob lub u znajomego....
Polko_V Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Witam byłem dzisiaj zapytać sie o koszty wyciecia kata i powiedzieli mi 200zł a nastepnie powiedział mi ze nie da sie wspawać w środek rury tylko założyć sttrumienice. Czy tak może byc czy coś nie tak zrozumiałem? Bo po niedzieli kat musi być wyciety tak sie cenia tlumikarze, niektorzy nawet nie wiedza o co nam chodzi Mi zaspiewali 180zl za wymiane plecionki ( bo trudny dostep itd. jak masz mozliwosc sam sobie zrob lub u znajomego.... jaki trudny dostep...no nie powiem, za fajnie nie jest . Tlumnikarze to jedne wielkie LENIE :!: mniemojego AJM-a chcial na caly dzien zostawic bo powiedzial ze ciezko a mnie...to dwie godziny to zajelo, wyciagniecie i wybicie i ponowne wstawienie
Szati 1991 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 ale czy może być przyspawana zwykła strumienica czy musi być ta rura w puszce? ahh bede musiał odżałować 200 zł bo turbo pojdzie chyba 3 raz do roboty;/
zib0l Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 ale czy może być przyspawana zwykła strumienica czy musi być ta rura w puszce? ahh bede musiał odżałować 200 zł bo turbo pojdzie chyba 3 raz do roboty;/ kup sobie tlumik przelotowy od A. Gruchot (tlumik z wzmocniona plecionka 170zl + uszczelki 15zl + KW 20zl= 205zl za calosc) a kata sprzedaz za 100zl +.... i sam sobie wymienisz to - 2h roboty
Szati 1991 Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 i jakbym to zakupił to miałbym wtedy ten fajny dźwięk turbiny? poczytałem troche na forum i kupie od Pana Gruchota ten zamiennik:) tylko podajcie jakieś namiary jak możecie
Kali S4 Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 Szati, Ty czytałeś ten wątek? wstawiaj zwykłą rurę i bedzie gites,chyba że chcesz mieć ori puchę to wykręć i wybij kata, żadnych skutków ubocznych,swist turbo bezcenny
Szati 1991 Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 czytałem Kali, ale teraz to już mam namieszane w głowie... już sam nie wiem czy mam wstawiać zwykłą rurę czy też plecionke musze wymienić? kolega wyżej polecił mi Gruchota żebym u niego zamówił, ale nie wiem czy musze akurat wymieniać jeszcze plecionke bo nie umiem ocenić jej stanu... Ale powyżej 3tyś obr. dochodzą jakieś zgrzyty, czy to plecionka ?
pastaldo Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 czytałem Kali, ale teraz to już mam namieszane w głowie... już sam nie wiem czy mam wstawiać zwykłą rurę czy też plecionke musze wymienić? kolega wyżej polecił mi Gruchota żebym u niego zamówił, ale nie wiem czy musze akurat wymieniać jeszcze plecionke bo nie umiem ocenić jej stanu... Ale powyżej 3tyś obr. dochodzą jakieś zgrzyty, czy to plecionka ? od plecionki zgrzytów nie będzie. moga być drgania. Jesli niema żadnych niepokojących drgań to nie ruszaj plecionki. Wyjmij katalizator, weź garść młotek i przecinak i wywal bebechy. Potem przykręć spowrotem i ciesz sie z jazdy. Mam nadzieje że to koniec wątpliwości
marcin248 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 czytałem Kali, ale teraz to już mam namieszane w głowie... już sam nie wiem czy mam wstawiać zwykłą rurę czy też plecionke musze wymienić? kolega wyżej polecił mi Gruchota żebym u niego zamówił, ale nie wiem czy musze akurat wymieniać jeszcze plecionke bo nie umiem ocenić jej stanu... Ale powyżej 3tyś obr. dochodzą jakieś zgrzyty, czy to plecionka ? od plecionki zgrzytów nie będzie. moga być drgania. Jesli niema żadnych niepokojących drgań to nie ruszaj plecionki. Wyjmij katalizator, weź garść młotek i przecinak i wywal bebechy. Potem przykręć spowrotem i ciesz sie z jazdy. Mam nadzieje że to koniec wątpliwości Popieram ewentualnie wiertarką z długim wiertłem po rozwiercac jak by przecinakiem nie szło , jeden trzyma (chyba że imadło) drugi wierci , pózniej ew. przecinakiem dokończyc , ja tak robiłem i jest super fajny gwizd
Szati 1991 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 tylko jest taka sprawa ze ja słysze powyżej 3 tyś obr właśnie od strony co jest plecionka taki dźwięki jakby sie miała żarówka spalić;/ czy to też chłopaki byłoby do wymiany? bo 2 raz szkoda wyciągać jakby sie okazało ze to jest to;/
MAGIC87 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 tak jak wyzej napisze , wspawywac rurke... Operacaja trwa max 1,5 h i nie powinna kosztowac wiecej niz 80-100 zł...
pastaldo Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 tylko jest taka sprawa ze ja słysze powyżej 3 tyś obr właśnie od strony co jest plecionka taki dźwięki jakby sie miała żarówka spalić;/ czy to też chłopaki byłoby do wymiany? bo 2 raz szkoda wyciągać jakby sie okazało ze to jest to;/ może gdzie sjakas osłona termiczna sie obluzowała i brzeczy albo zdarza sie czasem że w katalizatorze jakiś kawałek sie odłamie i dzwoni w puszce.
Szati 1991 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 dobra i ostatnie pytanie żeby tematu już dłużej nie męczyć, jak wstawie zwykłą rure to nie będzie głośniej w aucie czy bardziej polecacie kupić z tłumik przelotowy?
Kali S4 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 dobra i ostatnie pytanie żeby tematu już dłużej nie męczyć, jak wstawie zwykłą rure to nie będzie głośniej w aucie czy bardziej polecacie kupić z tłumik przelotowy? Nie będzie!!! wstawiaj wreeszcie tą rurę
Polko_V Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 dobra i ostatnie pytanie żeby tematu już dłużej nie męczyć, jak wstawie zwykłą rure to nie będzie głośniej w aucie czy bardziej polecacie kupić z tłumik przelotowy? wstawiaj ta ruree albo zostaw pusta puszke, tak jak radza koledzy. A ten "efekt przepalajacej sie zarowki", to u mnie byla oslona aluminiowa podgieta.
Szati 1991 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Dzięki chłopaki za pomoc:) Jak bedzie wszystko fajnie chodziło to postawie zainteresowanym po flaszce Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi