Revor Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Witam Chciałbym zakupić zawieszenie gwintowane do mojego avanta i proszę o poradę. Przedstawię wam w punktach czego szukam: -jeżeli chodzi o markę to czegoś pomiędzy jakością a dobrą ceną, -w temacie użytkowania to auto ma być jeżdżone na codzień, -chcę obniżyć tak żeby auto po prostu ładnie wyglądało na zwykłej 17calowej feldze, 8j, a żebym miał chociażby możliwość regulacji ze względu na zimę czy pojedyncze sytuacji w codziennym użytkowaniu, dlatego sprężyny nie bardzo wchodzą w grę. Nie chodzi mi o taki efekt, w którym będę tarł nie wiadomo czym i nie mógł nigdzie wjechać. No to tak wyglądałyby moje potrzeby, czego szukać?
Raf_kk Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Myślę że pomiędzy jakością, a dobrą ceną to gwint AP (ok 2000) będzie naprawdę ok, ale jeżeli nie wymagasz niczego nadzwyczajnego od gwintu to kup MTS-a(1200?). Są jeszcze tańsze jakieś tuning art ale nie wiem ile to jest warte.
LUKASZ1989 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Ja bym kupił na twoim miejscu ten gwint Zawieszenie Gwintowane FK A4 B5 (3745248107) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Cena dobra na początek nic lepszego Ci nie jest potrzebne.
Revor Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2013 Więc właśnie przeglądam oferty używanych kompletów. Jak sądzicie, to jest dobra oferta, którą pokazał Łukasz?
czorny_07 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 latam na FK od roku, moge polecic:hi:
Rafal_ Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 też przelatałem ten sezon na FK i również mogę polecić
Armi Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Ja też jeździłem na FK i było ok ale kupując gwint musisz się nastawić, że to zawieszenie nie jest wieczne. I że po ~2-3 latach tył masz na bank do wymiany:whistling:
Dejzor Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 A ja dla odmiany odradze. Odradze MTS-a. Zakupiłem nowy i w przeciągu 0,5 roku sie wylał 2 razy. Gwarancja uznana ale co z tego, skoro co chwile trzeba bylo sie bawić z wyciaganiem amorów, na czas gwarancji trzeba bylo kombinowac z jakims zastępczym gwintem bo auto potrzebne. Dodatkowo kombinowanie z pieczątką serwisu, że zmieniales w zakładzie bo jesli sam to ci nie uznaja. Może to moje negatywne doświadczenia, ale wiem, że MTS-a już nie kupie.
chomiczesq Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 nie kupuj FK street czy jak się nazywa ta opcja... na żółtych sprezynach straszna kopa... zalezy od tego jaki masz budżet... ja polecam fk z wyzszej polki albo ap jest to ta sama półka i cenowa i jakościowa...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się