Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kto z was serwisuje samochód w ASO ?


Gibons

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zastanawiam się kto z was serwisuje swój samochód w ASO ? Posiadam samochód zakupiony w polskim salonie i od nowości jest serwisowany w ASO przyszedł czas na wymianę rozrządu i mam dylemat czy warto wydawać tyle kasy na ASO. Chciałem się zorientować jak to jest w waszym przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robie większość rzeczy w ASO :wink: w b7 rozrząd ,sprzęgło ,wymiana gumy na przegubie ,serwis klimy :wink: w B8 wymiana gumy na przegubie i powoli będę się wybierał na wymianę rozrządu :wink: olej i filtry wymieniam sam w garażu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko hardcory serwisują samochodu w ASO :decayed:.

Wystarczy znaleźć sobie zaufanego, solidnego i nie przesadnie drogiego mechanika i będzie dobrze.

Rodzice 4 lata temu przyjechali Mitsubishi Lancerem z Libii do Polski i musieli przystosować go do jazdy po Europie. Tzw. zainstalować światło przeciw mgielne tylne i kilka innych rzeczy. Pojechali do ASO Mitsubishi w Krakowie i niestety odstawili niezłą fuszerkę.

Znajomy kolega elektryk jak to zobaczył to był zdzwiony, że samochód się nie zapalił... Tak "profesjonalnie" była zrobiona elektryka, a po kilku miesiącach radio się spaliło... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby mnie było stać wolałbym wsio robić w ASO, ale na szczęście nigdy nie będę miał tego problemu więc :)))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś w ASO pracowali specjaliści co znali się na robocie, a teraz w ASO takich ludzi można wyliczać na palcach jednej ręki. Mam trochę znajomości w rożnych serwisach i jestem na bieżąco w temacie. Jak się ma jakiegoś sprawdzonego człowieka co się zna na robocie, to zrobi wszystko na poziomie ASO, tylko rachunek będzie zdecydowanie niższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znalazłem warsztat specjalizujący się w VAG, w tym roku dostali ponownie autoryzację na Audi, VW i chyba nawet Porsche. Cenowo wychodzą podobnie do ASO ale do nich mam przynajmniej zaufanie. Od wielu lat ta sama ekipa, szef i syn wykształceni w branży, pasjonaci wkręceni na maksa. Wiedzą co robią, mają aktualny sprzęt VAG do dyspozycji, na bieżąco kontakt z centralą Audi więc i akcje serwisowe w razie czego. Wpisy w książkę jeśli na gwarancji też mają prawo wstawiać i klasycze ASO musi to honorować. Ja jestem zadowolony bo dla mnie ważna jest kompleksowa usługa, dostęp do dokumentacji producenta i naprawa zgodnie z procedurami (ot takie skrzywienie zawodowe - wykształcenie i praca w branży lotniczej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem kiedyś gdy interesowałem się zakupem nowego Ceed-a, że "wyjątkowi fachowcy" pracują w ASO Kia. Poczytałem o tej ich 7-letniej gwarancji, o poziomie fachowości w ASO i do dziś wolę jeździć starym samochodem serwisowanym przez uczciwego mechanika sąsiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam w ASO bylem jedynie sprawdzic auto, naprawiam sam lub z kolega, 2 razy tez bylem u mechanika niedaleko i dobrze zrobil :) Na szczescie nie musze za bardzo nic robic przy aucie , jedynie termostat wymienilem u mechanika i tyle. Rozrzad robilem z kolega, lozysko to samo, akumulator sam sobie wymienilem czy inne proste pierdoly :) Poki co jest dobrze, mala awaryjnosc, to cieszy :) A do aso jakbym chcial to masakra, za daleko mam, nie bede dymal 40 km w jedna strone :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardziej zależy na wpisie w historie niż na serwisowaniu w ASO. Gdybym mógł oddać do innego warsztatu który wpisze mi w historię np wymianę rozrządu bo teraz do tego się przymierzam to z pewnością bym to zrobił. Półki co najtaniej wychodzi wymiana rozrządu w ASO Bielsko-Biała 760zł rozrząd z pompą + pasek wielorowkowy i rolka alternatora. Inne ASO w pobliżu cena za tą samą usługę 1350-1450zł. więc raz tyle nie wiem skąd taka różnica. Szkoda mi trochę tej historii bo auto krajowe i od nowości serwisowane w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś w ASO pracowali specjaliści co znali się na robocie, a teraz w ASO takich ludzi można wyliczać na palcach jednej ręki. Mam trochę znajomości w rożnych serwisach i jestem na bieżąco w temacie. Jak się ma jakiegoś sprawdzonego człowieka co się zna na robocie, to zrobi wszystko na poziomie ASO, tylko rachunek będzie zdecydowanie niższy.

Dokładnie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja np. naprawiam u znajomego, który kilka lat pracował w serwisie Skody, a teraz ro samo wykonuje w swoim garażu. Zna naprawdę fajne myki, przy których nie raz serwis VW mi się wyłożył. Można więc rzec: jakość jak w aso, ceny jak na promocji :)

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robie większość rzeczy w ASO :wink: w b7 rozrząd ,sprzęgło ,wymiana gumy na przegubie ,serwis klimy :wink: w B8 wymiana gumy na przegubie i powoli będę się wybierał na wymianę rozrządu :wink: olej i filtry wymieniam sam w garażu :decayed:

W którym ASO serwisujesz ? polecasz któreś lub odradzasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja np. naprawiam u znajomego, który kilka lat pracował w serwisie Skody, a teraz ro samo wykonuje w swoim garażu. Zna naprawdę fajne myki, przy których nie raz serwis VW mi się wyłożył. Można więc rzec: jakość jak w aso, ceny jak na promocji :)

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

Bo w ASO prawdziwych fachowców można policzyć na palcach jednej ręki; kto się naprawdę zna na robocie idzie na swoją działalność. Znam kilku takich mechaników którzy pracowali w ASO (np.: Citroen, BMW, Audi) i już od dłuższego czasu pracują we własnych warsztatach. W ASO to najczęściej pracują "wymieniacze"; jak komputer diagnostyczny nic nie pokaże to "przyzwyczai się Pan, ten typ tak ma" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robie większość rzeczy w ASO :wink: w b7 rozrząd ,sprzęgło ,wymiana gumy na przegubie ,serwis klimy :wink: w B8 wymiana gumy na przegubie i powoli będę się wybierał na wymianę rozrządu :wink: olej i filtry wymieniam sam w garażu :decayed:

W którym ASO serwisujesz ? polecasz któreś lub odradzasz ?

ASO magro Rybnik ,aktualnie porsche

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inne ASO w pobliżu cena za tą samą usługę 1350-1450zł. więc raz tyle nie wiem skąd taka różnica.

Koszt roboczogodziny i nic więcej.

Entuzjastom ASO polecam temat:

http://a4-klub.pl/kazdy-temat-20/serwis-aso-spali-moj-kochan-audi-cyklu-prawdziwe-historie-186656/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inne ASO w pobliżu cena za tą samą usługę 1350-1450zł. więc raz tyle nie wiem skąd taka różnica.

Koszt roboczogodziny i nic więcej.

Entuzjastom ASO polecam temat:

http://a4-klub.pl/kazdy-temat-20/serwis-aso-spali-moj-kochan-audi-cyklu-prawdziwe-historie-186656/

dla równowagi i zachowania rozsądnego dystansu powinieneś przytoczyć dziesiątki jak nie setki przypadów, kiedy to "macher" narobił takiego bigosu, że głowa mała.

Poza tym, jeśli chodzi o te porównanie kosztu dwóch ASO to zauważ, że różnica wynosi ok 100%. To nie jest kwestia robocizny, w końcu mówimy o dwóch ASO. Te 700 to koszt całkowity??? przecież komplet części oryginalnych kosztuje więcej. Niektóre ASO godzą się robić na zamiennika, dostarczonych przez klienta ale obawiam się, że w praktyce w razie problemów klient zostanie sam z problemem. ASO rządzi się swoimi prawami i tyle, sens robienia czegoś u nich i kupowania oryginalnych części jest tylko wtedy gdy auto jest tam regularnie na przeglądach. Zazwyczaj na rozrząd dają owszem gwarancję ale pod warukiem, że będziesz się pojawiał na przeglądach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla równowagi i zachowania rozsądnego dystansu powinieneś przytoczyć dziesiątki jak nie setki przypadów, kiedy to "macher" narobił takiego bigosu, że głowa mała.

Nie powinienem bo to było by nie na temat :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś w ASO pracowali specjaliści co znali się na robocie, a teraz w ASO takich ludzi można wyliczać na palcach jednej ręki. Mam trochę znajomości w rożnych serwisach i jestem na bieżąco w temacie. Jak się ma jakiegoś sprawdzonego człowieka co się zna na robocie, to zrobi wszystko na poziomie ASO, tylko rachunek będzie zdecydowanie niższy.

Zgadza się. Ludzie odchodzą od ASO i wolą otwierać własne działalności. Mam tu elektryka który wcześniej pracował w ASO VW/AUDI ogarnia nieziemsko temat elektroniki aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

ja serwisuje od momentu kupna pojazdu :wink: pierwszy wpis przez ze mnie przy 230... km a ostatni wpis 04.12.2013 przy przebiegu 278...km i od samego początku pieczątki i podpisy są , chociaż drogo wychodzi ale nowy nabywca będzie miał pewność co do przebiegu i pełną historię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla równowagi i zachowania rozsądnego dystansu powinieneś przytoczyć dziesiątki jak nie setki przypadów, kiedy to "macher" narobił takiego bigosu, że głowa mała.

Nie powinienem bo to było by nie na temat :decayed:

też fakt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...