igor0111 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Dotychczas nie byłem zadowolony z moich hamulców, bo pedał jest twardy i skuteczność hamowania porównywalna do fiata 126p pomimo, że diagnosta stwierdził, iż wszystko jest ok.Od paru jednak dni martwi mnie jednak fakt, że jak wsiadam do samochodu to pedał jest tak jakby napompowany i zupełnie bezuzyteczny.Auto parkuje na lekkiej górce i teraz przy odpaleniu bez hamulca ręcznego się nie obejdzie.Po odpaleniu po ok 3 sek pedał opada i teraz jest juz "normalnie". Bardzo często przed tą usterką po pierwszym nacisnieciu hamulca było słychać charakterystyczny metaliczny stuk wyczuwalny na pedale.Sprawdziłem przewody podciśnienia- są ok.Obawiam sie że jest z tymi hamulcami coraz gorzej i wreszcie całkowicie mi ich zabraknie, a pozwalam sobie jeżdzić szybko....
grzanek85 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Wina leży na 100% po stronie podciśnienia, więc do sprawdzenie w pierwszej kolejności szczelność połączenia pompy vaccum z serwem szczególnie mną przegrodzie. Następnie ciśnienie jakie wytwarza pompa a w najgorszym wypadku czeka Cię wymiana serwa. Bo napompowany hamulec to nieszczelność podciśnienia.
igor0111 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2008 A czy całkowicie mogę stracić hamulce??
Al_Capone Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Podłączam się pod pytanie. Mam tak samo. Rano pedał twardy jak sam suczysyn i nic nie hamuje. Jak odpalę to po paru sekundach opada i hamuje normalnie. Ale w ogóle zauważyłem, że ostatnio słabiej hamuje. Czy możliwe, że skończę na drzeiwe?
ziomiasty Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 pedal hamulca zawsze jest twardy na nie odpalonym silniku. dopiero gdy silnik zostanie uruchomiony uklad hamulcowy zaczyna pracowac prawidlowo a niedostateczne hamowanie moze byc powodowane np: zaolejone okladziny cierne, uszkodzony przewod podcisnienia i wiele innych ... na drzewie to moze nie ale u mechanika na pewno
vikis4 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Dokładnie jak pisze kolega grzanek85 Twardy pedał może być spowodowany nieszczelnością w układzie podciśnienia. Do sprawdzenia: -vacum -wężyki idące do serwa -i samo serwo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się