Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywa płynu chłodniczego w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem jak z ogrzewaniem nie zauwazyłem tego. Wraca do normy tzn jest na poziomie max ! Teraz przejechałem koło 120km i jest poniżej minimum trochę i tak będzie cały czas nawet mniej puki nie odkręce korka

Opublikowano

Czyli zasysa płyn kolego jedź na sprawdzenie CO2 w układzie chłodzenia. Bo jak dla mnie to uszczelka pod głowicą bo mam to samo. Silnik ladnie odpala na mrozie równo pracuje tylko jest problem z ogrzewaniem jedni nazywają kamyki inni przelewanie przy wyższych obrotach silnik A i jeszcze delikatny nalot sadz w zbiorniczku wyrownawczym. Brak innych objawów UPG czyli śmietany na korku oleju w układzie chłodzenia lub odwrotnie białego dymienia itd. Ja pojechałem na sprawdzenie szczelności i wyszedł pozytywny wynik.

Opublikowano

Pozytywny tzn szczelna uszczelka pod głowicą? :D Mi sie wydaje jakby to była uszczelka pod głowicą to by płyn z chlodnicy dostawał się do oleju a tak nie jest ;) tylko jest zassany nie wiem sam nie znam się ale chyba będę musiał wybrać się do mechanika..

Opublikowano

Wlasnie zauwazylem ze i u mnie ubywa plynu ;/ i niemam pojecia skad ;/

moze to byc wina uszczelki pokrywy?

Opublikowano

Wlasnie zauwazylem ze i u mnie ubywa plynu ;/ i niemam pojecia skad ;/

moze to byc wina uszczelki pokrywy?

uszczelka pod pokrywa zaworów???

jak tak to NIE!!

Opublikowano

Czy uszczelki Victora Reinza to dobry towar?

Opublikowano

U mnie przyczyna uciekajacego plynu byl czujnik temp.

Opublikowano

Podpinam sie do tematu .

A więc Pany na weekend daje moja audiole do remontu rozrząd zawiecha itp ... ale mam problem z ubytkiem płynu chłodniczego już od wakacji ..

Jak przegonie fure powyżej 200KM/h to mi wypiernicza płyn .. latem to mi wystarczy 180 mieć na blacie .. temp. 90 trzyma delikatnie kopci cza czarno ale to wina turbo bo juz ciągnie olej niestety regeneracja leci tak samo ,,,, na korku zero masła , zbiorniczek wyrównawczy hmm jak sie zagoruje to bulgocze strasznie i wywala przez niego .. dodatkowo wyje mi pompa wody myśle że to będzie to i ewentualnie termostat .. kupiłem uszczelke w razie czego na zaś lepiej mieć to już przy sobie ehh :P Powiem tak podłoga sucha klima hmm miesza mi ale to może być silniczek bo jakiś błąd mi wyskakiwał chyba silniczek nastawy 71 czy coś koło tego .. układ zapewne zapowietrzony to już mechanior mi zrobi i całą resztę ... na co jeszcze zwrócic uwagę koledzy kruciec suchy nie cieknie .. Rano przy odpaleniu dość ładną chmurę fioletową puszcza smierdzi zdeka niewiem czy płynem nie znam sie za bardzo później jest gites .. Moim zdaniem to albo będzie pompa wody bo tak wyje że masakra aż żal patrzeć na odpaloną audiole ale coż musi męczyć się jeszcze ten tydzień .. Jeżeli chodzi o dolewki to tylko latem zdarzało mi sie dolewać po dłuższych trasach max 2L na 500km w zimie może pół litry wlałem .. Dodam że niekiedy jak zapalam auto to pokazuje mi że mam brak płynu a po chwili ustaje dosłownie po 30sek i nic dzieje sie to sporadycznie ale jednak .. Podajcie jeszcze jakieś sugestie .. chce w razie czego mechanikowi nakreślić co może jeszcze spróbować ogarnać jak już bedzie miał rozebrane autko :)

Dzięki chłopaki za podpowiedzi :)

Pozdro ;)

Opublikowano

jak turbina taka detka to raczej jej wina

Opublikowano

może jest gdzieś wyciek, przykładowo ja dolewałem dosyć dużo płynu chłodzącego, jak już się wkurzyłem to odkryłem wyciek z króćca z tyłu silnika (czesta sprawa) przy okazji okazało się, że odma zupełnie nie "oddycha" -temat aktualnie prowadzony na forum. Po wymianie króćca i wszystkich przewodów odmy- poziom płynu w normie już dłuższy czas.

Opublikowano

Witam serdecznie,

Podzielę się moim doświadczeniem w tym temacie. Ubywało mi trochę płynu chłodniczego, bardzo niewiele przez 2 miesiące może 50-tka, setka. Nie wiedziałem skąd leci. Padł w końcu czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Po wymianie czujnika na nowy przestał ubywać płyn.

Opublikowano

Witam, potrzebuję porady jak wymienić króciec płynu chłodzącego z tyłu silnika, zauważyłem ostatnio, że skrzynia od góry jest zalana płynem chłodniczym. Udało mi się jakoś dopchać tam rękę i w jego okolicach wszystko jest mokre. jak tam się dostać z góry silnika wybebeszać wszystko czy lepiej może na kanale to zrobić od spodu ?

Opublikowano

Chłopaki problem płynu rozwiązany . Przyczyną była oczywiście uszczelka pod głowicą ale to nie ona taką bube zrobiła odrazu jej sprawcą był wąż od dużego obiegu chłodzenia podczas nieudolnej naprawy poprzedniego właściciela prawdopodobnie skrzyni mechanik przycisnął wąż od dużego obiegu chłodziwa i pompa nie miała skąd pobierać płyn zaledwie milimetrowy przepływ był stąd przegrzewanie silnika doszło i rozdmuchało uszczelke :facepalm: co za tym poszło głowica w opłakanym stanie ale sie udało zregenerować itp do tego panewki tragedia wałki padaka pierścienie masakra i cała reszta ... turbo tak wymęczone że ledwo dawało radę rozrząd do wymiany oleje filtry wiadome full .. dodatkowo dziwiło mnie że tak kopci na czarno myśle egr do czyszczenia itp zrobione dalej kopci sprawdzam świece i doszedłem świeczki spalone nie równa praca stąd odrazu wiedziałem że coś tam musi być do bani .. :kwasny: Ale ogarniete koszty wyszły nieziemskie bo jeszcze miałem mała skaze przez narzeczoną bo mi boczek i zderzak ze scianą rozciapała ale to już mniejsza w to ... ;) Teraz silniczek jak malinka jeszcze tylko musze sprawdzić pompeczki na czasie jak one tam grają :) pozdrawiam :hi:

Opublikowano

U mnie też ubywało płynu, oddałem samochód do mechanika bo stwierdził że to pompa wody. Ja myślałem że to króciec z tyłu bo to częsta usterka. Okazało się, że węże z tyłu silnika, możliwe że te dochodzące do króćca przepuszczały i lało się z nich. Założył obejmy i ma być ok. Także ubywanie płynu często jest błahostką...

Opublikowano

Witam, potrzebuję porady jak wymienić króciec płynu chłodzącego z tyłu silnika, zauważyłem ostatnio, że skrzynia od góry jest zalana płynem chłodniczym. Udało mi się jakoś dopchać tam rękę i w jego okolicach wszystko jest mokre. jak tam się dostać z góry silnika wybebeszać wszystko czy lepiej może na kanale to zrobić od spodu ?

Od góry musisz wybebeszyć wszystko, uważaj przy wymianie na rurki przy tym króćcu, lubią pękać. Sam króciec wymień z uszczelką a resztę okolicznych przewodów poczyść.

Opublikowano

Możecie napisać, jakie części są potrzebne przy wymianie króćca (tego za silnikiem) w AVF?

Opublikowano

Mnie też dopadł ten nieszczęsny króciec z tyłu silnika ale nie było pęknięcia tylko jakoś przeciekało na łączeniu z silnikiem, dałem nowy oring i silikon. Zobacze co dalej , kurcze rozbierania jest sporo, jeśli dalej będzie problem to będę musiał zmienić. Może ktoś ostatnio wymieniał i wie ile kosztuje ten element do BPW?

Opublikowano

Cos kolo 50zl chyba. Ale dokladnie nie pamiętam mogę się mylić.

Opublikowano

Ja w aso skoda za krociec placilem 85 zl

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z płynem chłodniczym który do pewnego poziomu gdzieś ucieka. Po uzupełnieniu płynu do stanu między min a max i przejechaniu około 10km w zbiorniczku ubywa płynu do poziomu około 3cm poniżej minimum i tak zostaje dalej nie ubywa, nawet po 3 tygodniach jazdy ten poziom się utrzymuje. Temperature łapie po około 5km 90stopni czyli w normie.W oleju nie ma śladów płynu, w płynie oleju też nie ma śladu. Po rozgrzaniu węże sa dość twarde ale nie jak kamienie.Nie koci na biało. Ogrzewanie ok Po odkręceniu korka na ciepłym wywala płynu ok 0,5L. Co może być przyczyną czy uszczelka pod głowicą czy coś innego ?

Czy jest możliwość sprawdzenia czy uszczelka pod głowicą jest walnięta? słyszałem o metodzie z balonem który nakładają w miejsce odkręconego korka w zbiorniczku i jak rośnie odrazu po odpaleniu to znak że przepuszcza uszczelka pod głowicą?

A4 B6 AWX

Edytowane przez darekaudi4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...