Arab1946 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Nie wiem jak z ogrzewaniem nie zauwazyłem tego. Wraca do normy tzn jest na poziomie max ! Teraz przejechałem koło 120km i jest poniżej minimum trochę i tak będzie cały czas nawet mniej puki nie odkręce korka
jaceko Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Czyli zasysa płyn kolego jedź na sprawdzenie CO2 w układzie chłodzenia. Bo jak dla mnie to uszczelka pod głowicą bo mam to samo. Silnik ladnie odpala na mrozie równo pracuje tylko jest problem z ogrzewaniem jedni nazywają kamyki inni przelewanie przy wyższych obrotach silnik A i jeszcze delikatny nalot sadz w zbiorniczku wyrownawczym. Brak innych objawów UPG czyli śmietany na korku oleju w układzie chłodzenia lub odwrotnie białego dymienia itd. Ja pojechałem na sprawdzenie szczelności i wyszedł pozytywny wynik.
Arab1946 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Pozytywny tzn szczelna uszczelka pod głowicą? Mi sie wydaje jakby to była uszczelka pod głowicą to by płyn z chlodnicy dostawał się do oleju a tak nie jest tylko jest zassany nie wiem sam nie znam się ale chyba będę musiał wybrać się do mechanika..
kodzak0 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Wlasnie zauwazylem ze i u mnie ubywa plynu ;/ i niemam pojecia skad ;/ moze to byc wina uszczelki pokrywy?
rafal9119 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Wlasnie zauwazylem ze i u mnie ubywa plynu ;/ i niemam pojecia skad ;/ moze to byc wina uszczelki pokrywy? uszczelka pod pokrywa zaworów??? jak tak to NIE!!
jaceko Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Czy uszczelki Victora Reinza to dobry towar?
kodzak0 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 U mnie przyczyna uciekajacego plynu byl czujnik temp.
Kazek 1.9 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Podpinam sie do tematu . A więc Pany na weekend daje moja audiole do remontu rozrząd zawiecha itp ... ale mam problem z ubytkiem płynu chłodniczego już od wakacji .. Jak przegonie fure powyżej 200KM/h to mi wypiernicza płyn .. latem to mi wystarczy 180 mieć na blacie .. temp. 90 trzyma delikatnie kopci cza czarno ale to wina turbo bo juz ciągnie olej niestety regeneracja leci tak samo ,,,, na korku zero masła , zbiorniczek wyrównawczy hmm jak sie zagoruje to bulgocze strasznie i wywala przez niego .. dodatkowo wyje mi pompa wody myśle że to będzie to i ewentualnie termostat .. kupiłem uszczelke w razie czego na zaś lepiej mieć to już przy sobie ehh Powiem tak podłoga sucha klima hmm miesza mi ale to może być silniczek bo jakiś błąd mi wyskakiwał chyba silniczek nastawy 71 czy coś koło tego .. układ zapewne zapowietrzony to już mechanior mi zrobi i całą resztę ... na co jeszcze zwrócic uwagę koledzy kruciec suchy nie cieknie .. Rano przy odpaleniu dość ładną chmurę fioletową puszcza smierdzi zdeka niewiem czy płynem nie znam sie za bardzo później jest gites .. Moim zdaniem to albo będzie pompa wody bo tak wyje że masakra aż żal patrzeć na odpaloną audiole ale coż musi męczyć się jeszcze ten tydzień .. Jeżeli chodzi o dolewki to tylko latem zdarzało mi sie dolewać po dłuższych trasach max 2L na 500km w zimie może pół litry wlałem .. Dodam że niekiedy jak zapalam auto to pokazuje mi że mam brak płynu a po chwili ustaje dosłownie po 30sek i nic dzieje sie to sporadycznie ale jednak .. Podajcie jeszcze jakieś sugestie .. chce w razie czego mechanikowi nakreślić co może jeszcze spróbować ogarnać jak już bedzie miał rozebrane autko Dzięki chłopaki za podpowiedzi Pozdro
Czaszy Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 jak turbina taka detka to raczej jej wina
kamil.kania Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 może jest gdzieś wyciek, przykładowo ja dolewałem dosyć dużo płynu chłodzącego, jak już się wkurzyłem to odkryłem wyciek z króćca z tyłu silnika (czesta sprawa) przy okazji okazało się, że odma zupełnie nie "oddycha" -temat aktualnie prowadzony na forum. Po wymianie króćca i wszystkich przewodów odmy- poziom płynu w normie już dłuższy czas.
Amano Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Witam serdecznie, Podzielę się moim doświadczeniem w tym temacie. Ubywało mi trochę płynu chłodniczego, bardzo niewiele przez 2 miesiące może 50-tka, setka. Nie wiedziałem skąd leci. Padł w końcu czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Po wymianie czujnika na nowy przestał ubywać płyn.
r7adek Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Witam, potrzebuję porady jak wymienić króciec płynu chłodzącego z tyłu silnika, zauważyłem ostatnio, że skrzynia od góry jest zalana płynem chłodniczym. Udało mi się jakoś dopchać tam rękę i w jego okolicach wszystko jest mokre. jak tam się dostać z góry silnika wybebeszać wszystko czy lepiej może na kanale to zrobić od spodu ?
Kazek 1.9 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Chłopaki problem płynu rozwiązany . Przyczyną była oczywiście uszczelka pod głowicą ale to nie ona taką bube zrobiła odrazu jej sprawcą był wąż od dużego obiegu chłodzenia podczas nieudolnej naprawy poprzedniego właściciela prawdopodobnie skrzyni mechanik przycisnął wąż od dużego obiegu chłodziwa i pompa nie miała skąd pobierać płyn zaledwie milimetrowy przepływ był stąd przegrzewanie silnika doszło i rozdmuchało uszczelke co za tym poszło głowica w opłakanym stanie ale sie udało zregenerować itp do tego panewki tragedia wałki padaka pierścienie masakra i cała reszta ... turbo tak wymęczone że ledwo dawało radę rozrząd do wymiany oleje filtry wiadome full .. dodatkowo dziwiło mnie że tak kopci na czarno myśle egr do czyszczenia itp zrobione dalej kopci sprawdzam świece i doszedłem świeczki spalone nie równa praca stąd odrazu wiedziałem że coś tam musi być do bani .. Ale ogarniete koszty wyszły nieziemskie bo jeszcze miałem mała skaze przez narzeczoną bo mi boczek i zderzak ze scianą rozciapała ale to już mniejsza w to ... Teraz silniczek jak malinka jeszcze tylko musze sprawdzić pompeczki na czasie jak one tam grają pozdrawiam
przemek1259 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 U mnie też ubywało płynu, oddałem samochód do mechanika bo stwierdził że to pompa wody. Ja myślałem że to króciec z tyłu bo to częsta usterka. Okazało się, że węże z tyłu silnika, możliwe że te dochodzące do króćca przepuszczały i lało się z nich. Założył obejmy i ma być ok. Także ubywanie płynu często jest błahostką...
kamil.kania Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Witam, potrzebuję porady jak wymienić króciec płynu chłodzącego z tyłu silnika, zauważyłem ostatnio, że skrzynia od góry jest zalana płynem chłodniczym. Udało mi się jakoś dopchać tam rękę i w jego okolicach wszystko jest mokre. jak tam się dostać z góry silnika wybebeszać wszystko czy lepiej może na kanale to zrobić od spodu ? Od góry musisz wybebeszyć wszystko, uważaj przy wymianie na rurki przy tym króćcu, lubią pękać. Sam króciec wymień z uszczelką a resztę okolicznych przewodów poczyść.
kqba Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Możecie napisać, jakie części są potrzebne przy wymianie króćca (tego za silnikiem) w AVF?
Janusz72 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Mnie też dopadł ten nieszczęsny króciec z tyłu silnika ale nie było pęknięcia tylko jakoś przeciekało na łączeniu z silnikiem, dałem nowy oring i silikon. Zobacze co dalej , kurcze rozbierania jest sporo, jeśli dalej będzie problem to będę musiał zmienić. Może ktoś ostatnio wymieniał i wie ile kosztuje ten element do BPW?
kamil.kania Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Cos kolo 50zl chyba. Ale dokladnie nie pamiętam mogę się mylić.
szakal222 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Ja w aso skoda za krociec placilem 85 zl
darekaudi4 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 (edytowane) Witam mam problem z płynem chłodniczym który do pewnego poziomu gdzieś ucieka. Po uzupełnieniu płynu do stanu między min a max i przejechaniu około 10km w zbiorniczku ubywa płynu do poziomu około 3cm poniżej minimum i tak zostaje dalej nie ubywa, nawet po 3 tygodniach jazdy ten poziom się utrzymuje. Temperature łapie po około 5km 90stopni czyli w normie.W oleju nie ma śladów płynu, w płynie oleju też nie ma śladu. Po rozgrzaniu węże sa dość twarde ale nie jak kamienie.Nie koci na biało. Ogrzewanie ok Po odkręceniu korka na ciepłym wywala płynu ok 0,5L. Co może być przyczyną czy uszczelka pod głowicą czy coś innego ? Czy jest możliwość sprawdzenia czy uszczelka pod głowicą jest walnięta? słyszałem o metodzie z balonem który nakładają w miejsce odkręconego korka w zbiorniczku i jak rośnie odrazu po odpaleniu to znak że przepuszcza uszczelka pod głowicą? A4 B6 AWX Edytowane 4 Maja 2015 przez darekaudi4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się