azure Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Kiedy rozrząd z pompą wody zmieniałeś? Jaka pompa została zamontowana? Tester na obecność CO2 możesz na allegro kupić.
OskiUK Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 A co sie dzieje, gdy po nocy na zimnym odkrecisz korek od zbiorniczka?
szakal222 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Sprawdz trojnik na glowicy.tez to mialem i tam dawal dyla plyn
Gentleman Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Jakie powinno byc poprawne zachowanie podczas nocnego postoju, tj rankiem, gdy probujemy odkrecic korek od zbiorniczka? Powinno byc cisnienie? Powinno syczec? To ze na rozgrzanym silniku powinno to oczywiste, ale na zimnym?
darekaudi4 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) Sprawdzę jutro czy jest ciśnienie po nocy, a rozrząd był zmieniany pół roku temu wraz z pompą wody ale jaka pompa to sprawdzę na fakturze bo rozrząd był zmieniany w Niemczech u poprzedniego wlasciciela. Jeżeli chodzi o trójnik to raczej odpada bo płynu ubywa do poziomu poniżej minimum i tak zostaje, a to wkurza bo czasami na zakręcie się zapali info o niskim poziomie płynu. Tester zamówię dzisiaj na allegro Wczoraj zrobiłem mały teścik zawiesiłem pod zbiorniczkiem wyrównawczym pojemnik dolalem płynu do maksymalnego poziomu i pojechalem się przejechać .Po przejechaniu ok 5km w podwieszonym pojemniku było już 0,4litra płynu czyli płyn ucieka przez korek w zbiorniku wyrównawczym. Jeżeli chodzi ciśnienie w zbiorniczku po nocy to jest ale nie za duże. Co jeszcze zauważyłem to ze na wolnych obrotach nie leci płyn przez cienki przewód do zbiorniczka po dodaniu gazu zaczyna lecieć Edytowane 5 Maja 2015 przez darekaudi4
OskiUK Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Uszczelka kolego to bedzie, niestety. Cisnienia po nocy nie powinno byc w ogole. Dmucha Ci cisnienie w uklad chlodzenia i wywala plyn. Sent from my SM-G900F using Tapatalk
darekaudi4 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Też myślę że to uszczelka pod głowicą ale dla pewności jeszcze poczekam na tester co2 w płynie. Sama wymiana nie jest problemem dla mnie, bo zrobię to sam ale chcę unikać niepotrzebnych robót, po wyniku trzeba będzie sie brać za to bo może narobić więcej problemów. Czy pusty wężyk (cienki) idący do zbiorniczka na wolnych obrotach to normalny objaw ?
OskiUK Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Tester nie zawsze jest wiarygodny. Zbiorniczek nie traci przejrzystości? Sent from my SM-G900F using Tapatalk
szakal222 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 To jest przelew.u mnie jest pusty .poki silnik sie nie rozgrzeje
szakal222 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Nie powinno .nic syczec.ewentualnie moze zassac
darekaudi4 Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Zbiorniczek jest czysty nie widać śladów oleju czy paliwa , tester wiem że nie jest do końca miarodajny ale zamówiłem i z ciekawości zobaczymy co pokaże. Czy uszczelniacze na pompo wtryskach muszą być wymienione na nowe? Jaką firmę uszczelniaczy polecacie? Czy uszczelka pod głowice Erlinga będzie ok
przemek1259 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Kolego, miałem dokładnie to samo co ty, pisałem tu na forum też o tym. Ubywało w momencie poniżej minimum, i też wywalało płyn, ale to jest normalne akurat. U mnie to był z tyłu trójnik nie szczelny. Trójnik naprawiony, i objawy ustały. Ale czemu ubywało płynu do określonego poziomu i tyle to tego nie wiem. Tak było i już, teraz jest już ok, ani kropelki nie ubywa. A też obstawiałem uszczelkę. Więc poprzeglądaj a potem ostatecznie zajmij się uszczelką.
darekaudi4 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Właśnie sprawdzilem korek z kolegi Passata i jest to samo w pojemniczku który powiesiłem pod zbiornikiem wyrównawczym jest około pół litra płynu czyli poleciał przez korek. Kolego przemek1259 to nie możliwe ze u mnie ubywa przez trójnik ponieważ pojemniczek który zawiesilem pod zbiorniczkiem wyrównawczym jest pełny czyli wyciek jest z korka, a u Ciebie wyciek był w innym miejscu
szakal222 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 A moze nowy korek zaloz ja 2 przerobilem zanim zaczelo wszystko grac
darekaudi4 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Ale ten był sprawny 100% ponieważ u kolegi nie ubywa ani grama płynu
przemek1259 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 może w korku termostat padł. I puszcza ...
Janusz72 Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Czy może ktoś zna numer tego trójnika z tył silnika , bo jednak troszkę jeszcze się tam moczy, i muszę kupić nowy bo ten jest odkształcony. Muszę podjechać i to kupi ale znając servisy to będą wydziwiać jak zawsze znam to z Forda, nawet jak im pokazałem żarówke to i tak musiałem Vin dać bo nie wiedział jaka.
edekxp Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) 038121132D Takie coś? Do tego uszczelka http://www.secarpart.com/coolant-flange-ring-50x315mm-037121688-reinz-p-1928.html Edytowane 13 Maja 2015 przez edekxp
darekaudi4 Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Panowie dotarł do mnie tester zawartości CO2 w płynie i oczywiście zrobiłem test i wynik jest taki że na wolnych obrotach (90st) płyn w tej rurce nie zmienił koloru nawet po 10 minutach ale na obrotach 2600obr/min zmienił kolor z niebieskiego na zielony juz po 5minutach (czyli wg instrukcji jest zawartość Co2 w płynie) . Co mnie trochę zdziwiło to, to że podczas testu na obrotach ok 2600/min rosło ciśnienie ponieważ płyn w rurce testera próbowało wypchnąć na zewnątrz, ale po odpuszczeniu gazu sytuacja w rurce testera sie zmieniła i bomble w rurce testera leciały w stronę zbiorniczka czyli robiło sie podciśnienie i płyn w rurce spowrotem zmienił kolor na niebieski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się