Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywa płynu chłodniczego w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kiedy rozrząd z pompą wody zmieniałeś? Jaka pompa została zamontowana?

Tester na obecność CO2 możesz na allegro kupić.

Opublikowano

A co sie dzieje, gdy po nocy na zimnym odkrecisz korek od zbiorniczka?

Opublikowano

Sprawdz trojnik na glowicy.tez to mialem i tam dawal dyla plyn

Opublikowano

Jakie powinno byc poprawne zachowanie podczas nocnego postoju, tj rankiem, gdy probujemy odkrecic korek od zbiorniczka? Powinno byc cisnienie? Powinno syczec? To ze na rozgrzanym silniku powinno to oczywiste, ale na zimnym?

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzę jutro czy jest ciśnienie po nocy, a rozrząd był zmieniany pół roku temu wraz z pompą wody ale jaka pompa to sprawdzę na fakturze bo rozrząd był zmieniany w Niemczech u poprzedniego wlasciciela. Jeżeli chodzi o trójnik to raczej odpada bo płynu ubywa do poziomu poniżej minimum i tak zostaje, a to wkurza bo czasami na zakręcie się zapali info o niskim poziomie płynu. Tester zamówię dzisiaj na allegro

Wczoraj zrobiłem mały teścik zawiesiłem pod zbiorniczkiem wyrównawczym pojemnik dolalem płynu do maksymalnego poziomu i pojechalem się przejechać .Po przejechaniu ok 5km w podwieszonym pojemniku było już 0,4litra płynu czyli płyn ucieka przez korek w zbiorniku wyrównawczym. Jeżeli chodzi ciśnienie w zbiorniczku po nocy to jest ale nie za duże. Co jeszcze zauważyłem to ze na wolnych obrotach nie leci płyn przez cienki przewód do zbiorniczka po dodaniu gazu zaczyna lecieć

Edytowane przez darekaudi4
Opublikowano

Uszczelka kolego to bedzie, niestety. Cisnienia po nocy nie powinno byc w ogole. Dmucha Ci cisnienie w uklad chlodzenia i wywala plyn.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Opublikowano

Też myślę że to uszczelka pod głowicą ale dla pewności jeszcze poczekam na tester co2 w płynie. Sama wymiana nie jest problemem dla mnie, bo zrobię to sam ale chcę unikać niepotrzebnych robót, po wyniku trzeba będzie sie brać za to bo może narobić więcej problemów.

Czy pusty wężyk (cienki) idący do zbiorniczka na wolnych obrotach to normalny objaw ?

Opublikowano

Tester nie zawsze jest wiarygodny. Zbiorniczek nie traci przejrzystości?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Opublikowano

To jest przelew.u mnie jest pusty .poki silnik sie nie rozgrzeje

Opublikowano

Nie powinno .nic syczec.ewentualnie moze zassac

Opublikowano

Zbiorniczek jest czysty nie widać śladów oleju czy paliwa , tester wiem że nie jest do końca miarodajny ale zamówiłem i z ciekawości zobaczymy co pokaże.

Czy uszczelniacze na pompo wtryskach muszą być wymienione na nowe? Jaką firmę uszczelniaczy polecacie?

Czy uszczelka pod głowice Erlinga będzie ok

Opublikowano

Kolego, miałem dokładnie to samo co ty, pisałem tu na forum też o tym. Ubywało w momencie poniżej minimum, i też wywalało płyn, ale to jest normalne akurat. U mnie to był z tyłu trójnik nie szczelny. Trójnik naprawiony, i objawy ustały. Ale czemu ubywało płynu do określonego poziomu i tyle to tego nie wiem. Tak było i już, teraz jest już ok, ani kropelki nie ubywa. A też obstawiałem uszczelkę. Więc poprzeglądaj a potem ostatecznie zajmij się uszczelką.

Opublikowano

Właśnie sprawdzilem korek z kolegi Passata i jest to samo w pojemniczku który powiesiłem pod zbiornikiem wyrównawczym jest około pół litra płynu czyli poleciał przez korek. Kolego przemek1259 to nie możliwe ze u mnie ubywa przez trójnik ponieważ pojemniczek który zawiesilem pod zbiorniczkiem wyrównawczym jest pełny czyli wyciek jest z korka, a u Ciebie wyciek był w innym miejscu :(

Opublikowano

A moze nowy korek zaloz ja 2 przerobilem zanim zaczelo wszystko grac

Opublikowano

Ale ten był sprawny 100% ponieważ u kolegi nie ubywa ani grama płynu

Opublikowano

U mnie tak samo a pomoglo

Opublikowano

może w korku termostat padł. I puszcza ...

Opublikowano

Czy może ktoś zna numer tego trójnika z tył silnika , bo jednak troszkę jeszcze się tam moczy, i muszę kupić nowy bo ten jest odkształcony. Muszę podjechać i to kupi ale znając servisy to będą wydziwiać jak zawsze znam to z Forda, nawet jak im pokazałem żarówke to i tak musiałem Vin dać bo nie wiedział jaka.

Opublikowano

Panowie dotarł do mnie tester zawartości CO2 w płynie i oczywiście zrobiłem test i wynik jest taki że na wolnych obrotach (90st) płyn w tej rurce nie zmienił koloru nawet po 10 minutach ale na obrotach 2600obr/min zmienił kolor z niebieskiego na zielony juz po 5minutach (czyli wg instrukcji jest zawartość Co2 w płynie) . Co mnie trochę zdziwiło to, to że podczas testu na obrotach ok 2600/min rosło ciśnienie ponieważ płyn w rurce testera próbowało wypchnąć na zewnątrz, ale po odpuszczeniu gazu sytuacja w rurce testera sie zmieniła i bomble w rurce testera leciały w stronę zbiorniczka czyli robiło sie podciśnienie i płyn w rurce spowrotem zmienił kolor na niebieski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...