maq Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witam. Mam problem jak w temacie. Wycieraczki chodzą tylko na 3 biegu ( najszybszym). Kiedy opuszczę manetkę to zatrzymują się w tym miejscu gdzie została wyłączona a nie na dole. Nie załączają się również przy spryskiwaniu szyby. Ostatnio przez dłuższy czas używałem ich na 3 biegu i po wyłączeniu w dół powoli skokowo zjechały na dół ale to wydarzyło się tylko raz. Po rozebraniu podszybia i ręcznym ruszaniu mechanizmem wycieraczek ( w miejscu gdzie mechanizm łączy się z silniczkiem ) można nimi w miarę swobodnie poruszać w całym zakresie obrotu wycieraczek ( bez jakiegoś większego oporu ) więc podejrzewam, że nie będzie to problem zatarcia mechanizmu. Wymieniłem już przekaźnik wycieraczek i dalej jest lipa :/ Podajcie proszę jakieś sugestie co na następny rzut : manetka, silniczek a może jeszcze jakieś inne sugestie.
maq Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 właśnie chyba zamówię na allegor bo wyczaiłem w dobrej cenie. Jak już to nie pomoże to zostaje silniczek i instalacja.
domcio1000 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 ja bym stawial na silniczek ale na odlegosc to ciezko cos poradzic
maq Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2013 kurczę chyba możesz mieć rację. Dziś zauważyłem, że po przełączeniu manetki słychać odgłos " pstryknięcia" przekaźnika. Wcześniej jakoś tego nie zauważyłem. Więc podejrzenia teraz ukierunkowują się jednak na silniczek
rico37p Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Wypnij kostkę z silnika wycieraczek i sprawdż probówką czy po koleji dochodzi sterowanie do silnika (przełączając manetkę na poszczególne biegi) i wszystko będziesz wiedział co masz do naprawy albo do wymiany.
maq Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2013 Witam. Okazało się faktycznie że silniczek był walnięty ( zawieszone szczotki oraz pełno pozostałości po nich na komutatorze) Jednak po renimacji silnika zdałem sobie sprawę, że popełniłem zarypisty błąd przy jego rozmontowywaniu. Jeśli ktoś to robił to będzie wiedział o co kaman,- mianowicie nie zrobiłem znaków położenia tych dwóch plastikowych kołków oraz miedzianego talerzyka który ustala pozycję "0" dla silniczka. Czy ktoś ma możliwość poratować. np może ktoś posiada silniczek z końcówką 113C na szafce i mógł ( nawet salony) i mógł by zrobić fotkę tych elementów pod dekielkiem silnika jak one są wzajemnie położone? może ktoś już wykonywał operację wymiany szczotek i robił fotki elementów zaraz po rozebraniu ( ja nie byłem na tyle sprytny :/) Bardzo proszę o pomoc.
bebul Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Kolego dokładnie to samo mi się zrobilo po umyciu auta na myjni ręcznej... 3-ci bieg i nic więcej:/ jednak dzisiaj trochę pojeździłem po mieście (i padało) wiec wycieraczki non stop na 3-cim biegu. No i .... się naprawiły jednak i tak będę musiał do silniczka zajrzeć. Czy masz może jakieś foto odnośnie reperowania silniczka? co wyczyścić, co wymienić? jak rozbiorę silniczek (czyli jak będzie trochę cieplej i nie będzie padało)to zrobie ci foto no chyba ze już sobie poradziłeś z problemem;)
maq Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Opublikowano 11 Lutego 2014 Poradziłem bo bym do taj pory nie miał wycieraczek w ogóle . Jak okaże się, że to silniczek u Ciebie jest walnięty ( częściej jednak zdarza się, że jest to zatarty mechanizm wycieraczek pod podszybiem ) Jak wyciągniesz silniczek i pędziesz zdejmował mu korpus ( dekielek w miejscu gdzie wychodzi trzpień z wieloklinem) to zrób to delikatnie i od razu po zdjęciu zrób sobie fotkę wzajemnego położenia miedzianego kółeczka w dekielku oraz takich dwóch plastikowych słupków na zębatce z trzepieniem. Fotka oczywiście zanim wyciągniesz tą zębatkę. Jak to porozbierasz to będziesz wiedział o co chodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się