Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To auto jest po programie? N75 coś szwankuje.

Opublikowano

I to zdrowy program chyba ze wywala bledy ...

Opublikowano

Auto posiadam od 6 lat nic nie robiłem sprowadziłem z Włoch..może poprzedni właściciel coś robił?czy można to sprawdzić?N75 to czujnik od masy powietrza?

Opublikowano

N75 to zawór od sterowania turbiny. Zarówno czas wtrysku jak i przepływ wskazywałby na chip. Przydałoby się zapiąć manometr i zobaczyć co tam turbo dmucha.

Opublikowano

Turbina daje prawi 1 bar posiadam w kabinie zegar boost komputer pokazuje ciągle błąd rom 16989 jak można sprawdzić czy jest po c*p

Opublikowano

to jak masz 1 bar bo dobrze pomodzone cos jest. blad romu swiadczy o tym ze bylo cos grzebane z kompem. w jakim celu umieszczasz logi cos sie dzieje z autem?

---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 17:29 ----------

ogolnie stuki tez masz spore w grupie 13 powinny byc same zera. auto ci szarpie?

Opublikowano

No to jak dmucha ok 1 bar to masz program modzony bo w serii więcej jak 0,6 bar nie dmuchnie.

A coś się dzieje w ogóle złego z autem? Błąd najbardziej powiązany ze sterownikiem silnika. Może być uszkodzony sam w sobie, albo coś nie łączy.

Opublikowano

Zrobiłem logi bo spalanie wzrosło od jakiegoś czasu walczę z lpg założyłem nowa elektronikę diego g3 po starej diego 1.3 i są problemy z regulacja powyżej 3000 tys szarpie i skacze podciśnienie do 1.50 również chciał bym wiedzieć w jakim stanie są cewki czy te wysokie doładowanie morze byc spowodowane zlym n75

Opublikowano

masz problem że sterowniem turbiny czyli zaworek n75 do sprawdzenia i węzyki od niego a czy jest program hmm bład romu może byc przez grzebanie w kompie.

Opublikowano

A co ze dużym spalaniem może z logów można coś jeszcze wywnioskować

czytam o zaworze n75 oraz o zaworze DV co może być przyczyną ?w czym szukać problemu? jak dalej diagnozować ....

---------- Post dopisany 17-12-2013 at 07:39 ---------- Poprzedni post napisany 16-12-2013 at 18:59 ----------

Czy odpowie mi ktoś konkretnie co z tymi logami zrobiłem logi żeby zdiagnozować bo jest duże zużycie paliwa

a możne to taka skomplikowana sprawa ze nikt nie ogarnia tego tematu auto pracuje w miarę normalnie na paliwie przy daniu buta tak jak przy logach szarpie w zakresie 2500/3000 stanowczo gorzej jest na gazie

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-233/wysokie-podcisnienie-diego-g3-308673/

Opublikowano

Ale czy te zawory maja wpływ na wysokie podciśnienie na gazie i duże spalanie

Opublikowano

w pierwszej kolejności BP do ogarnięcia

Opublikowano

dzisiaj zobaczę co z tymi zaworami ale powiedz bo ten błąd N75 pokazał się tylko raz po skasowaniu więcej nie pokazał tego błędu

Opublikowano

sprawdz wężyki od n75 i sam zawór podmień ,sprawdz DV a błąd jest od uszkodzenia kompa(ECU) a nie od n75 po prostu dziwne jest wysterowanie tego zaworka i trzeba go podmienić.

Opublikowano

Dzieki kolego

Opublikowano

auto jest po programie i grzebane bylo cos z immo prawdopodobnie.

Opublikowano
Auto posiadam od 6 lat nic nie robiłem sprowadziłem z Włoch..może poprzedni właściciel coś robił?czy można to sprawdzić?N75 to czujnik od masy powietrza?

czy jest jakiś prosty by sprawdzić czy było grzebane

Opublikowano

ja Ci powiem , masz drut program i tyle, patrząc po logach jest to marny gotowiec , powodujący standardowy problem z szarpaniem w okolicy 1800-2600rpm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...