zybi67 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Jak w tytule wklejam logi do oceny mojego auta VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Galetto Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 To auto jest po programie? N75 coś szwankuje.
KYLOMC Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 I to zdrowy program chyba ze wywala bledy ...
zybi67 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2013 Auto posiadam od 6 lat nic nie robiłem sprowadziłem z Włoch..może poprzedni właściciel coś robił?czy można to sprawdzić?N75 to czujnik od masy powietrza?
Galetto Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 N75 to zawór od sterowania turbiny. Zarówno czas wtrysku jak i przepływ wskazywałby na chip. Przydałoby się zapiąć manometr i zobaczyć co tam turbo dmucha.
zybi67 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2013 Turbina daje prawi 1 bar posiadam w kabinie zegar boost komputer pokazuje ciągle błąd rom 16989 jak można sprawdzić czy jest po c*p
Magicbattle Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 to jak masz 1 bar bo dobrze pomodzone cos jest. blad romu swiadczy o tym ze bylo cos grzebane z kompem. w jakim celu umieszczasz logi cos sie dzieje z autem? ---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 17:29 ---------- ogolnie stuki tez masz spore w grupie 13 powinny byc same zera. auto ci szarpie?
Galetto Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 No to jak dmucha ok 1 bar to masz program modzony bo w serii więcej jak 0,6 bar nie dmuchnie. A coś się dzieje w ogóle złego z autem? Błąd najbardziej powiązany ze sterownikiem silnika. Może być uszkodzony sam w sobie, albo coś nie łączy.
zybi67 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2013 Zrobiłem logi bo spalanie wzrosło od jakiegoś czasu walczę z lpg założyłem nowa elektronikę diego g3 po starej diego 1.3 i są problemy z regulacja powyżej 3000 tys szarpie i skacze podciśnienie do 1.50 również chciał bym wiedzieć w jakim stanie są cewki czy te wysokie doładowanie morze byc spowodowane zlym n75
Łukasz13 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 masz problem że sterowniem turbiny czyli zaworek n75 do sprawdzenia i węzyki od niego a czy jest program hmm bład romu może byc przez grzebanie w kompie.
zybi67 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 A co ze dużym spalaniem może z logów można coś jeszcze wywnioskować czytam o zaworze n75 oraz o zaworze DV co może być przyczyną ?w czym szukać problemu? jak dalej diagnozować .... ---------- Post dopisany 17-12-2013 at 07:39 ---------- Poprzedni post napisany 16-12-2013 at 18:59 ---------- Czy odpowie mi ktoś konkretnie co z tymi logami zrobiłem logi żeby zdiagnozować bo jest duże zużycie paliwa a możne to taka skomplikowana sprawa ze nikt nie ogarnia tego tematu auto pracuje w miarę normalnie na paliwie przy daniu buta tak jak przy logach szarpie w zakresie 2500/3000 stanowczo gorzej jest na gazie http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-233/wysokie-podcisnienie-diego-g3-308673/
krzysiekml Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 n75 podmień na sprawny i DV sprawdz
zybi67 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 Ale czy te zawory maja wpływ na wysokie podciśnienie na gazie i duże spalanie
krzysiekml Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 w pierwszej kolejności BP do ogarnięcia
zybi67 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 dzisiaj zobaczę co z tymi zaworami ale powiedz bo ten błąd N75 pokazał się tylko raz po skasowaniu więcej nie pokazał tego błędu
krzysiekml Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 sprawdz wężyki od n75 i sam zawór podmień ,sprawdz DV a błąd jest od uszkodzenia kompa(ECU) a nie od n75 po prostu dziwne jest wysterowanie tego zaworka i trzeba go podmienić.
gregor10 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 auto jest po programie i grzebane bylo cos z immo prawdopodobnie.
zybi67 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 Auto posiadam od 6 lat nic nie robiłem sprowadziłem z Włoch..może poprzedni właściciel coś robił?czy można to sprawdzić?N75 to czujnik od masy powietrza? czy jest jakiś prosty by sprawdzić czy było grzebane
gregor10 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 ja Ci powiem , masz drut program i tyle, patrząc po logach jest to marny gotowiec , powodujący standardowy problem z szarpaniem w okolicy 1800-2600rpm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się