zybi67 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 Ale dlaczego wcześniej nie było problemu z szarpaniem? na bp auto zawsze chodziło super...czy można go jakoś zaślepić i sprawdzić n75?
Łukasz13 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 wyjmij n75 i sprawdzy czy nie jest zabrudzony na forum wiele razy było pisane jak dziala bez napiecia da sie dmuchnąc przez dwa mniejsze krócce, po podaniu napoiecia powinno byc porzejscie na wszystkie trzy krocce, przy okazji sprawdzisz czy weżyki sa ok. Wysłane za pomoca sputnika.
gregor10 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 daje 1% szansy że masz padnięty n75.
Łukasz13 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 A ja stawiam że jest na 99% problem ze sterowaniem turbina czyli n75 lub pochodne.
zybi67 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 jutro rano go wyciągnę jeśli dam rade od góry tego dokonać to sprawdzę n75 i dv ni i wężyki ponieważ nie posiadam kanału
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 nie potrzebujesz kanału żeby dostac sie do N75 i DV-ki program masz "przeklejony" z AJL-a sprawdz sterowanie aktuatorem
zybi67 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 czy sugerujesz ze jest inny sterownik ;program masz "przeklejony" z AJL; sterownik sprawdzałem ma numery 8d0907557t i data pasuje nawet z rocznikiem auta
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 masz wlutowaną podstawke i wrzucony chips z ori programem AJL-a nic złego sie nie dzieje wszystko jest ok
zybi67 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 mam problem z ustawieniem gazu wysoko wzrasta podciśnienie przy 3000 nawet 2.10b i sa wysokie czasy wtrysku na gazie po wyżej 20ms AutoScreenRecorder 04 Dec 15 14 58 Własne 1024x768 XVID AVI - YouTube AutoScreenRecorder 03 Dec 15 14 55 Własne 1024x768 XVID AVI - YouTube
Łukasz13 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Sprawdz to co pisałem wczesniej czyli sterownie turbiną nikt przez internet nie uleczy autka. ---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 18:56 ---------- Tam nie ma 2.1 bar diego dolicza 1 bar ciśnienia atmosferycznego czyli dołądowanie skacze do 1,1 bar.
zybi67 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 To jeżeli turbinę wy kalibruje do 0.6 to to podciśnienie nie powinno w diego przekraczać ............?????
krzysiekml Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 na bp 0.8 u Ciebie a w diego 1.8 będzie
gregor10 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 masz wlutowaną podstawke i wrzucony chips z ori programem AJL-anic złego sie nie dzieje wszystko jest ok I MAF czyta 156g/s na serii ORI AJL ?
zybi67 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Koledzy dzisiaj rozebrałem wszystko zmieniłem DV bo membrana była uszkodzona turbina ładuje na wskaźniku w kabinie do 0,7bar sprawdziłem tez n75 ale mam do niego male zastrzeżenie, a mianowicie....czy z wyjścia C powinno przechodzić powietrze do B i na odwrót oczywiście na niepodłączonym zasilaniu...a po podaniu napięcia dmuchając w C lub B powietrze wychodzi do A FOTO OPISOWE NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów
Łukasz13 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 bez napięcia z c co b, z napięciem przejście na wszystkie.
zybi67 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 z c-b i b-c ma być przejście bez napięcia ?czyli n75 jest sprawny?
Łukasz13 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 No wychodzi że teoretycznie sprawny, to naprawiłes w końcu? bo pisałes że 0,7 ładuje, może był poprostu przybrudzony.
zybi67 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Wskaźnik w aucie pokazuje niby 0,7 ale czy on nie przekłamuje to zobaczymy jak podepnę kompa i zacznę regulować lpg ponownie...po wstępnej autokalibracji czasy wtrysków obniżyły się....teraz zrobić mapę benzyny i lpg. Pierwsze co znalazłem to wąż który dochodził do gruszki był pęknięty....wymieniłem wszystkie na nowe i wyczyściłem N75.Dv tez wstawiony sprawny.gruszka przy turbinie ma zadanie zamykać czy otwierać? jak był pęknięty to był ciągle otwarty i turbina dawała na maxa?
Łukasz13 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 No jak był pęknięty to masz winowajce, powietrze uciekało zamiast sterowac gruszką..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się