Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale dlaczego wcześniej nie było problemu z szarpaniem? na bp auto zawsze chodziło super...czy można go jakoś zaślepić i sprawdzić n75?

Opublikowano

wyjmij n75 i sprawdzy czy nie jest zabrudzony na forum wiele razy było pisane jak dziala bez napiecia da sie dmuchnąc przez dwa mniejsze krócce, po podaniu napoiecia powinno byc porzejscie na wszystkie trzy krocce, przy okazji sprawdzisz czy weżyki sa ok.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

daje 1% szansy że masz padnięty n75.

Opublikowano

A ja stawiam że jest na 99% problem ze sterowaniem turbina czyli n75 lub pochodne.

Opublikowano

jutro rano go wyciągnę jeśli dam rade od góry tego dokonać to sprawdzę n75 i dv ni i wężyki ponieważ nie posiadam kanału

Opublikowano

nie potrzebujesz kanału żeby dostac sie do N75 i DV-ki

program masz "przeklejony" z AJL-a

sprawdz sterowanie aktuatorem

Opublikowano

czy sugerujesz ze jest inny sterownik ;program masz "przeklejony" z AJL; sterownik sprawdzałem ma numery 8d0907557t i data pasuje nawet z rocznikiem auta

Opublikowano

masz wlutowaną podstawke i wrzucony chips z ori programem AJL-a

nic złego sie nie dzieje wszystko jest ok

Opublikowano

mam problem z ustawieniem gazu wysoko wzrasta podciśnienie przy 3000 nawet 2.10b i sa wysokie czasy wtrysku na gazie po wyżej 20ms

AutoScreenRecorder 04 Dec 15 14 58 Własne 1024x768 XVID AVI - YouTube

AutoScreenRecorder 03 Dec 15 14 55 Własne 1024x768 XVID AVI - YouTube

Opublikowano

Sprawdz to co pisałem wczesniej czyli sterownie turbiną nikt przez internet nie uleczy autka.

---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 18:56 ----------

Tam nie ma 2.1 bar diego dolicza 1 bar ciśnienia atmosferycznego czyli dołądowanie skacze do 1,1 bar.

Opublikowano

To jeżeli turbinę wy kalibruje do 0.6 to to podciśnienie nie powinno w diego przekraczać ............?????

Opublikowano

na bp 0.8 u Ciebie a w diego 1.8 będzie

Opublikowano
masz wlutowaną podstawke i wrzucony chips z ori programem AJL-a

nic złego sie nie dzieje wszystko jest ok

I MAF czyta 156g/s na serii ORI AJL ?

Opublikowano

Koledzy dzisiaj rozebrałem wszystko zmieniłem DV bo membrana była uszkodzona turbina ładuje na wskaźniku w kabinie do 0,7bar sprawdziłem tez n75 ale mam do niego male zastrzeżenie, a mianowicie....czy z wyjścia C powinno przechodzić powietrze do B i na odwrót oczywiście na niepodłączonym zasilaniu...a po podaniu napięcia dmuchając w C lub B powietrze wychodzi do A

FOTO OPISOWE

NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów

Opublikowano

bez napięcia z c co b, z napięciem przejście na wszystkie.

Opublikowano

z c-b i b-c ma być przejście bez napięcia ?czyli n75 jest sprawny?

Opublikowano

No wychodzi że teoretycznie sprawny, to naprawiłes w końcu? bo pisałes że 0,7 ładuje, może był poprostu przybrudzony.

Opublikowano

Wskaźnik w aucie pokazuje niby 0,7 ale czy on nie przekłamuje to zobaczymy jak podepnę kompa i zacznę regulować lpg ponownie...po wstępnej autokalibracji czasy wtrysków obniżyły się....teraz zrobić mapę benzyny i lpg. Pierwsze co znalazłem to wąż który dochodził do gruszki był pęknięty....wymieniłem wszystkie na nowe i wyczyściłem N75.Dv tez wstawiony sprawny.gruszka przy turbinie ma zadanie zamykać czy otwierać? jak był pęknięty to był ciągle otwarty i turbina dawała na maxa?

Opublikowano

No jak był pęknięty to masz winowajce, powietrze uciekało zamiast sterowac gruszką..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...