A4-Tomek Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 Cały dół bez fali wymieniony (nie widziałem na tłoczku żadnych specjalnych wżerów, sprężyny ok ale dozownik jakoś dziwnie ciężej chodził w niektórych miejscach). Nastawnik przeczyszczony został również. Szarpanie całkowicie ustało.To prawda, cieknie z jednego felernego miejsca - moja wina. Usunięcie awarii w ramach gwarancji całkowicie za darmo. Zdarza się po prostu a ja jestem tylko człowiekiem ---------- Post dopisany at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany at 21:54 ---------- Cały dół bez fali wymieniony (nie widziałem na tłoczku żadnych specjalnych wżerów, sprężyny ok ale dozownik jakoś dziwnie ciężej chodził w niektórych miejscach). Nastawnik przeczyszczony został również. Szarpanie całkowicie ustało.To prawda, cieknie z jednego felernego miejsca - moja wina. Usunięcie awarii w ramach gwarancji całkowicie za darmo. Zdarza się po prostu a ja jestem tylko człowiekiem Nurniki zostały ze starej pompy. Dzięki za wyjaśnienie chłopakom tego bo ja jestem zielony w tej sprawie ja Cię nie obwiniam że cieknie nikt tego nie przewidział złego słowa nie napisałem na Twój temat bo Twoja diagnoza okazała się słuszna i chwała Ci za to
otw Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Witam, Praktycznie od zakupu autka tj. od około 2 lat mam problem z drganiem na 4 i 5 biegu w okolicach 2k obrotow/min (czasami trochę więcej, czasami trochę mniej). Pojawia się to wtedy, gdy utrzymuję stałe obroty silnika i nie pojawia się to za każdym razem. Na przykład dzisiaj jak chciałem to zademonstrować mechanikowi, to pomimo szczerych chęci i jazdy testowej drgania były prawie niezauważalne. Jedynie ja, jako kierowca znający swoje autko to czułem. Moje pytanie dotyczy pewnych logów, które wykonałem na początku tygodnia. Czy na ich podstawie można stwierdzić, że jest coś nie tak z pompą wtryskową lub wtryskami (niestety nie potrafię ich odpowiednio zinterpretować)? Typ silnika jaki posiadam to 1Z. Grupy: 011,013,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,008,015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001,015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dziękuję za uwagę.
danielom Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Witam,Praktycznie od zakupu autka tj. od około 2 lat mam problem z drganiem na 4 i 5 biegu w okolicach 2k obrotow/min (czasami trochę więcej, czasami trochę mniej). Pojawia się to wtedy, gdy utrzymuję stałe obroty silnika i nie pojawia się to za każdym razem. Na przykład dzisiaj jak chciałem to zademonstrować mechanikowi, to pomimo szczerych chęci i jazdy testowej drgania były prawie niezauważalne. Jedynie ja, jako kierowca znający swoje autko to czułem. Moje pytanie dotyczy pewnych logów, które wykonałem na początku tygodnia. Czy na ich podstawie można stwierdzić, że jest coś nie tak z pompą wtryskową lub wtryskami (niestety nie potrafię ich odpowiednio zinterpretować)? Typ silnika jaki posiadam to 1Z. Grupy: 011,013,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,008,015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001,015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dziękuję za uwagę. Z powszechnej opini na ten temat mozliwosci sa dwie: przeguby wewnettzne lub uklad wtryskowy tj brudna pompa lub zle ustawione wtryski
vp-tdi Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Witam,Praktycznie od zakupu autka tj. od około 2 lat mam problem z drganiem na 4 i 5 biegu w okolicach 2k obrotow/min (czasami trochę więcej, czasami trochę mniej). Pojawia się to wtedy, gdy utrzymuję stałe obroty silnika i nie pojawia się to za każdym razem. Na przykład dzisiaj jak chciałem to zademonstrować mechanikowi, to pomimo szczerych chęci i jazdy testowej drgania były prawie niezauważalne. Jedynie ja, jako kierowca znający swoje autko to czułem. Moje pytanie dotyczy pewnych logów, które wykonałem na początku tygodnia. Czy na ich podstawie można stwierdzić, że jest coś nie tak z pompą wtryskową lub wtryskami (niestety nie potrafię ich odpowiednio zinterpretować)? Typ silnika jaki posiadam to 1Z. Grupy: 011,013,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,008,015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001,015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dziękuję za uwagę. dziwne te logi zrobiles ,zrob bs na jałowym gr 000 .001 013 004
otw Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Oto one: Dynamiczne: 000, 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008, 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne: 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
vp-tdi Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 rsw na postoju jakie masz ? (bez odpalania silnika ) bo jak dla mnie ciut za wysokie ja jałowym powinno być min 1.35v , kat wtrysku najlepiej ustawic na serie czyli te 50-52 bedzie ok. wtryski nie nowe ,każdy rozpyla z innym cisnieniem albo coś kompresja ( kazdy cylinder inna kompresja )
vauxhall95 Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Najlepiej to wywal tego gownianego chipa co tam masz,
otw Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 rsw na postoju jakie masz ? (bez odpalania silnika ) bo jak dla mnie ciut za wysokie ja jałowym powinno być min 1.35v , kat wtrysku najlepiej ustawic na serie czyli te 50-52 bedzie ok. wtryski nie nowe ,każdy rozpyla z innym cisnieniem albo coś kompresja ( kazdy cylinder inna kompresja ) Na zimnym silniku 0,74V. Najlepiej to wywal tego gownianego chipa co tam masz, Nic mi nie wiadomo o żadnym chipie.
otw Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Co może być przyczyną wahania obrotów na biegu jałowym? Dodam również, że podczas jazdy też mam z tym do czynienia. Następuje to po przyłożeniu nogi do pedała gazu. Obrotomierz lekko zafaluje w górę po czym wraca do normalnej pozycji. W jaki sposób mogę pozbyć się tego gównianego chipa ?
miodzio992 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Aby pozbyc sie chipa musisz zalozyc komputer z seryjnym softem tak przy okazji powiem ze mam taki na sprzedanie
A4-Tomek Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Opublikowano 27 Maja 2014 Witam,Praktycznie od zakupu autka tj. od około 2 lat mam problem z drganiem na 4 i 5 biegu w okolicach 2k obrotow/min (czasami trochę więcej, czasami trochę mniej). Pojawia się to wtedy, gdy utrzymuję stałe obroty silnika i nie pojawia się to za każdym razem. Na przykład dzisiaj jak chciałem to zademonstrować mechanikowi, to pomimo szczerych chęci i jazdy testowej drgania były prawie niezauważalne. Jedynie ja, jako kierowca znający swoje autko to czułem. Moje pytanie dotyczy pewnych logów, które wykonałem na początku tygodnia. Czy na ich podstawie można stwierdzić, że jest coś nie tak z pompą wtryskową lub wtryskami (niestety nie potrafię ich odpowiednio zinterpretować)? Typ silnika jaki posiadam to 1Z. Grupy: 011,013,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,008,015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001,015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dziękuję za uwagę. jako taki objaw zbliżony do tego co ja miałem w swoim 1Z ale u mnie problemem był pierścień dawkującym, który nie pracował idealnie płynnie tylko gdzieś zahaczał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się