Lolek Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 logi statyczne Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi dynamiczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Z góry wielkie dzieki, pozdrawiam
german81 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 zrób logi z bloku 000 BS .turbo pózno wstaje i ma problem z utrzymaniem zadanego cisnienia . sprawdz układ podcisnienieowy pod katem nieszczelnosci . małes cos robione z turbina ?
Lolek Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 tak miałem, była czyszczona w jetroniku za starszną sumę pieniędzy, i tyle, a może być winny temu katalizator? generalnie auto ma 270k przebiegu i katalizator
tomasz102 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Dokładnie sprawdź szczelność w układzie podciśnieniowym. Kat też dobrze byłoby usunąć. U znajomego usunięcie kata spowodowało lepsze ładowanie turbiny(logi podobnie wyglądały do Twojego), ale kat był naprawdę mocno zabity
Lolek Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 Jutro posprawdzam szczelność, w sumie to tak na oko ten wężyk który idzie na gruchę jest troszkę załamany i na końcu spękany, to go od razu wymienię. Powiedzcie czy może być taki sam co idzie do wtrysków. Taki posiadam na oko wygląda tak samo, gumowy w szmacianym oplocie, i średnica taka sama. A co do kata to postaram się wypatroszyć po świetach
german81 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 jak była czyszczona geometria to moze byc jeszcze zle wyregulowana gruszka .spokojnie mozesz dac ten od wtrysków co do kata to zostaw go w spokoju .dobrze by było sprawdzic jakie jest podcisnienie przy gruszcze i na ile jest ustawiona gruszka .
Lolek Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 a w jaki sposób sprawdzić podciśnienie i na ile ustawiona jest gruszka??
german81 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 potrzebny jest do tego vacumometr . jak cos to mozesz podjechac do mnie to ci to sprawdze i ewentualnie ustawie .
danielom Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 jak była czyszczona geometria to moze byc jeszcze zle wyregulowana gruszka .spokojnie mozesz dac ten od wtrysków co do kata to zostaw go w spokoju .dobrze by było sprawdzic jakie jest podcisnienie przy gruszcze i na ile jest ustawiona gruszka . A kto podczas czyszczenia rusza gruszke? Jesli juz, to tylko przy regeneracji ruszaja i dlatego jest to spierdolone, przy czyszczeniu geometrii nie rusza sie gruchy wcale. Bedzie problem na podcisnieniu, bo nie potrafi utrzymac, nieszczelnosci na podcisnieniu nie powinno byc bo % otwarcia n75 jest w normie.
Lolek Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 jak była czyszczona geometria to moze byc jeszcze zle wyregulowana gruszka .spokojnie mozesz dac ten od wtrysków co do kata to zostaw go w spokoju .dobrze by było sprawdzic jakie jest podcisnienie przy gruszcze i na ile jest ustawiona gruszka . A kto podczas czyszczenia rusza gruszke? Jesli juz, to tylko przy regeneracji ruszaja i dlatego jest to spierdolone, przy czyszczeniu geometrii nie rusza sie gruchy wcale. Bedzie problem na podcisnieniu, bo nie potrafi utrzymac, nieszczelnosci na podcisnieniu nie powinno byc bo % otwarcia n75 jest w normie. Czyli problem tkwi w nieszczelnym wężyku czy walnięta gruszka?
german81 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Daniel sa abitni mechanicy którzy przy czysczeniu ruszja gryszke i nawed zderzaki .
Lolek Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 właściwie to nie jestem w stanie powiedzieć czy śćiagali ją czy nie, całego tego czyszczenie nie byłem świadkiem. Rano odstawiłem auto na warsztat wieczorem odebrałem i tyle, Danielom nie za bardzo rozumiem piszesz, że problem bedzie na podciśnieniu, a później że podciśnienie okej bo % jest w normie ---------- Post dopisany at 20:28 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ---------- wiecie co jeśli chodzi o tą cała sprawę to niespecjalnie znam się na rzeczy, więc jeśli mówicie o podciśnieniu i że jej nie utrzymuje to chodzi o tą gruszkę?
tomasz102 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Sztanga gruszki jest odpowiedzialna za sterowanie kierownicami turbosprężarki. W Twoim przypadku zawór n75 stara się podnieść sztangę dosyć wysoko, żeby zrobić założone ciśnienie. Jeśli ramie jest źle wyregulowane to będzie niedoładowywał, albo przeładowywał. Na początek nie ruszaj jej no chyba, że masz pewność że "fachowcy" ruszali ją. Wygląda to bardziej na nieszczelność. Procent nie jest taki jak być powinien, ale mu pewnie chodziło o to, że n75 prawidłowo się zachowuje przy tej nieszczelności (stara się na siłe zrobić ciśnienie )
Lolek Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 okej, teraz już rozumiem, czyli faktycznie problem może tkwić w tym podejrzanym wężyku, w sumie by sie zgadzało, bo jest to wężyk od n75 do gruszki, jutro go wymienię i zobaczę czy coś to zmieni. Ocena oczywiście taka na czuja, bo nie będę w stanie zrobić jutro logów
danielom Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Sztanga gruszki jest odpowiedzialna za sterowanie kierownicami turbosprężarki. W Twoim przypadku zawór n75 stara się podnieść sztangę dosyć wysoko, żeby zrobić założone ciśnienie. Jeśli ramie jest źle wyregulowane to będzie niedoładowywał, albo przeładowywał. Na początek nie ruszaj jej no chyba, że masz pewność że "fachowcy" ruszali ją. Wygląda to bardziej na nieszczelność.Procent nie jest taki jak być powinien, ale mu pewnie chodziło o to, że n75 prawidłowo się zachowuje przy tej nieszczelności (stara się na siłe zrobić ciśnienie ) Wcale nie jest tak jak piszesz, gdyby na sile podciagal to by bylo ok 30%, tutaj zachowuje sie normalnie czyli ok 60%. Niedoladowanie jest regularne przy wstawaniu potem jest chwile w normie i znow spada, czyli przy najwyzszej wydajnosci vacuum trzyma. Typowa nieszczelnosc.
Lolek Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 wymontowałem przed chwilą zawór n75 posprawdzałem wszystkie wężyki, dwa miały rozerwaną szmatę, i sparciałe końcówki, powymieniałem je. Idę zjeść obiad i przejadę się kawałek. Później napiszę czy coś się zmieniło. Możliwe, że wieczorem uda mi się zrobić logi wiec będzie wszystko na papierze ---------- Post dopisany at 17:09 ---------- Poprzedni post napisany at 15:08 ---------- Przegoniłem auto kilka razy, może szału nie ma ale na oko już jest lepiej. Tak jak wcześniej pisałem może uda mi się zrobić te logi i zobaczymy czy faktycznie się coś zmieniło
tomasz102 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Wcale nie jest tak jak piszesz, gdyby na sile podciagal to by bylo ok 30%, tutaj zachowuje sie normalnie czyli ok 60%. Niedoladowanie jest regularne przy wstawaniu potem jest chwile w normie i znow spada, czyli przy najwyzszej wydajnosci vacuum trzyma. Typowa nieszczelnosc. Tak chodzi mi o okolice 2 000 obr, gdzie powinno już być osiągane zadane ciśnienie. Później jest więcej spalin przez co uzyskuje ok 60%. Ps wrzuć logi i okaże się czy jest dobrze
Lolek Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 jutro rano będę robił logi i je wrzucę, wystarczą tylko te dynamiczne czy wszystko zrobić od nowa?
danielom Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zrob dyn 10 i 11 i bedzie widac co nie gra
Lolek Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Zrobiłem nowe logi, generalnie jest lepiej ale w dalszym ciągu coś niedomaga BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dynamiczne Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się