Pab_lo Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Pytanie do osób które wymieniły przód na tarcze 312. Jak zachowywało się auto przy hamowaniu z duzych prędkości i małych na tych tarczach w sytuacji kiedy z tyłu zostały seryjne? Nie uciekał tył na boki? Przy okazji jaki u mnie jest wymiar tarczy z tyłu (auto z profilu) 245? Tylko jaka wysokość (na allegro wartość D) są dwa warianty 83,6 lub 46,3 i średnica otworu centrującego 45,2 lub 68 [mm].
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Nie ma zadnych skutkow ubocznych. Montuj smialo. Daj tylko dobre podzespoły. Na tyle masz tarcze 245/10/84 mm
lapek85 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 pamiętam jak zmieniłem seryjne heble na 312 to byłem w szoku:decayed: oczywiście polecam:thumbup1:
wesz82 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Jeżeli ktoś ma zmieniać tarcze i klocki to już niech dokupi w przypadku 288 jarzma i cieszy się z 312. Jeden z lepszych tanich modów jakie można zrobić
Michalos Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 to ja sie podepne pod temat, na wiosne czeka mnie wlasnie wymiana tarcz i klockow, a ze ze standardowych hamulcow jestem srednio zadowolony (moze byc to tez oznaka ich zuzycia ) to takie pytanko: czy wieksze tarcze sa na przod i tyl czy tylko na przod? czy przy wymianie tarcz na 312 trzeba tez wymienic zaciski? Mam tez pytanie odnosnie podzespolow gdyz nie za bardzo wiem ktore dobre ktore nie, mikoda, ferrodo, zimmerman nic mi niestety nie mowia probowalem wyszukac jakis jasnych informacji ale niestety mi sie nie udalo
Wandej Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 to ja sie podepne pod temat, na wiosne czeka mnie wlasnie wymiana tarcz i klockow, a ze ze standardowych hamulcow jestem srednio zadowolony (moze byc to tez oznaka ich zuzycia ) to takie pytanko: czy wieksze tarcze sa na przod i tyl czy tylko na przod? czy przy wymianie tarcz na 312 trzeba tez wymienic zaciski? Mam tez pytanie odnosnie podzespolow gdyz nie za bardzo wiem ktore dobre ktore nie, mikoda, ferrodo, zimmerman nic mi niestety nie mowia probowalem wyszukac jakis jasnych informacji ale niestety mi sie nie udalo TRW , ATE ,Zimmermann , Ferodo. Z każdych będziesz zadowolony:good:
Michalos Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 dzieki, a jak jest z tymi wiekszymi tarczami i zaciskami?
wesz82 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 to ja sie podepne pod temat, na wiosne czeka mnie wlasnie wymiana tarcz i klockow, a ze ze standardowych hamulcow jestem srednio zadowolony (moze byc to tez oznaka ich zuzycia ) to takie pytanko: czy wieksze tarcze sa na przod i tyl czy tylko na przod? czy przy wymianie tarcz na 312 trzeba tez wymienic zaciski? Mam tez pytanie odnosnie podzespolow gdyz nie za bardzo wiem ktore dobre ktore nie, mikoda, ferrodo, zimmerman nic mi niestety nie mowia probowalem wyszukac jakis jasnych informacji ale niestety mi sie nie udalo Ja po zmianie nie narzekam ale powiem szczerze ze mam niedosyt i teraz dawałbym 320 chodź roboty więcej ale opłaca się Jak masz tarcze 288 to tylko jarzma i tarcza pod 312 i to wsio. Na tył to chyba w ośce nic nie polepszysz ale o to pytaj Tomka.
Michalos Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 dzieki, na razie zwieksze do 312 bo to pewnie i tak duzo polepszy
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Troche na pewno Na Twoim miejscu przesiadalbym sie od razu na 320mm
Michalos Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 a mozesz powiedziec co laczy sie ze zmiana na 320?? tzn co jest potrzebne i mniej wiecej ile to kosztuje? aaaa i na jakich kolach pozniej bede mogl jezdzic bo 15" to na pewno juz przy 312 odpadna, ale 16" przy 320 da rade? na lato mam 17" wiec pewnie spokojnie ale zima jest na 16"
Arturoo Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 dzieki, na razie zwieksze do 312 bo to pewnie i tak duzo polepszy Czy dużo to nie wiem ....ale coś /troszeczkę pewnie tak.... wysłane z one v
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 a mozesz powiedziec co laczy sie ze zmiana na 320?? tzn co jest potrzebne i mniej wiecej ile to kosztuje? aaaa i na jakich kolach pozniej bede mogl jezdzic bo 15" to na pewno juz przy 312 odpadna, ale 16" przy 320 da rade? na lato mam 17" wiec pewnie spokojnie ale zima jest na 16" W Twoim przypadku zmienia się zwrotnice, zaciski, tarcze, klocki
wesz82 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 W przypadku R4 chyba z wyjatkiem AJM takze polosie.
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Zmienia się we wszystkich R4 oprócz AJLa
wesz82 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 A AJM ma większe przeguby od AFN/AVG nie czasem takie same jak AJL????
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Nie potwierdze Ci tego na 100% bo nie sprawdzałem. AJL pasi na 100% bo takiego mam i przekladalem. Jutro sprawdze co i jak.
lukkosz1 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 15" to na pewno juz przy 312 odpadna Czy mógłby ktoś potwierdzić albo zaprzeczyć jak to jest przy swapie z tymi 15"? Jestem właśnie przed wymianą tarcz i klocków z przodu ale zimówki mam właśnie 15" co by ewentualnie łączyło się z kosztami wymiany felg z oponami na minimum 16"? Jarzma na 312 od którego modelu dokładnie pasują? Ewentualnie jeśli ktoś posiada nr katalogowy? pozdrowionka
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 312mm nie wchodzi pod 15" Na jarzmie 288mm jest widoczny nr 301 A na 312mm nr 451
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się