Darkman Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 Stare fotele kubełkowe były tylko kilka godzin na forum w dziale sprzedam i już cieszą nowego właściciela.
pieciajek Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Oj fajnie są te recaroski, niech służą jak mi do tej pory. Z grzania będziesz Happy bo kubełki w porównaniu do recaro to tylko podgrzewają. Ja max ustawiałem na kilka minut 5 i tak po chwili zjeżdżałem na 4-kę 6-tka jest chyba dla kościstych zmarzluchów. Świetny egzemplarz w uniwersalnie pięknym sreberku. ps. rozpiskę do liczników szukam po pendrive -ach
Darkman Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 Dziś kolejne zakupy na allegro do modyfikacji hebli na przodzie: ** OSŁONY TARCZ HAMULCOWYCH PHAETON Z WLOTAMI ** (3939013843) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Darkman Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 Powoli do celu.:-) ---------- Post dopisany 05-02-2014 at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2014 at 13:12 ---------- Zestaw pod 345mm już w montażu: - tarcze Zimmermann 345mm/30/46.5 gładkie - klocki Ferodo FDB 1629 z czujnikami zużycia - osłony tarcz z VW Phaeton - zaciski A6C6 3,0 TDI - zwrotnice S4 + nowe łożyska SKF
Darkman Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 Zderzak S4 zamontowany:-) AVUS III na zapas :-) zwrotnice z S4 polift + osłony tarcz VW phaeton na 345mm( nawet 365 obsłużą hehe) Heble na przedzie w końcu będą hamować- 345mm:-) Wleciały tez przy okazji zegary S4 2000 r z FIS w super stanie więc... będziemy modzić by nie używać emulatora can-bus do RNS-E
Arturoo Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 z konkretnego rocznika tego vw masz te osłony ? jest to p&p do zwrotnic z s4 ?
Darkman Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 Co do osłon z VW phaetona tu masz opis jak zmodyfikować osłony do zwrotnicy praktycznie wychodzi podobnie: RS246.com Forum :: The World's #1 Audi R, S and RS Enthusiast Website • View topic - Bilstein Suspension + Phaeton Brake Cooling Upgrade Install Będzie następny mod- tym razem heble na tył z RS4 : Do wnętrza zaś wlecą carbony:
Darkman Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 hmmm ..jakby to powiedzieć... w niedługim czasie może wleci AZR...:-) w ostateczności AGB na wirusie:-)
Darkman Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Wleci chłodniczka oleju wspomagania bardziej wydajna i za grosze: AUDI A6 C5 1.8 T TDI CHŁODNICA OLEJU -RADOM (3903341895) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Kowi87 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Konkretne mody:kox: A z tymi zwrotnicami nie trzeba było zmieniać jednego wachacza na taki od S4? Bo krązyły mity że to było konieczne... Jak masz jakieś fotki z prac przeszczepu na 345mm to zrób jakieś DIY dla potomnych:hi: ---------- Post dopisany at 10:46 ---------- Poprzedni post napisany at 10:42 ---------- Wleci chłodniczka oleju wspomagania bardziej wydajna i za grosze:AUDI A6 C5 1.8 T TDI CHŁODNICA OLEJU -RADOM (3903341895) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. tym mnie zaciekawiłes:naughty: ciekawe czy to P&P do TDI ---------- Post dopisany at 11:25 ---------- Poprzedni post napisany at 10:46 ---------- tylko tego chyba nie zaadoptuje jako chłodnicy oleju silnika:eusathink:
Darkman Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 Zakupiona chłodnica jest od chłodzenia tylko i wyłącznie układu wspomagania. .Ma za zadanie lepiej odprowadzić ciepło z układu. PIECIAJEK sprzedał mi ten patent bo u niego zdaje egzamin. W oryginale cały układ chłodzenia wygląda tak: Zwrotnica z S4 pasuje P&P do aut V6 ( 2,4;2,8;2,5 tdi) gdzie jest łożysko 82mm i większa średnica na wieloklinie z przegubu( jak na fotce):
Michalos Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 no no no pikne autko, powodzenia w modzeniu avusy i recaro na duuuuuży plus:kox:
pieciajek Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Ja obecnie u siebie w mojej wrzosowej mam załozona chłodnicę oleju pod zbiorniczkiem od wspomagania i to juz jest całkowicie doskonały pomysł bo wisco przedmuc**je komore silnika i dodatkowo stale studzi mi olej wspomaganiu. Jak Darek nie ma nic przeciw to fotki strzelę i wkleję tutaj mój pomysł.
Darkman Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 Wklejaj. Sam jestem zaciekawiony.
marys Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Hej ładna A4 widziałem na żywo. Powodzenia w modzeniu
Darkman Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 thx. Ładna będzie jak w przyszłym tygodniu zamontuje carbony i heble na tył oraz RNS-E w końcu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się