rookie5 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Witam. W autku siedzi wszystko seria, moze w przyszłości cos pomysle o modzeniu ale jak narazie służy jako dupowóz i do tego Na takim programi jezdze juz rok i nic nie dolega Strojone było na PB ale jezdzi z takim samym setupem na LPG i nie ma problemów Zobaczcie i oceńcie, krytyka i podpowiedzi mile widziane Uploaded with ImageShack.us
Imhotet Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 porownujac z moim.. Twoj wykres wyglada "dziwnie"...
st4yKool Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Ale masakra na wykresie lol!!! Kto Ci robil ten soft? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
rookie5 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 Ludzie współpracujący z Profi Tuning. Koncowy spadek cisnienia, jak mi powiedziano jest spowodowany tym, że suszarka w tym zakresie juz nie trzyma doladowania.
Łukasz13 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Zrob lepiej logi bedzie lepiej cos widac, troche masakra z tym wykresem. Wysłane za pomoca sputnika.
Piotrek98igo Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 dramat ten soft,zrobili ci program mimo tego ,ze auto niesprawne wg nich
rookie5 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 dramat ten soft,zrobili ci program mimo tego ,ze auto niesprawne wg nich I dziwne ze jeszcze sie nic nie posypało :/ Tak to sie dzieje jak dla laika kit wciskaja
st4yKool Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 W ogole bezpiecznie to logowac przed wgraniem serii na takim sofcie? ) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Marc!n Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Jak rok tak przejeździł to i logi zrobi. To, że na lpg lata bez problemów nie oznacza, że jest dobrze ustawione ale to też w logach wyjdzie.
rookie5 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Logi zrobione ale nie wiem czy dobre grupy porobione. Wyszło cos takiego: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Narazie wymień pompe paliwa bo jest masakra, na takim aucie ci program robili? ---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ---------- Log był na pb oczywiście?
rookie5 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Zapomniałem dodac ze w miedzy czasie pare rzeczy było wymienione, m.in. : swiece, uszczelka pod zaworami, czujnik temperatury. Jeszcze pytanie, jak auto na takim programie lata na LPG to na chłopski rozum co pompa paliwa ma do tego ?? Paliwko bierze tylko na rozruch i rozgrzanie silnika. ---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ---------- Narazie wymień pompe paliwa bo jest masakra, na takim aucie ci program robili?---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ---------- Log był na pb oczywiście? Oczywiscie ze na Pb, na LPG tez mam porobione
Łukasz13 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 No w zasadzie jesli na lpg jeżdzisz cały czas i masz odpowiednio wydajną instalkę to możesz jeżdzić twoje auto tylko pamiętaj żeby nie ciśnac na pb za bardzo. ---------- Post dopisany at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ---------- Z lpg też wrzuc jak masz.
rookie5 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Generalnie auto sluzy do dynamicznego przemieszczania sie z punktu A do punktu B. Nie ukrywam, ze czasami lubie dac po garach z tym ze na LPG. Chce jeszcze raz podjechac na hamownie i zhamowac auto zobaczyc czy moc zostaje bez zmian a poza tym zobaczyc co powie inny fachowiec. Logi z LPG : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Na Pb raczej nie zdarza mi sie dawac po garach. Dodam jeszcze ze jezdzac czy na PB czy na LPG nie odczuwam zadnej roznicy, jezdzi sie tak samo.
Łukasz13 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Ogólnie to ma na bank pompa do wymiany jak oczywiście chcesz, na lpg jest troche lepiej paliwa nie brakuje , z tym że robiłeś tylko do nie całych 6 tyś nie wiadomo co się dzieje dalej, sprawdz sobie dv czy nie jest uszkodzona membrana bo w jednym miejscu w logach masz duże podbicie cisnienia po zdjęciu nogi z gazu, i ogólnie przepływka też mogłaby troche więcej pokazać, i tyle, jakbyś auto chciał doprowadzić do perfekcji to trzeba by posprawdzać rzeczy o których pisze.
rookie5 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 Ogólnie to ma na bank pompa do wymiany jak oczywiście chcesz, na lpg jest troche lepiej paliwa nie brakuje , z tym że robiłeś tylko do nie całych 6 tyś nie wiadomo co się dzieje dalej, sprawdz sobie dv czy nie jest uszkodzona membrana bo w jednym miejscu w logach masz duże podbicie cisnienia po zdjęciu nogi z gazu, i ogólnie przepływka też mogłaby troche więcej pokazać, i tyle, jakbyś auto chciał doprowadzić do perfekcji to trzeba by posprawdzać rzeczy o których pisze. Faktycznie moze byc tak jak piszesz.Pare dni temu przekladalismy DV do kumpla BFB bo mial problem z przeładowywaniem u siebie to sie okazało, że na zaworze siedza jeszcze oryginalne opaski ( przebieg 293 tys ). Jak sie przejechal swoim to mowil ze roznica jest ogromna. Tak przy okazji zrobił logi, to musze sie do niego usmiechnac i zobaczymy jak u niego na moim zaworku wyszlo.
krzysiekvtec Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Turbina moze nie trzymac na koncu ale z wykresu widac ze wszystko leci na łeb... Ciekawe czy za poprawki beda kazali placic ? Chyba ze wina po twojej stronie lezy.
Łukasz13 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Sądzac po wykresie i logach strojone było na niesprawnym aucie, co do zrobienia jest pisałem, a program do najlepszych też nie należy, afr chyba nie poprawiony a i doładowanie troche za duże jak dla seryjnej turbiny w wyższych partiach obrotów.
rookie5 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 Turbina moze nie trzymac na koncu ale z wykresu widac ze wszystko leci na łeb... Ciekawe czy za poprawki beda kazali placic ? Chyba ze wina po twojej stronie lezy. Nie zamierzam robic u nich poprawek bo po pierwsze primo: rok czasu jezdze na tym programie, po drugie primo: nie sa wiarygodni bo wgrali mi program na niesprawnych podzespołach o niczym mi nie mowiac.Krzysiek, co masz na mysli ze wina lezy po mojej stronie ?? Podjade do innego speca i zobacze co on powie. Narazie jezdze spokojnie bez katowania bo warunki sa nie sprzyjajace do szybkiej i energicznej jazdy.
piotrekpiwko Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Ogólnie to ma na bank pompa do wymiany jak oczywiście chcesz, na lpg jest troche lepiej paliwa nie brakuje , z tym że robiłeś tylko do nie całych 6 tyś nie wiadomo co się dzieje dalej, sprawdz sobie dv czy nie jest uszkodzona membrana bo w jednym miejscu w logach masz duże podbicie cisnienia po zdjęciu nogi z gazu, i ogólnie przepływka też mogłaby troche więcej pokazać, i tyle, jakbyś auto chciał doprowadzić do perfekcji to trzeba by posprawdzać rzeczy o których pisze. Faktycznie moze byc tak jak piszesz.Pare dni temu przekladalismy DV do kumpla BFB bo mial problem z przeładowywaniem u siebie to sie okazało, że na zaworze siedza jeszcze oryginalne opaski ( przebieg 293 tys ). Jak sie przejechal swoim to mowil ze roznica jest ogromna. Tak przy okazji zrobił logi, to musze sie do niego usmiechnac i zobaczymy jak u niego na moim zaworku wyszlo. Kolego podmienialiśmy zaworek N75 a nie DV :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się