Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ B6 BFB ] A4 AVANT 1.8 TQ po programie + LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. W autku siedzi wszystko seria, moze w przyszłości cos pomysle o modzeniu ale jak narazie służy jako dupowóz i do tego :quattro: Na takim programi jezdze juz rok i nic nie dolega :naughty: Strojone było na PB ale jezdzi z takim samym setupem na LPG i nie ma problemów :notworthy:

Zobaczcie i oceńcie, krytyka i podpowiedzi mile widziane :hi:

re5t.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

porownujac z moim.. Twoj wykres wyglada "dziwnie"...

Opublikowano

Ale masakra na wykresie lol!!!

Kto Ci robil ten soft?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Opublikowano

Ludzie współpracujący z Profi Tuning. Koncowy spadek cisnienia, jak mi powiedziano jest spowodowany tym, że suszarka w tym zakresie juz nie trzyma doladowania.

Opublikowano

Zrob lepiej logi bedzie lepiej cos widac, troche masakra z tym wykresem.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

dramat ten soft,zrobili ci program mimo tego ,ze auto niesprawne wg nich

Opublikowano
dramat ten soft,zrobili ci program mimo tego ,ze auto niesprawne wg nich

I dziwne ze jeszcze sie nic nie posypało :/ Tak to sie dzieje jak dla laika kit wciskaja :facepalm:

Opublikowano

W ogole bezpiecznie to logowac przed wgraniem serii na takim sofcie? :))

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Opublikowano

Jak rok tak przejeździł to i logi zrobi.

To, że na lpg lata bez problemów nie oznacza, że jest dobrze ustawione ale to też w logach wyjdzie.

Opublikowano

Narazie wymień pompe paliwa bo jest masakra, na takim aucie ci program robili?

---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ----------

Log był na pb oczywiście?

Opublikowano

Zapomniałem dodac ze w miedzy czasie pare rzeczy było wymienione, m.in. : swiece, uszczelka pod zaworami, czujnik temperatury. Jeszcze pytanie, jak auto na takim programie lata na LPG to na chłopski rozum co pompa paliwa ma do tego ?? Paliwko bierze tylko na rozruch i rozgrzanie silnika.

---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ----------

Narazie wymień pompe paliwa bo jest masakra, na takim aucie ci program robili?

---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ----------

Log był na pb oczywiście?

Oczywiscie ze na Pb, na LPG tez mam porobione

Opublikowano

No w zasadzie jesli na lpg jeżdzisz cały czas i masz odpowiednio wydajną instalkę to możesz jeżdzić twoje auto tylko pamiętaj żeby nie ciśnac na pb za bardzo.

---------- Post dopisany at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ----------

Z lpg też wrzuc jak masz.

Opublikowano

Generalnie auto sluzy do dynamicznego przemieszczania sie z punktu A do punktu B. Nie ukrywam, ze czasami lubie dac po garach z tym ze na LPG. Chce jeszcze raz podjechac na hamownie i zhamowac auto zobaczyc czy moc zostaje bez zmian a poza tym zobaczyc co powie inny fachowiec. Logi z LPG :

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Na Pb raczej nie zdarza mi sie dawac po garach. Dodam jeszcze ze jezdzac czy na PB czy na LPG nie odczuwam zadnej roznicy, jezdzi sie tak samo.

Opublikowano

Ogólnie to ma na bank pompa do wymiany jak oczywiście chcesz, na lpg jest troche lepiej paliwa nie brakuje , z tym że robiłeś tylko do nie całych 6 tyś nie wiadomo co się dzieje dalej, sprawdz sobie dv czy nie jest uszkodzona membrana bo w jednym miejscu w logach masz duże podbicie cisnienia po zdjęciu nogi z gazu, i ogólnie przepływka też mogłaby troche więcej pokazać, i tyle, jakbyś auto chciał doprowadzić do perfekcji to trzeba by posprawdzać rzeczy o których pisze.

Opublikowano
Ogólnie to ma na bank pompa do wymiany jak oczywiście chcesz, na lpg jest troche lepiej paliwa nie brakuje , z tym że robiłeś tylko do nie całych 6 tyś nie wiadomo co się dzieje dalej, sprawdz sobie dv czy nie jest uszkodzona membrana bo w jednym miejscu w logach masz duże podbicie cisnienia po zdjęciu nogi z gazu, i ogólnie przepływka też mogłaby troche więcej pokazać, i tyle, jakbyś auto chciał doprowadzić do perfekcji to trzeba by posprawdzać rzeczy o których pisze.

Faktycznie moze byc tak jak piszesz.Pare dni temu przekladalismy DV do kumpla BFB bo mial problem z przeładowywaniem u siebie to sie okazało, że na zaworze siedza jeszcze oryginalne opaski ( przebieg 293 tys ). Jak sie przejechal swoim to mowil ze roznica jest ogromna. Tak przy okazji zrobił logi, to musze sie do niego usmiechnac i zobaczymy jak u niego na moim zaworku wyszlo.

Opublikowano

Turbina moze nie trzymac na koncu ale z wykresu widac ze wszystko leci na łeb... Ciekawe czy za poprawki beda kazali placic ? Chyba ze wina po twojej stronie lezy.

Opublikowano

Sądzac po wykresie i logach strojone było na niesprawnym aucie, co do zrobienia jest pisałem, a program do najlepszych też nie należy, afr chyba nie poprawiony a i doładowanie troche za duże jak dla seryjnej turbiny w wyższych partiach obrotów.

Opublikowano
Turbina moze nie trzymac na koncu ale z wykresu widac ze wszystko leci na łeb... Ciekawe czy za poprawki beda kazali placic ? Chyba ze wina po twojej stronie lezy.

Nie zamierzam robic u nich poprawek bo po pierwsze primo: rok czasu jezdze na tym programie, po drugie primo: nie sa wiarygodni bo wgrali mi program na niesprawnych podzespołach o niczym mi nie mowiac.Krzysiek, co masz na mysli ze wina lezy po mojej stronie ??

Podjade do innego speca i zobacze co on powie. Narazie jezdze spokojnie bez katowania bo warunki sa nie sprzyjajace do szybkiej i energicznej jazdy.

Opublikowano
Ogólnie to ma na bank pompa do wymiany jak oczywiście chcesz, na lpg jest troche lepiej paliwa nie brakuje , z tym że robiłeś tylko do nie całych 6 tyś nie wiadomo co się dzieje dalej, sprawdz sobie dv czy nie jest uszkodzona membrana bo w jednym miejscu w logach masz duże podbicie cisnienia po zdjęciu nogi z gazu, i ogólnie przepływka też mogłaby troche więcej pokazać, i tyle, jakbyś auto chciał doprowadzić do perfekcji to trzeba by posprawdzać rzeczy o których pisze.

Faktycznie moze byc tak jak piszesz.Pare dni temu przekladalismy DV do kumpla BFB bo mial problem z przeładowywaniem u siebie to sie okazało, że na zaworze siedza jeszcze oryginalne opaski ( przebieg 293 tys ). Jak sie przejechal swoim to mowil ze roznica jest ogromna. Tak przy okazji zrobił logi, to musze sie do niego usmiechnac i zobaczymy jak u niego na moim zaworku wyszlo.

Kolego podmienialiśmy zaworek N75 a nie DV :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...