Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mokre wtryski - co to za substancja i skąd?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

62e1f5a4da332f4amed.jpg

Rozumiem że uszczelniacze wtryskiwaczy do wymiany?

Problem dotyczy tylko dwóch pierwszych wtryskiwaczy.

Co to za dziwna substancja przypominająca bardziej olej niż benzynę i skąd ona się wzięła?

pozdrawiam.

Opublikowano

Nieszczelne gumki na wtryskach, albo co bardziej prawdopodobne nieszczelne plastikowe gniazdo wtrysku, najlepiej jakbys napompował dolot sprężarką i popsikał czymś na te miejsca bdzie widać skąd bombelkuje.

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Gumki (oringi) na wtryskiwaczach do wymiany. Warto dobrać w sklepie z uszczelkami oringi minimalnie grubsze przy czym będą 10x od tych z aso :grin:

Opublikowano

Miałem podobnie, wystarczyło tylko gumowe oringi wymienić i jest spokój. W aso jeden oring ok 10zł. Ja kupiłem je w sklepie typowo z różnymi oringami, simeringami, łożyskami itp i płaciłem 1zł za szt.

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedzi.

Martwi mnie jednak ta oleista substancja, nie jest to jakaś niepojąca oznaka?

Czy taka wymiana jest skomplikowana? Na co uważać podczas demontażu?

Podejrzewam że końcówki wtrysków również są tym zasmarkane jeśli tak to czym to czyścić?

Opublikowano

Ja mam tak na wszystkich :/ . Atak z ciekawości :) może przez to być nieszczelność w dolocie że przepływka zaniża o 10g?

Opublikowano

radko 123 uzyj nafty

Opublikowano

Wtryski beda pewnie czyste, wymiana jest prosta odkrecasz dwie srubki i wyciagasz listwe i tu moze byc najwiekszy problem bo pewnie mocno bedzie siedziec.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

Upewnij się, że ciśnienie zeszło bo będziesz miał fontannę :) Ja u siebie wyjąłem listwę z wtryskiwaczami a dopiero później wtryski z listwy, tak jest lepiej bo nie leci Ci benzyna na wszystko dookoła :) Tylko trzeba z wyczuciem bo dosyć ciężko je wyjąć z kolektora i nie ciągnąć za mocno bo można powykrzywiać te zawleczki przy listwie :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dziękuję za wszystkie cenne uwagi, zabiorę się za to jak czas pozwoli w sobotę.

Jeszcze jedno mnie zastanawia czy nie ma ryzyka że przy wyjmowaniu coś zostanie w gnieździe a co gorsze wpadnie do kolektora a co jeszcze gorsze do cylindra? Wiem czarny scenariusz ale może ktoś miał takie przygody?

Opublikowano

Z tego co pamiętam to oringi po stronie kolektora siedzą ciasno na wtryskiwaczach więc nie ma strachu, nic innego nie powinno wlecieć :wink: Po prostu wskazana cierpliwość :wink:

Opublikowano

ja właśnie je ogarniam hehe nie ma tragedii :)

Opublikowano

A ja wymieniłem i dalej sie poci:shock3:

Opublikowano

Plastikowe gnizada trzeba wykrecic i skrecic z powrotem na klej lub silikon, nie latwe bo moga popekac podczas wykrecania.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

No i dlatego nie będę ich ruszał.Ciekawe ile takie w serwisie kosztują

Opublikowano

16zl sztuka, płaciłem rok temu.

nie oringi są problemem , jak koledzy Ci zle doradzili wcześniej tylko gniazda właśnie.

Opublikowano

poda ktos numer tych plastikowych gniazd?

Opublikowano

Kupiłem gniazda i oringi i teraz mam pytanie czy te gniazda to w kolektor tylko wkręcamy czy trzeba zastosować jakiś dodatkowy uszczelniacz / silikon?

Opublikowano

Radko gdzie dorwales te gniazda ? Szukałem jakiś czas temu i nigdzie nie mogłem ich dostać

Opublikowano (edytowane)

06b 133 555H nr oe gniazd plastikowych

a oringi chyba 035 906 149A

dostępne w ASO

Edytowane przez kawowy19

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...