Grzes A4 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Witam kolegow, temat ma sie tak ze coraz bardziej kole mnie w oczy widok mojej kozy posiadam prawdopodobnie a raczej napewno 1ba i auto wyglada koszmarnie. chcialbym zaaplikowac mu obnizenie min -30 i max chyba tez jakos tak bo to wedlug mnie optymalne z gory powiem ze mam drugie auto z 1be i nie interesuje mnie to. prosze doradzcie mi ktory z zestawów gwintu bedzie w miare optymalny bez hardkoru ale tez bez rezygnowania z jakosci srednia półka. Zastanawiam sie tez czy zalozenie samyvh sprezyn -30 na moje 1ba ma sens?? ja w dobrym stanie 70,80% powiedzcie mi i podajci eprzyklady oraz opinie bo przejrzalem juz wiele aukcji oraz tematow ale nie chce kupic czegos czego bede zalowal, motor to 1.8T (150+) avant, dzieki za pomoc z gory
east-import Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Możesz samymi sprężynami Ja u siebie mam 1be i jest dobrze View image: IMG 20130928 153459 View image: IMG 20130928 153532 http://a4-klub.pl/a4-s4-b6-73/a4-b6-avant-2-5-v6-tdi-q-180km-1be-nowe-dokladki-kolor-koncowki-90m-276297/index2.html#post3684063
Grzes A4 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 ladnie to wyglada tylko czy 1ba beda dobrze tlumic?? nie wplynie to na jakosc pracy amortyzatorow?? ty masz seryjnie -20 tak jak ja w drugim.
fafnasty Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 1) zakładasz springi -30 na seryjne amory normalnie daja rade przy tylko -30 max -35 nie odczujesz ze amorki inaczej pracuja czy zaraz padna:wink: i nie słuchacz tych co tylko czytaja i ci zaraz napisza nie zakładaj na seryjne amory bo sie wy***ia albo cos bo to wielka bzzzzduraaaa:grin: 2)zestaw kit np. -30 -35 czyli utwardzony amorek i sportowa sprężyna amorek może być np ori 1BE a springi byle nie chinole szukaj np. Eibach. kw hr rh fk tez wchodza w gre omijaj mts jakies techniksy chy inny chłam 3) gwint:decayed: od siebie z własnych doswiadczeń nowy gwint za 1000pln to ŚMIETNIK!!! osobiście wole latać na wylanym kw niz na tym ale to zalezy od Ciebie ile masz na to kasy używane łądne gwinty idzie kupic za 500-700pln tyle powiem od siebie a zrobisz jak zechcesz ja tez zaczynałem od samych springów po miesiącu kupiłem zestaw kit a teraz juz kolejny z gwintów i to coraz twardszy:grin: pewnie czeka Cie to samo ta droge każdy musi przejść po swojemu pozdro
Grzes A4 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 tak jak mowisz i pewnie tak bedzie bo kucy przybywa a nie mam esp i pale kapcie nawet na 3 a przód mi startuje jak odrzutowiec nie dlugo deba stanie. nie nie max -30 zeby dalo rade jeszcze z kims pojechac:P aha no i czy bylby problem przy kicie ori amorek i niska sprezyna przy np kolach 17 ale najpredzej 18"?? musze jakos wywalczyc przyczepnosc bo bez esp to jest katorga jezdzic:(
rollek Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Ja mam na sprzedaż kit KW obniżenie przód około -50/-60 a tył regulowany na talerzykach. Śmigałem tak nacodzień nie odczuwając dyskomfortu.
Olszak86 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Brat ma eibach -30 i seryjne amory w a3 i 17 i spokojnie jezdzi sie chodz zapakowac sie w 3 os z tylu i spory bagaz robi sie problem. Ja tez zaczynam dopiero przygode z obnizeniem i kupilem sobie hr -40 i mam amorki gazowe sascha i 17 mercedes monoblock. Mysle ze spokojnie da sie tym poruszac na codzien. Czas pokaze. Wysłane z mojego LG-E610
karol24 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Na początek ładuj springi (jakiejś markowe, listę już fafnasty Ci podał) a jak amory padną szukaj porządnych amorów do obniżonej zawiechy. Ja napalony byłem na gwint, jeżdżę od roku na MTSie i jedyne na co narzekam to miękkość przodu już przy ok -45mm. Jak mi padnie szukam Bilsteina B6 a moje sprężyny AP -35mm zostają dla mnie są idealne.
Grzes A4 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 mam okazje wyrwac zestawik amorki Bilsteina i sprezyny weitec -60 od ziomka z a4 mowi ze nie czuje sie w aucie zle. rollek a powiedz mi ile za to chcesz i powiedz laikowi cos o tych talerzykach jak rozumiem to poprostu nakretki z siodelkami na gwincie??
Garet Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 nie wierz w to, że jak ktoś ma -60 to nie czuje się zle, może on nie ale jesli masz 1ba i wlozysz -60 to zapewne poczujesz różnicę
Grzes A4 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 no tak jak mowisz moze zle napisalem nie tyle nie czuje sie zle co nie odczowa jakiegos dyskomfortu. raz z nim jechalem i bylo przyzwoicie. martwi mnie tylko aplikacja 18"
Garet Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 a co w tym strasznego? ładuj oponkę 225/40 i nie ma tragedii, trochę profilu tam jest
Gaszka Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Witam, mam podobny problem co kolega tylko w B6 avf. Mam zawieszenie ori 1be i powoli koncza amortyzatory. Myslalem nad tanim gwintem ale poczytalem troche i chyba odpuszcze. Chcialem zasiegnac opini kolegow ktorzy smigaja na np amorkach kayaby do 1be/1bv i springach np eibach pro badz ap i podobmych, jak to wyglada, prowadzi sie i jak komfort. Zapytalem tu zeby nie robic nowego tematu ale jesli wypowiedz tu nie pasuje to zaloze nowy:) pozdrawiam;) Wysłane z mojego C1605 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się