d4widoV Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zeby zalozyc 312 to specjalnie roboty z tym nie ma, a efekt jest w porownaniu z 288. Ale zas jak jest tyle zachodu zeby zalozyc 320 to nie lepiej pojsc na calosc i 345mm? Swoja droga, 345 wcisnie sie w 17"?
davidlive Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 problem z 347 jest taki że właśnie nie wiadomo czy 17" wejdzie i tarcze juz sa dość drogie, i ciężkie do dostatnia jesli szukamy używanych
d4widoV Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Ale ja mowie o 345mm nie 347mm, zdaje sie ze Arturoo takie ma u siebie w b5, a cena chyba nie duzo sie rozni od 312mm
davidlive Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 345 czy 347 to nie ma znaczenia. Miałem okazje kupić zestaw od a6 c6 ale Dev podpowiedział że wysokość tarcz inna i puki co będzie u mnie 321mm jak będzie mało to przewale tylko jarzm od 345 i w tedy już nowe dobre tarcze na razie budżet nie pozwala na więcej.
alani2 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 A macie może ktoś jarzma na 312 ? bym odkupił bo planuje z 288 na 312 jak coś to priv
Dev Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Poszukaj w dziale sprzedaży. Ktoś miał jeden kpl
davidlive Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 A macie może ktoś jarzma na 312 ? bym odkupił bo planuje z 288 na 312 jak coś to priv Przy okazji zmień pyn, wczoraj u kolegi cały wymieniałem na ATE DOT4 SUPER BLUE RACING PŁYN HAMULCOWY 1LTARNÓW (3822515916) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. kolor fajny:grin: Zresztą jaki by nie był to zawsze nowy
Arturoo Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Ale ja mowie o 345mm nie 347mm, zdaje sie ze Arturoo takie ma u siebie w b5, a cena chyba nie duzo sie rozni od 312mm no Pane .......zestaw pod 312 ,a 345 to ciut różnicy jednak jest polecam 345 do ....jak to mówią cywilnego nawet auta.... Zeby zalozyc 312 to specjalnie roboty z tym nie ma, a efekt jest w porownaniu z 288.Ale zas jak jest tyle zachodu zeby zalozyc 320 to nie lepiej pojsc na calosc i 345mm? Swoja droga, 345 wcisnie sie w 17"? powinno spokojnie............pytanie jak wygląda felga wewnątrz,.....czy ma jakieś przetłoczenia ??tarcza ma luz....ale samo jarzmo może być problematyczne jak będzie jakieś dziwne et...np48 ??z a8d2....nie przymierzałem do takich....
davidlive Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 polecam 345 do ....jak to mówią cywilnego nawet auta.... .. zakładałeś wcześniej 321 czy od razu na 345 poleciałeś ?
papols4 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Mam zaciski i tarcze z s4 b5 polift jak cos oddam w dobrej kasie
Arturoo Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 polecam 345 do ....jak to mówią cywilnego nawet auta.... .. zakładałeś wcześniej 321 czy od razu na 345 poleciałeś ? Zakładałem........to była pomyłka.....Dev przestrzegał ale nie słuchałem ...
d4widoV Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 polecam 345 do ....jak to mówią cywilnego nawet auta.... .. zakładałeś wcześniej 321 czy od razu na 345 poleciałeś ? Zakładałem........to była pomyłka.....Dev przestrzegał ale nie słuchałem ... hehehe, no ja sie troche za pozno o swapie na 345 mm dowiedzialem na forum mianowice po tym jak zakupilem juz opony zimowki-nowki 16" i fele... wiec 312mm jest
davidlive Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 no mnie tez przestrzegał ale ja mam w planach 345, ale puki co na nowe dobre hamulce kasiory brak a 321 juz mam używki. zobaczymy co będzie. Fajnie by było mieć z przodu 345 z tyłu 288. Czeka mnie FMIC, DP i cały wydech, wirus, i remoncik zawiasu na wiosnę, a to trochę sporo kasy będzie kosztowało. Do tego troche zabawy z lakierem, i felami na lato, ale powoli sie idzie do przodu Po poprzednim aucie zmieniłem podejście do modów, auto miało około 230KM szkoda że hamować nie było czym Dev, zderzak odpuszczam
Dev Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 I bardzo dobrze, bo wygląda jak z d....y. Do 345mm na tyle minimum 300mm
davidlive Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Tobie Dev to zawsze mało :grin: Pomyśli się pomyśli. Pochwal sie co ty masz, dał byś jakieś foty, to chyba nie "zone 51":wink:
Arturoo Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 I bardzo dobrze, bo wygląda jak z d....y.Do 345mm na tyle minimum 300mm Dokładnie...minimum........ ---------- Post dopisany at 22:51 ---------- Poprzedni post napisany at 22:49 ---------- Tobie Dev to zawsze mało :grin:Pomyśli się pomyśli. Pochwal sie co ty masz, dał byś jakieś foty, to chyba nie "zone 51":wink: U niego heble przednie i tylne mają tyle obwodu...,że dla 3-4 cywili by stykło jakby tylko po trochu dzielić
pioteros Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 dlatego ja caly czas jestem zdania ze 320 to w zupelnosci swiat w takich autach jak naszych z grubsza niemodzonych nawet bmki M3ki e46 mialy 325mm z przodu i dawaly rade przy 340KM a tu.. moze ktos ma 200... moze 250... w sporadycznie upalanym aucie wiecej to przerost formy nad trescia, a tu nawet i felga 16 cali coniektora sie zmiesci
davidlive Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Pewny jesteś jak koleś z twojego avatara A co do tematu zobaczymy co będzie z 321, apetyt ble ble ble
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się