Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie,

Prośba o analizę logów, auto zamula jak dla mnie, czasem jedzie lepiej czasem gorzej.

Wymieniałem rozrząd, olej, filtry, odmę, popychacz pompy paliwa.

Grupy: 003,011,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 115,002,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 006,002,009 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 020,031,032 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 115,118,230 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

1 Błąd silnika.

Thursday,09,January,2014,18:18:15:55062

VCDS Version: Release 11.11.4

Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl

Control Module Part Number: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D

Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0030

Software Coding: 010C000302070120

Work Shop Code: WSC 30350 133 83456

VCID: 2F66A4D6BECA5A6088F

1 Fault Found

001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit

P0642 - 002 - Low - Intermittent

Freeze Frame

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 91062 km

Time Indication: 0

Freeze Frame

RPM: 0 /min

Load: 0.0 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: -40.0°C

Temperature: -40.0°C

Absolute Pres.: 0.0 mbar

Voltage: 0.000 V

Readiness: 0000 0000

17026/P0642/001602 - Ross-Tech Wiki

Co w pierwszej kolejność sprawdzić odnośnie błędu ?

Czy na powyższych logach widać działanie przepływki ?

Czy jeszcze jakieś grupy warto zdiagnozować ?

Dzięki z góry za wszelkie info.

Pozdrawiam

GM

Opublikowano

Te logi to sobie można w...

Poczytaj jak należy dynamicznie zrobić logi, a nie przegazówka na postoju.

Opublikowano

Może zrobiłem coś nie tak, ale na pewno nie na postoju.

Załączałem odpowiednie bloki, włączałem logowanie, ruszałem i przy 1500 - 2000 obrotów pełny but na ile pozwoliła mi sytuacja na drodze po czym zatrzymanie się i przerwanie logowania.

Wiem iż powinienem włączyć logowanie dopiero od 1500 -2000 obr. ?

Zatem jutro spróbuje zrobić je ponownie.

pzdr

G

Opublikowano

zrób jeszcze raz logi ale teraz loguj pojedynczo bloki 2 20 33 115 118 230 loguj na 3 biegu od 1500-6500 z noga w podłodze .

Opublikowano

tak loguj na tiptroniku na 3 biegu .

Opublikowano

Witam,

Zamieszczam logi wykonane na biegu 3 tiptronic do odcięcia.

Dodam iż auto przy pełnym bucie od 1500 obr potrzebowało czasu, aby zacząć jakoś przyspieszać.

Nie wspomniałem wcześniej iż spalanie auta w mieście jeżdżąc spokojnie jest moim zdaniem za duże porównując z wynikami innych userów.

Grupy: 002,020,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 115,118,230 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 009,031,032 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,011,006 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

jeszcze raz po jakimś czasie

Grupy: 115,118,230 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,020,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Mam nadzieje, że teraz OK.

Z góry dzięki za każde info.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl

Part No SW: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D

Component: 2.0l R4/4V TFSI 0030

Revision: --H13--- Serial number:

Coding: 010C000302070120

Shop #: WSC 30350 133 83456

VCID: 2F66A4D6BECA5A6088F

2 Faults Found

001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit

P0642 - 002 - Low - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 91062 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Load: 0.0 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: -40.0°C

Temperature: -40.0°C

Absolute Pres.: 0.0 mbar

Voltage: 0.000 V

012599 - Intake Manifold Runner Control

P3137 - 001 - Basic Setting not Completed - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 91099 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 729 /min

Load: 19.2 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 93.0°C

Temperature: 30.0°C

Absolute Pres.: 990.0 mbar

Voltage: 13.970 V

Readiness: 0000 0000

19593/P3137/012599 - Ross-Tech Wiki

Coś z kolektorem czy traktować jako sporadyczne ?

Pozdrawiam

G

Opublikowano

1. Na logach jest ok, nie ma zbytnio sie do czego doczepic.

2.Blad masz od klapek w kolektorze ssacym, norma w 2.0t, albo usuwasz klapki z kolektora + korekta programu. albo kupujesz nowy kolektor, seryjnie te klapki sa dosc awaryjne , oski sie wycieraja i sie lubia zapaść- tam jest czujnik klapek i on wypaluje wszelkie nieprawidlowosci z zakresu dzialania klapek , najpierw zaczyna sie od bledu, moga nawet odpasc jak masz pecha.

Opublikowano

Dzięki za info.

Przepływka wygląda ok ? (która to grupa ?)

Co mogę jeszcze sprawdzić w kwestii tego zamulania i spalania, hamownia coś da ?

Jakiś czas temu poruszałem kablami od sondy, przepływki oraz innymi, które znalazłem i przez jakiś czas auto o wiele szybciej reagowało na gaz i było żwawsze.

pzdr

GM

Opublikowano

Powiem CI tak, jesli mialbym sie przyczepic, to wlasnie przeplywka pokazuje tak z 5g/s za mało. Reszta jest ok.

Opublikowano

tak na moje oko to dv zaczyna niedomagac i dlatego brakuje tych 5 g/s .

Opublikowano
Powiem CI tak, jesli mialbym sie przyczepic, to wlasnie przeplywka pokazuje tak z 5g/s za mało. Reszta jest ok.

Wg mnie to brakuje 20 g/s

Opublikowano

200km i przeplyw stokowo 180g/s ? kapke duzo.

na logach widze ~159g/s , zdrowa stockowa seria ma 165g/s.

Opublikowano

Zdrowa seria ma minimum 170.

Mam jedną taką na warsztacie po zmianie hamulców

Na 345/330 mm

Opublikowano

nie mowie nie,zdarzaja sie wyjatki ale 2.0t 200ps nie widzialem wiecej niz 170g/s.

Opublikowano

Ta ma teraz 223 g/s :kox:

Dlatego zmienialem hebelki :whistling:

Bo seria migiem zdechła :facepalm:

Opublikowano

Czyli co sugerujecie Panowie wymienić przepływkę, filtr powietrza, świece, dv ?

Przypomnę iż auto więcej pali niż powinno, a najbardziej robiąc logi zmartwiło mnie to, że jak przy 1700 obr. dałem gaz do podłogi to praktycznie zero reakcji, zero przyspieszenia, tylko powoli się zebrał i dopiero po czasie zaczynał jechać, czy tak powinno być ?

Znalazłem logi innego 2.0 tfsi i fakt przepływka ma większe wartości prawie 169 g/s oraz przy 1700 obr. widać większe obciążenie silnika, większe wartości N75 nie to co u mnie ?

edit. ogólnie moje wartości na starcie w porównaniu do wykresu poniżej wydają się słabsze,

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

pzdr

G

Opublikowano

gmroz- ja tam widze ze jest wsio ok z loadem , u Ciebie masz 1680 90.2 , 1800 100.0

na logu innego tfsi ktory wkleiles masz 1720 85.0 , 1840 88.7 więc GORZEJ jak u Ciebie.

Przeplywka pokazuje 169g.s bo jest inaczej program napisany, pozatym turbo przeladowalo !

Generalnie tak samo mierza te MAF-y u Ciebie i na tym logu co wkleiles. Minimalnie mu brakuje ok 5g/s.

Roznica na nowej przeplywce bedzie znikoma a nawet śmiem twierdzic ze zadna. Lepiej przyjrzyj się zaworowi DV jak german81 radzi.

Opublikowano

Dv i szczelnosc

Opublikowano

Dzięki za wszelkie uwagi, pisałem do ASO odnośnie DVki:

"

koszt w zależności od zamontowanej turbiny to

1.165 zł brutto

2. 250 zł brutto

Czas realizacji zamówienia to max 2 dni. Przed zamówieniem trzeba podać nr. turbiny

"

Jak sprawdzić numer turbiny vcds, jakaś tabliczka ?

pzdr

G

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...