gmroz Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Witam Panowie, Prośba o analizę logów, auto zamula jak dla mnie, czasem jedzie lepiej czasem gorzej. Wymieniałem rozrząd, olej, filtry, odmę, popychacz pompy paliwa. Grupy: 003,011,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,002,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 006,002,009 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 020,031,032 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,118,230 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 1 Błąd silnika. Thursday,09,January,2014,18:18:15:55062 VCDS Version: Release 11.11.4 Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0030 Software Coding: 010C000302070120 Work Shop Code: WSC 30350 133 83456 VCID: 2F66A4D6BECA5A6088F 1 Fault Found 001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit P0642 - 002 - Low - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 91062 km Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: -40.0°C Temperature: -40.0°C Absolute Pres.: 0.0 mbar Voltage: 0.000 V Readiness: 0000 0000 17026/P0642/001602 - Ross-Tech Wiki Co w pierwszej kolejność sprawdzić odnośnie błędu ? Czy na powyższych logach widać działanie przepływki ? Czy jeszcze jakieś grupy warto zdiagnozować ? Dzięki z góry za wszelkie info. Pozdrawiam GM
szogun0 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Te logi to sobie można w... Poczytaj jak należy dynamicznie zrobić logi, a nie przegazówka na postoju.
gmroz Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Może zrobiłem coś nie tak, ale na pewno nie na postoju. Załączałem odpowiednie bloki, włączałem logowanie, ruszałem i przy 1500 - 2000 obrotów pełny but na ile pozwoliła mi sytuacja na drodze po czym zatrzymanie się i przerwanie logowania. Wiem iż powinienem włączyć logowanie dopiero od 1500 -2000 obr. ? Zatem jutro spróbuje zrobić je ponownie. pzdr G
german81 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 zrób jeszcze raz logi ale teraz loguj pojedynczo bloki 2 20 33 115 118 230 loguj na 3 biegu od 1500-6500 z noga w podłodze .
gmroz Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Czyli lepiej logować na tiptronicu na 3 biegu niż na D, tu mój błąd ?
german81 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 tak loguj na tiptroniku na 3 biegu .
gmroz Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 Witam, Zamieszczam logi wykonane na biegu 3 tiptronic do odcięcia. Dodam iż auto przy pełnym bucie od 1500 obr potrzebowało czasu, aby zacząć jakoś przyspieszać. Nie wspomniałem wcześniej iż spalanie auta w mieście jeżdżąc spokojnie jest moim zdaniem za duże porównując z wynikami innych userów. Grupy: 002,020,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,118,230 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 009,031,032 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,011,006 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM jeszcze raz po jakimś czasie Grupy: 115,118,230 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,020,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Mam nadzieje, że teraz OK. Z góry dzięki za każde info. ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Part No SW: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D Component: 2.0l R4/4V TFSI 0030 Revision: --H13--- Serial number: Coding: 010C000302070120 Shop #: WSC 30350 133 83456 VCID: 2F66A4D6BECA5A6088F 2 Faults Found 001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit P0642 - 002 - Low - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 91062 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: -40.0°C Temperature: -40.0°C Absolute Pres.: 0.0 mbar Voltage: 0.000 V 012599 - Intake Manifold Runner Control P3137 - 001 - Basic Setting not Completed - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 91099 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 729 /min Load: 19.2 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 93.0°C Temperature: 30.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.970 V Readiness: 0000 0000 19593/P3137/012599 - Ross-Tech Wiki Coś z kolektorem czy traktować jako sporadyczne ? Pozdrawiam G
gregor10 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 1. Na logach jest ok, nie ma zbytnio sie do czego doczepic. 2.Blad masz od klapek w kolektorze ssacym, norma w 2.0t, albo usuwasz klapki z kolektora + korekta programu. albo kupujesz nowy kolektor, seryjnie te klapki sa dosc awaryjne , oski sie wycieraja i sie lubia zapaść- tam jest czujnik klapek i on wypaluje wszelkie nieprawidlowosci z zakresu dzialania klapek , najpierw zaczyna sie od bledu, moga nawet odpasc jak masz pecha.
gmroz Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 Dzięki za info. Przepływka wygląda ok ? (która to grupa ?) Co mogę jeszcze sprawdzić w kwestii tego zamulania i spalania, hamownia coś da ? Jakiś czas temu poruszałem kablami od sondy, przepływki oraz innymi, które znalazłem i przez jakiś czas auto o wiele szybciej reagowało na gaz i było żwawsze. pzdr GM
gregor10 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Powiem CI tak, jesli mialbym sie przyczepic, to wlasnie przeplywka pokazuje tak z 5g/s za mało. Reszta jest ok.
german81 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 tak na moje oko to dv zaczyna niedomagac i dlatego brakuje tych 5 g/s .
Dev Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Powiem CI tak, jesli mialbym sie przyczepic, to wlasnie przeplywka pokazuje tak z 5g/s za mało. Reszta jest ok. Wg mnie to brakuje 20 g/s
gregor10 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 200km i przeplyw stokowo 180g/s ? kapke duzo. na logach widze ~159g/s , zdrowa stockowa seria ma 165g/s.
Dev Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zdrowa seria ma minimum 170. Mam jedną taką na warsztacie po zmianie hamulców Na 345/330 mm
gregor10 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 nie mowie nie,zdarzaja sie wyjatki ale 2.0t 200ps nie widzialem wiecej niz 170g/s.
Dev Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Ta ma teraz 223 g/s Dlatego zmienialem hebelki Bo seria migiem zdechła
gmroz Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Czyli co sugerujecie Panowie wymienić przepływkę, filtr powietrza, świece, dv ? Przypomnę iż auto więcej pali niż powinno, a najbardziej robiąc logi zmartwiło mnie to, że jak przy 1700 obr. dałem gaz do podłogi to praktycznie zero reakcji, zero przyspieszenia, tylko powoli się zebrał i dopiero po czasie zaczynał jechać, czy tak powinno być ? Znalazłem logi innego 2.0 tfsi i fakt przepływka ma większe wartości prawie 169 g/s oraz przy 1700 obr. widać większe obciążenie silnika, większe wartości N75 nie to co u mnie ? edit. ogólnie moje wartości na starcie w porównaniu do wykresu poniżej wydają się słabsze, VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pzdr G
gregor10 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 gmroz- ja tam widze ze jest wsio ok z loadem , u Ciebie masz 1680 90.2 , 1800 100.0 na logu innego tfsi ktory wkleiles masz 1720 85.0 , 1840 88.7 więc GORZEJ jak u Ciebie. Przeplywka pokazuje 169g.s bo jest inaczej program napisany, pozatym turbo przeladowalo ! Generalnie tak samo mierza te MAF-y u Ciebie i na tym logu co wkleiles. Minimalnie mu brakuje ok 5g/s. Roznica na nowej przeplywce bedzie znikoma a nawet śmiem twierdzic ze zadna. Lepiej przyjrzyj się zaworowi DV jak german81 radzi.
gmroz Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Dzięki za wszelkie uwagi, pisałem do ASO odnośnie DVki: " koszt w zależności od zamontowanej turbiny to 1.165 zł brutto 2. 250 zł brutto Czas realizacji zamówienia to max 2 dni. Przed zamówieniem trzeba podać nr. turbiny " Jak sprawdzić numer turbiny vcds, jakaś tabliczka ? pzdr G
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się