waldiosa Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Witam Proszę o ocenę instalacji. Auto to A4 B6 sedan 1.8tq 230-240 KM Wstępnie wybrane graty: LPG Tech 224 (dlatego że szybki i rozwojowy), reduktor LOVATO RGJ FAST SUPER HP 240KW (zastanawiam się nad 2x AC R01 150, 2x KME Silver i ostatnio Gurtner Black- jak będzie w dobrej cenie to też 2x - chodzi tu bardziej o termikę niż wydajność), wtryski kolejno Napoleon vs Hana niebieskie vs Barracuda vs Dragon (ten większy) - najlepiej pierwsze lub drugie, ale raczej Napoleon bo Hana niebieska ostatnio jest niepewna, ewentualnie Barracuda na końcu Dragon bo jest w parach. Wszystko chciałbym na trójnikach, najlepiej zasilone dwustronnie. Instalacja na FARO 8mm, butla STAKO??? W instalacji chcę postawić przede wszystkim na niezawodność i wydajność. Proszę o sugestie co do reduktora, wtrysków i info jaki największy zbiornik triodalny wejdzie równo z podłogą (sedan). Pozdrawiam
Roboform550 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Ja bym zapodał: - tech 224 - kanapka turowa ( 2 reduktory kme tur spięte ze sobą) - hana niebieska - nie wiem jak inne wtryski bo takowych nie montowałem - faro 13mm - i rozwiercenie wszystkich możliwych wąskich gardeł
waldiosa Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 - Jaka jest różnica pomiędzy tech 224 a tech 324 oprócz OBD? - KME tur - dlaczego są mało popularne, jak różnica w porównaniu z KME Silver, który lepszy? - Hana niebieska - na pewno wydajna, a jak u Ciebie djhas z trwałościom tego wtrysku? - Faro 13mm - djhas, możesz to jakoś uzasadnić? Wszyscy twierdzą, że 8mm wystarczy. - gdzie w tej konfiguracji są wąskie gardła?
Roboform550 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Ad1 żadnych Ad2 jest to nowy produkt wydajnościowo około 150 km ( producent podaje więcej ale ja do mocniejszych nie wkładam) ad3 zamontowałem trochę tych wtrysków i 5 szt reklamowałem ale fakt faktem jest bardziej awaryjna niż te normalne ad4 faro 13 = faro 8 13 to średnica zewnętrzna a 8 wew. ad5 wielozawór trza dłubnąć delikatnie
Roboform550 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 kanapka tur = brak homologacji. No tak racja...ale czasami takie domowe patenty dają lepszy efekt niż te całkiem legalne.
waldiosa Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Cześć Grzesiek, nie wiem czy się zorientowałeś, ale to graty pod "twoje" auto:) Już się dokopałem co to ten sandwich. Raz że brak homologacji, dwa, że wątpię aby monterowi którego obaj znamy chciało się rzeźbić takiego duala.
waskivw Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Jak mu się nie chce robić kanapki to jeden Prins (tylko dwie membrany) i śmiało na nim pojedzie , co do wtrysków to chyba uderzyłbym w Napoleony , Hana mnie zawiodła zwłaszcza niebieska
Łukasz13 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Gold też dobry wydajnościowo spoko obskoczy ta moc.
pioteros Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 waski montowales u siebie hany niebieskie w aucie?
waskivw Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Tak i wy.....m je z auta , teraz mam Barracudy na wyższym ciśnieniu.
pioteros Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 no nie dziwie sie bo 8 niebieskich wtryskow to wystarczy na minimum 400km wiec duzo za duzo do twojej V8, dlatego pytam ;] zielone by bylo na 320-400km wiec byly by pewnie lepsze
waskivw Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Wszystko zależy na jakim ciśnieniu to puścisz :wink:ja miałem na 1bar i nie poleciały bo były zbyt wydajne tytko się rozjeżdżały wydatkiem .
Roboform550 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Gold też dobry wydajnościowo spoko obskoczy ta moc. Ale polegnie termicznie.
Łukasz13 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Gold też dobry wydajnościowo spoko obskoczy ta moc. Ale polegnie termicznie. Przy normalnej jeździe? nie wiem może na torze albo do jazdy po naszych autostradach 200 km/h to może polegnie a w 90 % innych przypadków bedzie dobrze.
pioteros Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Wszystko zależy na jakim ciśnieniu to puścisz :wink:ja miałem na 1bar i nie poleciały bo były zbyt wydajne tytko się rozjeżdżały wydatkiem . tak ale mimo wszystko chyba byly ciut za duze
waskivw Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Były deko duże , wolne obroty obrabiały i nie było problemów , dwie jeszcze mam bo raczej kitu nikomu nie chciałem wciskać , sprawdzane i na 8 szt . 2 miały inny wydatek po 1000 km , druga sprawa to co podają w tabelkach , a rzeczywistość lubi się rozbiegać . wg tabelki dla sil 8 cyl. wydajność jest od 320-480 hp ?
gregor10 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 hana niebieska to kupa, tyle mogę powiedzieć z perspektywy czasu gold spokojnie wyrobi, ale po czasie beda z nim problemy, kanapka tur =brak homologacji i malo kto sie pod tym podpisze. za to sprawdzi się elegancko prins VSI , choc cena odpowiednia, ew 2x ac r01.
Tomekqwerty Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Ja osobiście mam hany niebieskie przejechałem już mnóstwo km i nie narzekam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się