Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b6 avj 230-240 km - ocena instalacji


waldiosa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o ocenę instalacji. Auto to A4 B6 sedan 1.8tq 230-240 KM

Wstępnie wybrane graty: LPG Tech 224 (dlatego że szybki i rozwojowy), reduktor LOVATO RGJ FAST SUPER HP 240KW (zastanawiam się nad 2x AC R01 150, 2x KME Silver i ostatnio Gurtner Black- jak będzie w dobrej cenie to też 2x - chodzi tu bardziej o termikę niż wydajność), wtryski kolejno Napoleon vs Hana niebieskie vs Barracuda vs Dragon (ten większy) - najlepiej pierwsze lub drugie, ale raczej Napoleon bo Hana niebieska ostatnio jest niepewna, ewentualnie Barracuda na końcu Dragon bo jest w parach. Wszystko chciałbym na trójnikach, najlepiej zasilone dwustronnie. Instalacja na FARO 8mm, butla STAKO???

W instalacji chcę postawić przede wszystkim na niezawodność i wydajność.

Proszę o sugestie co do reduktora, wtrysków i info jaki największy zbiornik triodalny wejdzie równo z podłogą (sedan).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zapodał:

- tech 224

- kanapka turowa ( 2 reduktory kme tur spięte ze sobą)

- hana niebieska - nie wiem jak inne wtryski bo takowych nie montowałem

- faro 13mm

- i rozwiercenie wszystkich możliwych wąskich gardeł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Jaka jest różnica pomiędzy tech 224 a tech 324 oprócz OBD?

- KME tur - dlaczego są mało popularne, jak różnica w porównaniu z KME Silver, który lepszy?

- Hana niebieska - na pewno wydajna, a jak u Ciebie djhas z trwałościom tego wtrysku?

- Faro 13mm - djhas, możesz to jakoś uzasadnić? Wszyscy twierdzą, że 8mm wystarczy.

- gdzie w tej konfiguracji są wąskie gardła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad1 żadnych

Ad2 jest to nowy produkt wydajnościowo około 150 km ( producent podaje więcej ale ja do mocniejszych nie wkładam)

ad3 zamontowałem trochę tych wtrysków i 5 szt reklamowałem ale fakt faktem jest bardziej awaryjna niż te normalne

ad4 faro 13 = faro 8 13 to średnica zewnętrzna a 8 wew.

ad5 wielozawór trza dłubnąć delikatnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mu się nie chce robić kanapki to jeden Prins (tylko dwie membrany) i śmiało na nim pojedzie , co do wtrysków to chyba uderzyłbym w Napoleony , Hana mnie zawiodła zwłaszcza niebieska :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie dziwie sie bo 8 niebieskich wtryskow to wystarczy na minimum 400km wiec duzo za duzo do twojej V8, dlatego pytam ;] zielone by bylo na 320-400km wiec byly by pewnie lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy na jakim ciśnieniu to puścisz :wink: :wink:ja miałem na 1bar i nie poleciały bo były zbyt wydajne tytko się rozjeżdżały wydatkiem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gold też dobry wydajnościowo spoko obskoczy ta moc.

Ale polegnie termicznie.

Przy normalnej jeździe? nie wiem może na torze albo do jazdy po naszych autostradach 200 km/h to może polegnie a w 90 % innych przypadków bedzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy na jakim ciśnieniu to puścisz :wink: :wink:ja miałem na 1bar i nie poleciały bo były zbyt wydajne tytko się rozjeżdżały wydatkiem .

tak ale mimo wszystko chyba byly ciut za duze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były deko duże , wolne obroty obrabiały i nie było problemów , dwie jeszcze mam bo raczej kitu nikomu nie chciałem wciskać , sprawdzane i na 8 szt . 2 miały inny wydatek po 1000 km , druga sprawa to co podają w tabelkach , a rzeczywistość lubi się rozbiegać . wg tabelki dla sil 8 cyl. wydajność jest od 320-480 hp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hana niebieska to kupa, tyle mogę powiedzieć z perspektywy czasu

gold spokojnie wyrobi, ale po czasie beda z nim problemy, kanapka tur =brak homologacji i malo kto sie pod tym podpisze.

za to sprawdzi się elegancko prins VSI , choc cena odpowiednia, ew 2x ac r01.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...