Luk.tom Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Witam podłączyłem dzisiaj auto pod kompa i wyskoczyły następujące błędy, dodam że auto nie ma mocy. Wymieniałem sonde i zawór N75 na używke (niby sprawną od kolegi z forum hiszpan123). Proszę o rozszyfrowanie błędów i powiedzcie od czego zacząć naprawę? Pierwsze podłączenie 4 Faults Found: 16985 - Internal Control Module: Memory Check Sum Error P0601 - 001 - Upper Limit Exceeded 17956 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1548 - 004 - Please Register/Activate 16795 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0411 - 002 - Please Register/Activate 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded Drugie podłączenie po usunięciu błędów wcześniejszych: 2 Faults Found: 17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit P1548 - 004 - No Signal/Communication 16985 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0601 - 001 - Please Register/Activate Z góry dziękuję za pomoc.
Łukasz13 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Auto miało wgrywany jakis program? pewnie tak bo bład pamięci, narazie to rozwiąz temat n75 bo wywala bład obwodu, na poprzednim n75 tez taki bład był? jak n75 nie dział to będzie tylko 0,3 bar doładowania. A zrób logi dynamiczne 002+115 033+118. 1
gregor10 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 sprawdz n75 , zrob logi 2 3 20 31 33 115 118
Luk.tom Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2014 Panowie zawór żyje i auto też, był urwany przewód przy wtyczce do zaworu N75. Błąd skasowany i już nie powraca.Auto lata bez problemu. Zostaje jeszcze błąd pamięci. Bać się tego ?
Łukasz13 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Jesli bład jest od dłuższego czasu i nie ma problemów z odpalaniem to chyba nie.
abw Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Panowie, czy ktoś dysponuje rozpiską numeracji bloków pomiarowych VAG dla silnika AVJ? Przeszukałem już chyba cały net i nie znalazłem, mnóstwo innych silników ale mojego 1,8T AVJ nie ma. Zdobyłem VAG i interfejs ale brakuje mi oznaczeń bloków.
Łukasz13 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Do twojego silnika wystarczy rozpiska od dowolnego 1.8t produkowanego od 99r. czyli z pedałem elektronicznym, a co Cie konkretnie interesuje?
abw Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 głównie chce sprawdzić lambdę a potem parametry turbiny. Samochód kupiłem 2 miesiące temu i chciałbym wszystko sprawdzić. ---------- Post dopisany at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany at 20:05 ---------- jakie oznaczenia mają silniki 1,8t po 99 roku?
Łukasz13 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Jak chcesz wszystko sprawdzic to zrób logi dynamiczne i wrzuć na forum bloki 002 033 i 020 118 i 003 115 ---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ---------- wszystkie powinny pasowac oprócz aeb agu ajl
abw Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 dzieki ---------- Post dopisany 02-02-2014 at 12:43 ---------- Poprzedni post napisany 15-01-2014 at 20:16 ---------- Koledzy, proszę o analizę... Ktoś sugerował mi n75. Czy potwierdzacie tą diagnozę czy może są jakieś inne sugestie? Zrobiłem bloki 002 033 i 020 118 i 003 115 log 1 log 2 log 3
Łukasz13 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 No może mieć racje skacze strasznie doładowanie sprawdz stan wężyków od n75 czy nie są dziurawe, n75 wyjmij i zobacz czy któraś odnoga nie jest zatkana syfem, sprawdz pod aku czy n75 się otwiera. ---------- Post dopisany at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany at 12:57 ---------- A logi wrzucaj na VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
abw Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 ok, dzięki, postaram sie z tym pobawić choc troche brakuje mi wiedzy. Nie wiem jak sprawdzić czy sie otwiera pod aku, są tam tylko dwa piny? Włącz/ wyłącz?
Łukasz13 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Sprawdz wężyki ten co wychodzi z turbiny i co idzie do gruszki do turbiny jak dobre to wyjmij n75 bez napięcia ma byc przejście powietrza przez dwa mniejsze krócce po podaniu napięcia np. z aku powinno byc przejscie na wszystkie trzy odnogi, tylko jak cos to za długo nie trzymaj pod aku.
abw Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Znalazłem coś trakiego. Czy ten błąd nie powinien mi sie wyświetlic podczas Vag-owania? Silnik nie ma żadnych błędów. 17965 – Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 ciśnienie doładowania zbyt wysokie (przeładowanie) auto może wpadać w tryb awaryjny (nagła utrata mocy) zaleca się weryfikację stanu zmiennej geometrii turbiny i układu sterowania N75 należy wykonać również logi basic settings grupy 011 ---------- Post dopisany 03-02-2014 at 13:01 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2014 at 14:46 ---------- Potrzebny n75 058906283F lub 06A906283E. Podobno to to samo tylko jeden już wycofany z produkcji. Czy ma ktoś ( może byc używka )
Łukasz13 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 A co Twoj niedobry? Tam sie nie ma co popsuc, sprawdzałesz jak działą? Wysłane za pomoca sputnika.
abw Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Po całkowitym odpięciu w ogóle nie ma mocy ( to normalne ) ale warsztatowcy mówią, że albo n75 albo DV. Od czegoś muszę zacząć, większość głosów jest na n75 dlatego chcę go podmienić i zobaczyć jak będzie.
Łukasz13 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Co ma dv do przeładowania?, niech przedmuchają go kompresorem sprawdzą pod aku jak działa, jesli oczywiście masz to możesz podmienić.
abw Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Łukasz13 miałeś rację. Rozebrałem to wszystko w drobny mak i okazało sie, że taki mały 10-cio cm węzyk z N75 do turbo ma dziurę. Poza tym w przewodach mnóstwo syfu, zastanawiam sie co jest dalej gdzie już nie doszedłem. Prawie 60% przeswitu zawalone. Przy okazji wywaliłem z odmy sporo syfu. Nie wiem tylko gdzie jest DV-ka. N75 działa pod aku na zasadzie włącz/ wyłącz... to chyba dobrze?
Łukasz13 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Jak dziala to to dobrze dmuchales w krocce? Jak byla dziura to normalne bo powietrze uciekalo i nie bylo sterowania turbina. Wysłane za pomoca sputnika. ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:27 ---------- Dv jest nizej lepszy dostep od dolu jest. Wysłane za pomoca sputnika.
abw Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Czy czyszczenie DV też jest potrzebne czy ten zawór sie nie zasyfia? Bo jak już to robię to do końca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się