Łukasz13 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Dv trzeba sprawdzic czy nie peknietej membrany bo jakims tam przebiegu przewaznie jest uszkodzony.
gregor10 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Czy czyszczenie DV też jest potrzebne czy ten zawór sie nie zasyfia? Bo jak już to robię to do końca. Czyszczenie dv nie przynosi wymiernych skutków, sprawdź czy zawór jest szczelny we wszystkie króćce , jesli jest przedmuch nawet minimalny dv jest do wymiany. Dv sie nie zasyfia. Sprawdz dla pewności jeszcze szczelnosc dolotu kompresorem pod cisnieniem.
abw Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 no i super... poskładałem to wszystko do kupy i jest bardzo dobrze, przyspiesza równo a podczas próbnej, dość dynamicznej jazdy średnia spalania wyszła mi o 1 litr mniejsza niż poprzednio przy "emeryckiej" jeździe. Dziekuję Wam za dobre rady i sugestie. Dzieki Wam zamiast ładować się w koszta zaworu zapłaciłem 1,5 złotego za 15cm wężyka i 3 ściągi po 1,- Niecałe 5 złoty i trochę własnej pracy.
Łukasz13 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Po to jest forum, a generalnie wiedza mechanikow na temat 1.8 t jest slaba. Wysłane za pomoca sputnika.
abw Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Korzystając z tego, że syn wrócił na weekend zrobilismy dzisiaj logi po naprawie wężyka przy n75. Widać, że teraz turbina ładnie spełnia wymogi mapy, krzywe się prawie pokrywają. Zastanawiają mnie tylko wskazania przepływomierza bo podobno w moim 1,8t AVJ przy 5000 rpm powinienem mieć 120g/s a mam zaledwie około 90. Przed naprawą wezyka od n75 wskazania te dochodziły do 145. Przyznam, że przy okazji tej naprawy przeczyściliśmy również przepływkę środkiem bezkontaktowym typu Contact Spray do układów elektronicznych. I teraz pytanie... czy coś po tym zabiegu sie stało z przepływomierzem czy też to wysokie wskazanie przy istniejącej usterce przy turbo było normalne a przepływka po prostu juz pada? Popatrzcie na logi, proszę. Grupy: 003,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 020,118,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 020,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,005,115,005,115,005,115,005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Przed robieniem logów kasowałeś błedy? pewnie nie, zobacz jakie wskazania sa w 032, przepływka za mało wskazuje i wcześniej tez za mało wskazywała, tylko że wczesniej turbina przełądowywała dlatego wskazania były dużo większe, czyszczenie nie pomoże.
gregor10 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 czyszczenie przepływomierza nic nie da, tylko wymiana, czyszczenie kontaktem może ją zabić szybko jeszcze kwestia jaki to kontakt był s czy u.
abw Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 nie było błędów ale przed logowaniem sprawdzałem. Zadnych błędów nie było. A co to znaczy czy kontakr był sczy u?
Łukasz13 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Nie chodzi o to czy były czy nie było, tylko czy kasowałeś bo wtedy kasują sie też adaptacje, podłącz vaga i odczytaj jakie wartości sa na kanale 032.
abw Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 na ciepłym czy na zimnym? Bo jesli na zimnym to moge zaraz zrobic... ---------- Post dopisany at 17:43 ---------- Poprzedni post napisany at 17:36 ---------- a jesli na ciepłym to dopiero jutro bo ...sobota..więc...nie powinienem
Łukasz13 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 nie mozesz podpiąc i odczytac tylko, nie trzeba nawet auta odpalac.
abw Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 W kanale 032 jest 1poz lambda 0,0% 2poz lambda 0.0% 3poz pusta 4poz pusta ---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:10 ---------- na zapalonym silniku to samo
gregor10 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 skoro takie wartosci masz i logi na pb robione to mozliwe ze masz nadal nieszczelnosc.
abw Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 niestety ze sprawdzeniem szczelności nie wiem jak sobie samemu poradzić. To mój pierwszy samochód z tubo... pomyslę o jakimś "zaufanym" mechaniku ale będzie trudno.
Łukasz13 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Tak czy inaczej przepływkę najlepiej jakbys podmienił na sprawną, czyszczenie i tak pewnie jej nie pomogło, dziwne tylko że sonda nie wprowadza korekcji.
gregor10 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 nie było błędów ale przed logowaniem sprawdzałem. Zadnych błędów nie było. A co to znaczy czy kontakr był sczy u? kontakt s jest silnie żrący i el korodują, przyklad z życia - popsikane kontaktem s, bez splukania u , miesiac czasu i zjadlo styk tak ze możliwości ma spooore.
abw Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Wymieniłem dzisiaj przepływomierz i wygląda, że tera jest ok. Co sądzicie? A co do kanału 032 to wczoraj pokazywał 0,0 bo było po wykasowaniu błędów. Dziś po założeniu innej przepływki wskazania sa takie jak niżej.. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 13:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:59 ---------- Czy tera jest dobrze? ---------- Post dopisany at 13:02 ---------- Poprzedni post napisany at 13:02 ---------- Czy teraz jest dobrze?
Łukasz13 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 No to nic dziwnego że było 0, teraz jest dużo lepiej, choc nie idealnie bo jak sam widzisz korekta w 032 rośnie do 5,5 %, ale w sumie jak chcesz to możesz tak zostawić, ewentualnie zrób jeszcze 002+033.
abw Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 ok, dam jutro logi z 002+033. Przez ostatnia godzinę czytałem w necie na temat korekt w kanale 0032 i wiem, że muszą max mieścić się w +/- 10%. No dobrze..ale co jest przyczyna tego że w ogóle te korekty są? Na wolnych 0,4 to sobie można podarować ale w czasie jazdy rosną do góry i być może, że gdybym nadal logował to urosłyby jeszcze bardziej. Wyjaśnijcie mi co jest przyczyną takiego wskazania? ---------- Post dopisany 10-02-2014 at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2014 at 19:10 ---------- no ta mam logi 002 + 033. Przy okazji dodam, że po skasowaniu komputera z poprzednich wyników z gazu teraz w 032 w poz 1 2,8% poz 2 - 0,8% Oczywiście wszystko na benzynie. Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Ogólnie przy butowaniu jest dobrze tylko przy małym obciązeniu korekty ida na plus jakby jakas nieszczelność w podciśniniach była.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się