oca69 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Panowie mam problem. Posiadam auto juz drugą zime , problem polega na tym ze gdy odpala auto po nocy wydobywa sie dzwiek jakby terkotanie takie trrrrrrrr trwa to dosłownie 1-2sek. Dzieje się tak tylko gdy temperatura jest niska (nie zawsze to sie zdarza) gdy jest ciepło na dworze jest ok cisza . Jutro postaram sie to nagrać i wrzucić film , no chyba że ktoś to juz miał i zdiagnozował problem. Z góry dziękuje
jacek70 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Powodem może być np. rozrusznik a wnim słabo odbijający bendiks lub elektromagnes. W obydwóch częściach jest smar którego jak jest za dużo i jak jest stary do tego ujemna temp. to działa jak klej . Ale to tylko jena sugestia a ty możesz mieć jeszcze coś innego . Powodzenia.
oca69 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ja pitole a miałem wielką nadzieje ze to nie napinacz.
d4widoV Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Tez to mam, ale nie robie z tym, zbyt duzy koszt... 1200 prawie za 2 napinacze
oca69 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 o choliwka. Ja raczej rusze jak na ciepłym zacznie sie odzywać
d4widoV Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 U mnie to wyglada w ten sposob, ze wczoraj smigalem autem do 21, rano dzis o 5.30 nie bylo terkotania (temp byla 1°C). Ale jak auto postoi przynajmniej 24h to o poranku jest terkotanie
oca69 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 Umnie dokladnie to samo , i trwa okolo 1-2 max
Mosiadz Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) napinacz lancucha rozrzadu Kolego skąd to stwierdzenie ? Pytam z ciekawości a nie z złości Ta przypadłość miałem przed i zaraz po wymianie kpl. rozrządu wraz z kpl. paska wielorowkowego. Przeglądając internet parę razy natrafiłem na wypowiedzi dotyczące kasacji luzu zaworowego. Edytowane 24 Października 2014 przez Mosiadz
oca69 Opublikowano 25 Października 2014 Autor Opublikowano 25 Października 2014 napinacz lancucha rozrzadu Kolego skąd to stwierdzenie ? Pytam z ciekawości a nie z złości Ta przypadłość miałem przed i zaraz po wymianie kpl. rozrządu wraz z kpl. paska wielorowkowego. Przeglądając internet parę razy natrafiłem na wypowiedzi dotyczące kasacji luzu zaworowego. Blok 90 i 93 log statyczny i dynamiczny będzie wiadomo czy napinacz siedzi
paput Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Olej temat , to standard w 2.4 i 2.8, było wielu którzy próbowali sobie z tym poradzić i się nie udało, ja jeżdzę od 4 lat i nic złego się nie dzieje a ten dźwiek przy odpalaniu rzadko się pojawia a jak się pojawi to trwa 1 sekunę
Mosiadz Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 napinacz lancucha rozrzadu Kolego skąd to stwierdzenie ? Pytam z ciekawości a nie z złości Ta przypadłość miałem przed i zaraz po wymianie kpl. rozrządu wraz z kpl. paska wielorowkowego. Przeglądając internet parę razy natrafiłem na wypowiedzi dotyczące kasacji luzu zaworowego. Blok 90 i 93 log statyczny i dynamiczny będzie wiadomo czy napinacz siedzi Ostatnio odwiedziłem znajomego i akurat był w trakcie wymiany napinacza łańczuszka rozrządu w lewej głowicy silnika 2,8 V6. I mówił mi że to "terkotanie" to własnie napinacz. Tak więc masz racje
akrak Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 kurde, też to mam, od jakichś 2-3 tygodni, to na bank napinacze? muszę logi zrobić...
Marcin_77 Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Witam. Koledzy czy udało się Wam zdiagnozować i rozwiązać problem z terkotaniem. Od niedawna stałem się posiadaczem A4b5 2,4 v6 ARJ przebieg 233 000, na początku wszystko było ok, wymieniłem rozrząd i olej (valvoline maxlife 5w40) i...... niestety kilka dni temu po dłuższym postoju auta przy porannym odpalaniu trrrrrrrrrrr 1-2 sekundy i cisza. Fakt auto stało tydzień nie odpalane ale sytuacja powtórzyła się również po jednodniowym postoju auta Czytałem gdzieś na forum że za taki stan rzeczy mogą odpowiadać uszkodzone zawory olejowe ale gdzie one są i jak je sprawdzić ??? Może ktoś coś podpowie??? Pozdrawiam
mortek1986 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) regulatory hydrauliczne,"szklanki" nie trzymaja oleju, olej po dłozszym postoju ścieka. i po odpaleniu je słychac/ za nim pompa dobije olej, małem juz tak 2 autach Edytowane 2 Listopada 2016 przez mortek1986
d4widoV Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Panowie, nie przejmujcie sie tym, to samo mam, nawet w cieple dni, hydraulika tutaj jest taka i tyle. Ja mam wymieniony napinacz lancucha w lewej glowicy bo to bylo winowajca mojego masakrycznego lania oleju z frontu rozrzadu i dalej jest to samo. Musialbym jeszcze lancuchy zmieniac, ale i tak mysle, ze i to by nie pomoglo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się