Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Terkotanie przy odpalaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:hi: Panowie mam problem. Posiadam auto juz drugą zime , problem polega na tym ze gdy odpala auto po nocy wydobywa sie dzwiek jakby terkotanie takie trrrrrrrr :decayed: trwa to dosłownie 1-2sek. Dzieje się tak tylko gdy temperatura jest niska (nie zawsze to sie zdarza) gdy jest ciepło na dworze jest ok cisza :kwasny: . Jutro postaram sie to nagrać i wrzucić film , no chyba że ktoś to juz miał i zdiagnozował problem. Z góry dziękuje :hi:
Opublikowano

Powodem może być np. rozrusznik a wnim słabo odbijający bendiks lub elektromagnes. W obydwóch częściach jest smar którego jak jest za dużo i jak jest stary do tego ujemna temp. to działa jak klej . Ale to tylko jena sugestia a ty możesz mieć jeszcze coś innego . Powodzenia.

Opublikowano

napinacz lancucha rozrzadu :wink:

Opublikowano

Ja pitole :kwasny: a miałem wielką nadzieje ze to nie napinacz.

Opublikowano

Tez to mam, ale nie robie z tym, zbyt duzy koszt... 1200 prawie za 2 napinacze

Opublikowano
:o o choliwka. Ja raczej rusze jak na ciepłym zacznie sie odzywać :decayed:
Opublikowano

U mnie to wyglada w ten sposob, ze wczoraj smigalem autem do 21, rano dzis o 5.30 nie bylo terkotania (temp byla 1°C). Ale jak auto postoi przynajmniej 24h to o poranku jest terkotanie

Opublikowano

Umnie dokladnie to samo , i trwa okolo 1-2 max

Opublikowano (edytowane)

napinacz lancucha rozrzadu :wink:

Kolego skąd to stwierdzenie ? Pytam z ciekawości a nie z złości :)

Ta przypadłość miałem przed i zaraz po wymianie kpl. rozrządu wraz z kpl. paska wielorowkowego.

Przeglądając internet parę razy natrafiłem na wypowiedzi dotyczące kasacji luzu zaworowego.

Edytowane przez Mosiadz
Opublikowano

napinacz lancucha rozrzadu :wink:

Kolego skąd to stwierdzenie ? Pytam z ciekawości a nie z złości :)

Ta przypadłość miałem przed i zaraz po wymianie kpl. rozrządu wraz z kpl. paska wielorowkowego.

Przeglądając internet parę razy natrafiłem na wypowiedzi dotyczące kasacji luzu zaworowego.

Blok 90 i 93 log statyczny i dynamiczny będzie wiadomo czy napinacz siedzi :wink:
Opublikowano

Olej temat :decayed: , to standard w 2.4 i 2.8, było wielu którzy próbowali sobie z tym poradzić i się nie udało, ja jeżdzę od 4 lat i nic złego się nie dzieje a ten dźwiek przy odpalaniu rzadko się pojawia a jak się pojawi to trwa 1 sekunę

Opublikowano

napinacz lancucha rozrzadu :wink:

Kolego skąd to stwierdzenie ? Pytam z ciekawości a nie z złości :)

Ta przypadłość miałem przed i zaraz po wymianie kpl. rozrządu wraz z kpl. paska wielorowkowego.

Przeglądając internet parę razy natrafiłem na wypowiedzi dotyczące kasacji luzu zaworowego.

Blok 90 i 93 log statyczny i dynamiczny będzie wiadomo czy napinacz siedzi :wink:

Ostatnio odwiedziłem znajomego i akurat był w trakcie wymiany napinacza łańczuszka rozrządu w lewej głowicy silnika 2,8 V6. I mówił mi że to "terkotanie" to własnie napinacz. Tak więc masz racje :)

Opublikowano

kurde, też to mam, od jakichś 2-3 tygodni, to na bank napinacze? muszę logi zrobić...

Opublikowano

Witam.

Koledzy czy udało się Wam zdiagnozować i rozwiązać problem z terkotaniem. Od niedawna stałem się posiadaczem A4b5 2,4 v6 ARJ przebieg 233 000, na początku wszystko było ok, wymieniłem rozrząd i olej (valvoline maxlife 5w40) i...... niestety kilka dni temu po dłuższym postoju auta przy porannym odpalaniu trrrrrrrrrrr 1-2 sekundy i cisza. Fakt auto stało tydzień nie odpalane ale sytuacja powtórzyła się również po jednodniowym postoju auta :( Czytałem gdzieś na forum że za taki stan rzeczy mogą odpowiadać uszkodzone zawory olejowe ale gdzie one są i jak je sprawdzić ??? Może ktoś coś podpowie??? Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

regulatory hydrauliczne,"szklanki" nie trzymaja oleju, olej po dłozszym postoju ścieka. i po odpaleniu je słychac/ za nim pompa dobije olej, małem juz tak 2 autach

Edytowane przez mortek1986
Opublikowano

Panowie, nie przejmujcie sie tym, to samo mam, nawet w cieple dni, hydraulika tutaj jest taka i tyle. Ja mam wymieniony napinacz lancucha w lewej glowicy bo to bylo winowajca mojego masakrycznego lania oleju z frontu rozrzadu i dalej jest to samo. Musialbym jeszcze lancuchy zmieniac, ale i tak mysle, ze i to by nie pomoglo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...