Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie grupy logujemy w 1.8t AJL ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja nie mówie że to jest wymóg, wystarczy sprawdzic czy ktos lutował kośc

Opublikowano
ja nie mówie że to jest wymóg, wystarczy sprawdzic czy ktos lutował kośc

+1 ,

100% pewność będzie po odczytaniu kostki.

Opublikowano

Dobra Panowie.

Postaram się w sobotę sprawdzić co jest grane i się odezwę.

Na razie dziękuję za pomoc.

Pozdro

Opublikowano
Jak w AJL-u zrobić porządny program ? Przecież nikt nie chce robić na tym sterowniku. Mówię o strojeniu.

A jeśli wgrać serię to jak ? Szukać oryginalnego komputera czy wgrywać ori wsad do "czystej" kości ?

Czy jeśli się okaże, że jest program "no name" to uważacie, że tylko on jest winny za te niedomagania i wszystko inne jest ok ?

zaden problem z tym sterownikiem, moge Ci wgrac ori program do niego

choc szczerze wątpię aby było tam coś innego

Opublikowano

Uwaga ! Rozstrzygnięcie konkursu pt. "jest chips czy nie" !

DSC00315b.jpg

DSC00318.jpg

DSC00322a.jpg

Niczego już nie można być pewnym. Auto 100% oryginalne, co do jednej śrubki a tu taki badziew. Masakra.

Opublikowano

Wrzuć ori kompa od ajl i bedzie jeżdził.

Opublikowano

A co z immo ?

Opublikowano

masz immo 2 wystarczy zaadaptować nowy ster.

Opublikowano

Sorry, ale opisz jaśniej co znaczy immo 2 i jak wygląda procedura. Od niedawna mam kontakt z tym samochodem.

Dotychczas zawsze immo było osobnym układem i przypisywało się do ECU przy pierwszym podłączeniu.

Opublikowano
Błażej wyciagnij sterownik rozbierz go i zrob foto kosci.

Gregor jak jest tam program to stawiam Ci flache dobrej wódy minimum 1.5 litra a jak nie ma to Ty stawiasz.

Devastation - adres podać Ci na PW ? W sprawie tych min 1.5L wódki, starczą dwie 0.7k.

80quattro- No widzisz , a jak pisałem że jest program to wątpiłeś.

Adaptacja jest banalna wchodzisz w zegary , reset adaptacjii i po bólu.

Opublikowano

Nie ma sprawy ja dotrzymuje słowa.

Tylko to nadal nie rozwiązuje problemu braku mocy w tym aucie

Opublikowano

Panowie, przy okazji zapytam o inne zagadnienie.

Jak w moim samochodzie wyłączyć ABS (chcę dorobić wyłącznik) tak żeby nie wyświetlał się cały czas wykrzyknik na FIS-ie. Kontrolka mi nie przeszkadza a nawet lepiej jak się świeci ale wykrzyknik i sygnał dźwiękowy jest mega upierdliwy.

Jak chcę pojeździć szybciej po śniegu to muszę odłączyć ABS. Chciałbym dorobić wyłącznik ale w tym aucie nie jest to takie proste.

Opublikowano
Nie ma sprawy ja dotrzymuje słowa.

Tylko to nadal nie rozwiązuje problemu braku mocy w tym aucie

pm nie mogę ci wyslac, wiec adres do wysylki wyslalem Ci na tel

Opublikowano

Mam juz odpowiednią wódzię dla Ciebie :decayed:

Opublikowano
Mam juz odpowiednią wódzię dla Ciebie :decayed:

świeconka ?:decayed:

Opublikowano

Nie, ale mozesz byc całkowicie spokojny.

Wodzia jest legalna, wysle w poniedziałek kurierem

Opublikowano

Przepływ i czasy wtrysków typowe jak na ajl, tylko cofanie zapłonów spore, może stare paliwo w baku masz?

Opublikowano

W poniedziałek zatankowane.

Czy te jednostki w kolumnie "regulacja stuku" są w stopniach, czy jak je rozumieć ?

Opublikowano

Tak dokładnie, o tyle sterownik cofa zapłon na każdym cylindrze niedopuszczając do spalania stukowego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...