Dev Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 ja nie mówie że to jest wymóg, wystarczy sprawdzic czy ktos lutował kośc
gregor10 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 ja nie mówie że to jest wymóg, wystarczy sprawdzic czy ktos lutował kośc +1 , 100% pewność będzie po odczytaniu kostki.
80quattro Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 Dobra Panowie. Postaram się w sobotę sprawdzić co jest grane i się odezwę. Na razie dziękuję za pomoc. Pozdro
Dev Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Jak w AJL-u zrobić porządny program ? Przecież nikt nie chce robić na tym sterowniku. Mówię o strojeniu.A jeśli wgrać serię to jak ? Szukać oryginalnego komputera czy wgrywać ori wsad do "czystej" kości ? Czy jeśli się okaże, że jest program "no name" to uważacie, że tylko on jest winny za te niedomagania i wszystko inne jest ok ? zaden problem z tym sterownikiem, moge Ci wgrac ori program do niego choc szczerze wątpię aby było tam coś innego
80quattro Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Uwaga ! Rozstrzygnięcie konkursu pt. "jest chips czy nie" ! Niczego już nie można być pewnym. Auto 100% oryginalne, co do jednej śrubki a tu taki badziew. Masakra.
Łukasz13 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Wrzuć ori kompa od ajl i bedzie jeżdził.
Łukasz13 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 masz immo 2 wystarczy zaadaptować nowy ster.
80quattro Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Sorry, ale opisz jaśniej co znaczy immo 2 i jak wygląda procedura. Od niedawna mam kontakt z tym samochodem. Dotychczas zawsze immo było osobnym układem i przypisywało się do ECU przy pierwszym podłączeniu.
gregor10 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Błażej wyciagnij sterownik rozbierz go i zrob foto kosci.Gregor jak jest tam program to stawiam Ci flache dobrej wódy minimum 1.5 litra a jak nie ma to Ty stawiasz. Devastation - adres podać Ci na PW ? W sprawie tych min 1.5L wódki, starczą dwie 0.7k. 80quattro- No widzisz , a jak pisałem że jest program to wątpiłeś. Adaptacja jest banalna wchodzisz w zegary , reset adaptacjii i po bólu.
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Nie ma sprawy ja dotrzymuje słowa. Tylko to nadal nie rozwiązuje problemu braku mocy w tym aucie
80quattro Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Panowie, przy okazji zapytam o inne zagadnienie. Jak w moim samochodzie wyłączyć ABS (chcę dorobić wyłącznik) tak żeby nie wyświetlał się cały czas wykrzyknik na FIS-ie. Kontrolka mi nie przeszkadza a nawet lepiej jak się świeci ale wykrzyknik i sygnał dźwiękowy jest mega upierdliwy. Jak chcę pojeździć szybciej po śniegu to muszę odłączyć ABS. Chciałbym dorobić wyłącznik ale w tym aucie nie jest to takie proste.
gregor10 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Nie ma sprawy ja dotrzymuje słowa. Tylko to nadal nie rozwiązuje problemu braku mocy w tym aucie pm nie mogę ci wyslac, wiec adres do wysylki wyslalem Ci na tel
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Mam juz odpowiednią wódzię dla Ciebie
gregor10 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Mam juz odpowiednią wódzię dla Ciebie świeconka ?
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Nie, ale mozesz byc całkowicie spokojny. Wodzia jest legalna, wysle w poniedziałek kurierem
80quattro Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 Witam. Zrobiłem logi na seryjnym kompie. Log (0 - 002,007) Log (1 - 013,025) Log (2 - 002,025) Co jest nie tak ? Błędów po jeździe brak. Korekta lambda 1,6 %.
Łukasz13 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Przepływ i czasy wtrysków typowe jak na ajl, tylko cofanie zapłonów spore, może stare paliwo w baku masz?
80quattro Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 W poniedziałek zatankowane. Czy te jednostki w kolumnie "regulacja stuku" są w stopniach, czy jak je rozumieć ?
Łukasz13 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Tak dokładnie, o tyle sterownik cofa zapłon na każdym cylindrze niedopuszczając do spalania stukowego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się