Gość Murzyn Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Po programiku czas na mody istotnych el bezpieczenstwa. Hamulce juz powoli nie starczaja I szukam najlepszego pomyslu na mody. 1.Wymiana klockow+tarcz na sportowe-> tanie rozwiazanie ale mysle ze nie wystarczy 2.Zaciski od S/RS(z tego co pamietam to sa juz 4 tloczkowe z przodu i chyba 2 z tylu, jak sie myle to poprawcie) a)...hmm tylko czy podejda plug&play?? Z dostepnascia jest bida i ceny tez nie sa niskie, ale z niemcowni pewnie by sie przywiozlo b)Jak jest z rozmiarem tarcz?? W S byly chyba wieksze...i teraz tak czy mocowanie zacisku bylo inne, czy poprostu sam zacisk ma inna budowe i trzeba bedzie odrazu inne tarcze zakladac. Narazie to jest koncepcja, i mam malutkie info na ten temat, ale mysle ze wspolnymi silami cos wymyslimy (sorki za troche chaotycznego posta)
pre_pl Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Ty masz chyba 280mm ? Więc sporo zmian będzie chyba z upgrejdem, jeśli myślisz o hamulcach 'S' Hamulce Ski : 288mm, 25mm grubość U Ciebie : 280mm, 22mm grubość Z tego co pamiętam, cały układ trzeba zmienić: zwrotnice, zaciski.. Trochę spore koszta. Zresztą, obojętnie jaka wymiana - czy na 288 czy na 312 - są to już koszta. Nie mówiać o minimum 16' kołach. 1 wariant też niekoniecznie będzie tani. może na początek wymien płyn na jakiś dobry + przewody w oplocie (jakies 600zł całość) Potem można myśleć o lepszych tarczach + klocki Też niedługo może zapodam podobny temat
Wihajster Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Z tego co pamiętam, cały układ trzeba zmienić: zwrotnice, zaciski.. Trochę spore koszta. Zresztą, obojętnie jaka wymiana - czy na 288 czy na 312 - są to już koszta. Nie mówiać o minimum 16' kołach. szkoda kasy lepiej od razu kupic s-ke
pre_pl Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 szkoda kasy lepiej od razu kupic s-ke Ja nie mówie nie. To nie ja będę zmieniał hamulce, piszę tylko o możliwych, całkiem sporych kosztach. Tak więc to Murzyna decyzja będzie...
Gość Murzyn Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 hihi ale nie bylo S'ki TDI, czyli jak nie mozna zmienic samych zaciskow to bede sie bawil w mody tych. Tarcze, klocki,przewody,plyn...ale to powoli, wczesinej jescze jest kilka "problemow" do rozwiaznia...np.trakcja na sliskim dzieki za odpowiedz
Kunio Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 kup komplet stoptecha za 6 tys zl i bedziesz mial plug & play
Gość Murzyn Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 :galy: odejmij jedno 0 i biore jak znajde dobre rozwiazanie za dobra kase to dam info EOT
bratpit Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 :galy: odejmij jedno 0 i biore jak znajde dobre rozwiazanie za dobra kase to dam infoEOT napisz najpierw co z twoja turbinką bo nigdzie sie nieumiem doszukć happy endu tej historii :/ co do hamulców to chyba musiałbyc felgi stalowe zmienic na większe bo niewiem czy by wlazły zaciski i tarsze z S lub RS np. http://cgi.ebay.de/MOVIT-380mm-VA-4-Kolben-Bremse-Audi-RS4-S4-S6-MOV-IT_W0QQitemZ270074093559QQihZ017QQcategoryZ61966QQrdZ1QQcmdZViewItem
Dudi Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 A jast jakas roznica miedzy hmulcami z twoiego TDI a moim 2,8 :?: :?: Jesli jest to polecam ci wlasnie z tego modelu sa naprawde dobre(i napewno tansze niz z s/rs4).
pre_pl Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 kurde Murzyn !! zobacz w kodach jakie masz hamulce, możesz mieć 288mm, (powinny mięc czujnik zużycia klocków) Dudi, masz 288mm właśnie
Gość Murzyn Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 co do hamulców to chyba musiałbyc felgi stalowe zmienic na większe bo niewiem czy by wlazły zaciski i tarsze z S lub RS stalowki mam 16, a alu 17 (powinny mięc czujnik zużycia klocków) maja kody to 1KD tyl 1LB przod ihh teraz musze doszukac ktore to [ Dodano: 04-01-2007, 00:29 ] napisz najpierw co z twoja turbinką bo nigdzie sie nieumiem doszukć happy endu tej historii bedzie juz niebawem, i bedzie ostro
pre_pl Opublikowano 4 Stycznia 2007 Opublikowano 4 Stycznia 2007 majakody to 1KD tyl 1LB przod ihh teraz musze doszukac ktore to ale co mają ? czujnik zużycia ? i co chcesz doszukać ? :583: kod czujnika zużycia klocków : 9U1 jeśli nie ma, to kod : 9U0
poziek Opublikowano 4 Stycznia 2007 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Murzyn sprawdź średnice tarcz z przodu. Gdybyś miał 288mm wtedy jest git bo zakładasz tylko inne jarzma a zaciski zostają te same i wkładasz tarcze 312mm I to już jest fajna rzec
adadur Opublikowano 4 Stycznia 2007 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Murzyn na bank ma tarcze 288x22mm (ewntualnie 288x25mm). Bym sie dobrze zastanowił nad sensem zmiany tych hamulców, chyba że murzyn jest "Sportowcem" na drogach. Osobiście włożyłbym kasę w oponki.
poziek Opublikowano 4 Stycznia 2007 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Kupujesz zatem jarzma od 312mm plus tarcze i zacisk zostawiasz ten sam ! proste. W B6 większe jarzma są od 3.0 benz a b5 nie wiem?? 2.8??
Gość Murzyn Opublikowano 4 Stycznia 2007 Opublikowano 4 Stycznia 2007 ale co mają ? czujnik zużycia ? i co chcesz doszukać ? tak, sa czujniki chce doszukac rozmiaru tarcz, ale nigdzie tego niema a autko w warsztacie wiec nie zmierze Murzyn na bank ma tarcze 288x22mm (ewntualnie 288x25mm). Bym sie dobrze zastanowił nad sensem zmiany tych hamulców, chyba że murzyn jest "Sportowcem" na drogach. Osobiście włożyłbym kasę w oponki. hamulce naprawde sie spisywaly i wystarczaly do normalnej jazdy, ale po programie juz jest z nimi kiepsko, a bedzie jeszcze slabiej po kolejnym modzie Kupujesz zatem jarzma od 312mm plus tarcze i zacisk zostawiasz ten sam ! proste. no pomysl jest, ale 1 koncepcja byla wlasnie z innymi zaciskami (hamowanie z wielotloczkowym to niebo w porownaniu z 1)
pre_pl Opublikowano 4 Stycznia 2007 Opublikowano 4 Stycznia 2007 chce doszukac rozmiaru tarcz, ale nigdzie tego niema no napisałem, skoro masz czujniki to masz rozmiar 288mm Także jest git panie hamowanie z wielotloczkowym Ale to są z powrotem spore koszta ! Zmieniaj na 312 + oplot ( i dobry płyn)
Gość Murzyn Opublikowano 4 Stycznia 2007 Opublikowano 4 Stycznia 2007 thx pre, jak zwykle fachowa rada conajmniej jeszcze tydzien jestem bez autka :zly: wiec mam chwile zeby przygotowac sie do tematu :027:
adadur Opublikowano 5 Stycznia 2007 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zaciski pewnie mniejwięcej takie (te nie są wielotłoczkowe): http://moto.allegro.pl/item153296804_zaciski_hamulcowe_audi_tt_s3_a3_golf_iv_i_inne.html Ciekawe po ile tarcze będą bo tu mówimy raczej o nówkach jak sądze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się