ernius 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Przy przyspieszaniu pomiędzy obrotami 1600 a 2000 tyś w kabinie słychać wyraźnie buczenie tak jakby silnik miał straszne opory ale jedzie do przodu. Gdzie szukać przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekTdi 4 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Sprawdź plecionkę od wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Albo dużo gorzej ale za mało opisana sytuacja nagraj ją i wrzuć na jakiś serwis żeby można było posłuchać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucabianco 2 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Sprawdź plecionkę od wydechu. Podbijam tą odpowiedź, rzuć okiem na plecionkę pod cudownie lejącym EGR'em. U mnie jest skaza na niej, znajomy od aut mówi że jak zacznie MOCNO wyć to czas na zmianę. Jak już będę robił to nowe to założę coś żeby olej z egr nie kapał mi na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maicke82 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Witam.Mam podobny objaw w b5 1z.Buczy przy przyspieszaniu między 1700-2000 obrotów ale tylko na 4 i 5 biegu. Poniżej i powyżej tych obrotów buczenia nie ma.Mogę przeciągać na biegach i buczenia wtedy nie ma ale denerwujące jest to bardzo.Mechanik rozkłada ręce bo nie potrafi znaleźć przyczyny.pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redziasom 1 Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 witam, Ja miałem podobny problem z buczeniem, było to strasznie denerwujące. Nie chcę Cię zmartwić, ale u mnie była to turbina i musiałem ją regenerować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali89 2 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 albo dwumas klęka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B7 2007 1 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Panowie ktoś zdiagnozuje to buczenie tym razem w moim aucie. http://youtu.be/v9-hx2IXSB0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trotylek9 0 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Panowie, sprawdzcie poziom oleju w skrzyni biegów. U mnie to było powodem buczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali89 2 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 A za malo czy za duzo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B7 2007 1 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Chyba rozwiązałem problem buczenia w moim przypadku. Wszystko wskazuje na to że dostawał za dużo powietrza lub padł przepływomierz lub sonda lambda. Jak zmniejszyłem mu dopływ powietrza poprzez ściśnięcie tunelu jaki idzie do filtra powietrza buczenie przycichło. Jazda próbna dała pozytywne rezultaty. Mało tego zniknęły te dziwne drgania, które buczeniu towarzyszyły. Nie jestem mechanikiem ale wydaje mi się że dostawał motor za dużo powietrza i przez to wariował w postaci buczenia i drgań. Po świętach sprawdzę przepływomierz oraz sondę lambda póki co Wesołych Świąt Wielkanocnych. Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez A4 B7 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam.Mam podobny objaw w b5 1z.Buczy przy przyspieszaniu między 1700-2000 obrotów ale tylko na 4 i 5 biegu. Poniżej i powyżej tych obrotów buczenia nie ma.Mogę przeciągać na biegach i buczenia wtedy nie ma ale denerwujące jest to bardzo.Mechanik rozkłada ręce bo nie potrafi znaleźć przyczyny.pzdr Mocne przyspieszanie w tym zakresie obrotów na 4 i 5 biegu to zabijanie dwumasa i całego układu napędowego i zawieszenia silnika Gała zmiany biegów jest własnie po to , żeby w takiej sytuacji najpierw zrobić redukcję i dać popracować silnikowi w bardziej komfortowych warunkach P.S. Dopiero teraz zobaczyłem że masz 1Z-ta, tak że zabijanie dwumasa chyba Ciebie nie dotyczy, ale reszta i owszem Chyba rozwiązałem problem buczenia w moim przypadku. Wszystko wskazuje na to że dostawał za dużo powietrza lub padł przepływomierz lub sonda lambda. Jak zmniejszyłem mu dopływ powietrza poprzez ściśnięcie tunelu jaki idzie do filtra powietrza buczenie przycichło. Jazda próbna dała pozytywne rezultaty. Mało tego zniknęły te dziwne drgania, które buczeniu towarzyszyły. Nie jestem mechanikiem ale wydaje mi się że dostawał motor za dużo powietrza i przez to wariował w postaci buczenia i drgań. Po świętach sprawdzę przepływomierz oraz sondę lambda póki co Wesołych Świąt Wielkanocnych. Zaciskając dolot, wytworzyłeś w nim większe podciśnienie i dudnienie ma gorsze warunki propagacji Obejrzyj lepiej wałek rozrządu, czy nie jest powycierany i broki w wałkach dźwigienek pompowtrysków, czy nie powypadały To dwie najczęstsze przyczyny buczenia w Twoim silniku Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B7 2007 1 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Trochę odświeżę temat. Właśnie jestem po sprawdzeniu słynnych wałków, broków itp, przeczyszczony został również EGR. Wszystko u mnie z tym w porządku. Dziś ponownie jak mu przymknąłem nieco dopływ powietrza tuż przed filtrem było ciszej. Szukam teraz w kierunku sterowania dopływem powietrza do komory spalania. Przymierzam się do podmiany N75, ewentualnie przepływomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan1s 0 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Buczenie w tym zakresie obrotów może być spowodowane "obsiadaniem" uszczelki kolektora wydechowego. Miałem tak w moim awx. Po sprawdzeniu kolektora okazało się ze 6 z 8 śrub było luźnych. Doraźnie je dokręciłem, a docelowo wymieniłem uszczelkę i problemu nie ma. Też buczało mi od 1600 obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B7 2007 1 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 U mnie ciąg dalszy zmagań z buczeniem. Jestem świeżo po wymianie dwumasy (SACHS) i problem pozostał. Buczy i trzęsie w zakresie 1600 - 1800. Choć po wymianie odczuwalna jest minimalna poprawa to i tak za mało aby problem nazwać rozwiązanym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Pompki, gniazda pompek, głowica. Pompki do wyjęcia i do sprawdzenia na maszynie w jakimś dobrym serwisie regenerującym (zadnych regeneracji tylko sprawdzenie i wtedy dopiero decyzja co dalej) pasuje by ktoś kto ma o tym pojęcie ocenił gniazda w głowicy, a jak nie to, to zostaje zwalić głowice i do regeneracji albo szukać dobrej używki bo z tymi regeneracjami różnie bywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B7 2007 1 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Pompki miałem sprawdzane korekcje w normie. Może nie wyjmowane ale odczytane z wykresu. Druga sprawa jakby coś działo się złego nawet z gniazdami to by nie chciał dobrze odpalać a z tym nie mam problemu. Edytowane 7 Lutego 2016 przez A4 B7 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się