goldi Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Teraz od strzała zapala o 5 rano wysłane z audi goldiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuszyk Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Teraz od strzała zapala o 5 rano wysłane z audi goldiego Fajnie, że Ci odpala, napisz co zrobiłeś, co przyczyniło się do poprawy palenia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Nic nie zrobiłęm po prostu zrobiło sie cieplej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Kiedyś pisałem o moim problemie z odpala niem lecz po zimie zaobserwowalem ze gdy temperatury spadly poniżej zera i wynosiły około -10 stopni samochód odpalal od strzala gdy temperatury podskoczyly do 5stopni na plusie i wyżej problem powrócił. Czy ktoś wie z czym to może być problem ? Pewnie ktoś napisze ze problem z pompa ale czy gdyby to był problem z pompa samochód miałby problemy z odpaleniem bez względu na temperature ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Szybki test głowicy pompy do zrobienia. Zimna woda w butelke i polej glowiczke pompy zimna woda na cieplym silniku. Nic nie kosztuje, a moze cos podpowiedziec. Problemy z odpalaniem na cieplym w VP z reguly dotycza pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Czyli jeśli schlodze pompe woda i latwiej odpali będzie świadczyło ze pompa do roboty ? Z tym ze w zimie nawet jeśli samochód się zagrzal to i tak dobrze palił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 być moze czujnik temp płynu lub w nastawniku do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Jesli na cieplym po tym zabiegu dobrze odpali to swiadczy, ze winna jest pompa. Czujnik temperatury cieczy raczej odpada. Jak juz to czujnik temperatury paliwa zaniza wskazania i pompa podaje mniej. ECU liczy dawke miedzy innymi na podstawie tych dwoch czujnikow. Z tym, ze w przypadku czujnika temperatury plynu, im nizsza temp, tym wieksza dawka, a czujnik temp paliwa dziala odwrotnie: czym nizsza temp tym mniejsza dawka (w nizszej temp ropa ma wieksza gestosc). Mozesz sprawdzic blok 007. Na zimnym temperatury powinny byc do siebie zblizone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Czujnik do sprawdzenia, jaki masz kąt wtrysku?? jeśli jest mały będzie ciezko palił, może też zapowietrzać ci się paliwo(sprawdz czy jest powietrze za filtrem na przewodach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Jaki czujnik ? kat wtrysku wyglada tak VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM W sumie o sprawdzeniu przewodow nie pomyslalem zrobie to jutro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku masz ok. Z tymi przewodami to watpie, ale dla swietego spokoju mozesz sprawdzic. Porownaj temperatury w bloku 007 i napisz jak to wyglada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 grupa 7 BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Paliwo może cofać się do baku dość częsty przypadek wtedy trzeba zastosować zaworek zwroty zza filtr paliwa. Oczywiście mogą to być jak najbardziej świece Co masz też na myśli mówiąc długo kreci?? Diesel musi zakręcić chwilke dłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 tak pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Czujnik temp do sprawdzenia jest gdzieś opis jaka ma mieć oporność przy jakiej temp, jeśli to zawiedzie kontrolowałbym kat wtrysku może skacze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 czujnik temperatury paliwa mam rozumiec ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Czujnik temp cieczy powinien wychodzić z głowicy w VW wychodzi koło ściany grodziowej w audi jest inaczej pewnie. Możesz spróbować go odłączyć i odpalić świece powinny wtedy grzać sie dłużej. Najlepiej sprawdzić jednak miernikiem koszt w ASO koło 50zł za czujnik i jak będziesz kupował kupuj tylko w ASO zamiennik możesz wyrzucić odrazu. http://obrazki.elektroda.pl/6446327700_1337766283.jpg Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 czujnik temperatury cieczy juz wymienilem w piatek bo na desce rozdzielczej nie pokazywalo mi wogole temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 tak z ciekawości lałeś tą pompę wtryskową wodą to jest taki dziwny objaw jakby coś z ciśnieniem paliwa było nie tak w pompie ten czujnik temperatury to oczywiscie oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Kolego podłącz pod vaga i sprawdz czy działa dobrze...przyczyn kiepsko odpalającego auta jest mnóstwo od czujnika po braku kompresji. Jesli auto odpala dobrze na zimnym a na ciepłym nie to jest mniej objawów. Odłącz czujnik na ciepłym jak odpali dobrze bedzie trzeba podnieść dawke rozruchowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się