Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężkie odpalanie TDI VP - Temat Zbiorczy


Aron21

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz od strzała zapala o 5 rano

wysłane z audi goldiego

Fajnie, że Ci odpala, napisz co zrobiłeś, co przyczyniło się do poprawy palenia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś pisałem o moim problemie z odpala niem lecz po zimie zaobserwowalem ze gdy temperatury spadly poniżej zera i wynosiły około -10 stopni samochód odpalal od strzala gdy temperatury podskoczyly do 5stopni na plusie i wyżej problem powrócił. Czy ktoś wie z czym to może być problem ? Pewnie ktoś napisze ze problem z pompa ale czy gdyby to był problem z pompa samochód miałby problemy z odpaleniem bez względu na temperature ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybki test głowicy pompy do zrobienia. Zimna woda w butelke i polej glowiczke pompy zimna woda na cieplym silniku. Nic nie kosztuje, a moze cos podpowiedziec. Problemy z odpalaniem na cieplym w VP z reguly dotycza pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeśli schlodze pompe woda i latwiej odpali będzie świadczyło ze pompa do roboty ? Z tym ze w zimie nawet jeśli samochód się zagrzal to i tak dobrze palił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli na cieplym po tym zabiegu dobrze odpali to swiadczy, ze winna jest pompa. Czujnik temperatury cieczy raczej odpada. Jak juz to czujnik temperatury paliwa zaniza wskazania i pompa podaje mniej. ECU liczy dawke miedzy innymi na podstawie tych dwoch czujnikow. Z tym, ze w przypadku czujnika temperatury plynu, im nizsza temp, tym wieksza dawka, a czujnik temp paliwa dziala odwrotnie: czym nizsza temp tym mniejsza dawka (w nizszej temp ropa ma wieksza gestosc). Mozesz sprawdzic blok 007. Na zimnym temperatury powinny byc do siebie zblizone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku masz ok. Z tymi przewodami to watpie, ale dla swietego spokoju mozesz sprawdzic. Porownaj temperatury w bloku 007 i napisz jak to wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo może cofać się do baku dość częsty przypadek wtedy trzeba zastosować zaworek zwroty zza filtr paliwa.

Oczywiście mogą to być jak najbardziej świece

Co masz też na myśli mówiąc długo kreci??

Diesel musi zakręcić chwilke dłużej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temp cieczy powinien wychodzić z głowicy w VW wychodzi koło ściany grodziowej w audi jest inaczej pewnie.

Możesz spróbować go odłączyć i odpalić świece powinny wtedy grzać sie dłużej. Najlepiej sprawdzić jednak miernikiem koszt w ASO koło 50zł za czujnik i jak będziesz kupował kupuj tylko w ASO zamiennik możesz wyrzucić odrazu.

http://obrazki.elektroda.pl/6446327700_1337766283.jpg

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak z ciekawości lałeś tą pompę wtryskową wodą to jest taki dziwny objaw jakby coś z ciśnieniem paliwa było nie tak w pompie ten czujnik temperatury to oczywiscie oryginał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego podłącz pod vaga i sprawdz czy działa dobrze...przyczyn kiepsko odpalającego auta jest mnóstwo od czujnika po braku kompresji.

Jesli auto odpala dobrze na zimnym a na ciepłym nie to jest mniej objawów.

Odłącz czujnik na ciepłym jak odpali dobrze bedzie trzeba podnieść dawke rozruchowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...