adrian998998 Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Tylko edycja w sofcie pomoze jak nie jest dosc wymeczona pompa. Sprawdzic obroty podczas odpalania w vagu ile kreci rozruch i wszystko sie wyjasni..
owieczka Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 W większości przypadków pomaga regeneracja rozrusznika. Jak to nie pomoże to korekta softu
vp-tdi Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 W większości przypadków pomaga regeneracja rozrusznika. Jak to nie pomoże to korekta softu jak pompa szrot to dużo nie pomoże a regeneracje rozrusznika mozna porownać do ceny dobrej używki pompy
owieczka Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 regeneracje rozrusznika mozna porownać do ceny dobrej używki pompy Tutaj się nie zgodzę, ponieważ wymiana tulejek oraz szczotek nie kosztuje 300-500 zł
adrian998998 Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Tulejki z bendiksem w wawie 120zl zaplacilem
vp-tdi Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 regeneracje rozrusznika mozna porownać do ceny dobrej używki pompy Tutaj się nie zgodzę, ponieważ wymiana tulejek oraz szczotek nie kosztuje 300-500 zł pompa tez tyle nie kosztuje już ---------- Post dopisany at 19:16 ---------- Poprzedni post napisany at 19:15 ---------- Tulejki z bendiksem w wawie 120zl zaplacilem jak sam wymienisz robota 0zl praktycznie ,a jak ktos komuś da robic to +/- 100zl
owieczka Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 pompa tez tyle nie kosztuje już Może i nie, ale musisz ją zamontować/skontrolować dawkę co też nie każdy będzie umiał zrobić samemu ale koniec licytacji bo nas zaraz pogonią za OT ;P
pgt Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Tyle osób wspomina tutaj o korekcji dawek startowych i obrotach podczas rozruchu... To jest 1Z z początku produkcji. Dawek startowych w tym przypadku nie ma co ruszać, bo są wystarczająco wysokie.
lysy1991 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 No tak afn itd miały tą przypadłość ze złą dawka startowa a w 1z to stawiam na kończący się rozrusznik (regeneracja) albo słaby akumulator. oczywiście może to też być wszystko inne np pompa.
dawidg2 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Poustawiali mi dawki, zapłon, ale zaczęła pompa cieknąć i teraz muszą uszczelnić jeszcze.
vp-tdi Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Poustawiali mi dawki, zapłon, ale zaczęła pompa cieknąć i teraz muszą uszczelnić jeszcze. to zabawa po uszczelnieniu od początku
dawidg2 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 No niestety ale jutro ma być autko. 6 lat jeżdżę i z układem paliwowym nic nie robiłem do tej pory. Auto już zresztą pełnoletnie. ---------- Post dopisany 14-03-2014 at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany 12-03-2014 at 19:53 ---------- Już odebrane autko. Zobaczę jak teraz będzie.
ryba85 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 napisz co ci robił mechAnik?i czy pomogło.
dawidg2 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 ustawił zapłon, uszczelnił pompę wtryskową (była spocona ale po ustawieniu się całkiem rozszczelniła) , no i dawki sprawdzał i ustawiał chyba. Pali teraz myślę lepiej, od razu łapie i zapala. Na razie testuje.
kamdaro Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 ja miałem taki sam przypadek w moim byłym 1z jak kolega opisał w opisie i pokazał na filmi jezdziłem po mechanikach. byłem nawet u mechanika któy mi wzystko porobił sprawdził co mogło być zle, ale okazło sie ze wszystko dziabie ustawił dawki paliwa kąd itp. i nadal było to samo. az zaczołem szukać nowo używanej pompę no i znalazłem, montaż pompy trochę potrwał ale sie opłacało auto odpalało za pierwszym strzałem. też miałem tak ze jak był zimny to odpalał bez problemu ale po zwiększeniu temperatury długo kręcił. mechanik powiedział ze musze wyczyścić nastawnik pąpy i bedzie gitara.
ryba85 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 ja tez przymierzam sie do wymiany pompy.
vp-tdi Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 nastawnik nie ma wiekszego znaczenia do odpalania tylko jak on jest ustawiony ,jak nie zbyt dobrze to bedzie ciezej odpalał. koledze ostatnio robilem afn-a bo jezdził najpierw po różnych mechaniorach ale oni rozkładali ręce . ja mu ustawiłem wszystko na perfekt i teraz nawet mu mocy przybyło i odpala od strzała
ryba85 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 a moze mi ktos ustawi pompe?bo u nas nie ma dobrych mechaników.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się