marys 0 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Przedastawiam mój wykres. Typowa seria + Virus w BRK Inowrocław Na dniach chcę założyć DP i TIP + Fmic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 tak daleko osiegnieta moc maksymalna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 ładny wynik, dojebane nm ładnie ale czy nie za mocno to przy 2.5tys max moment a potem to na dół leci. ale ogólnie fajny wynik jak na serie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 TIP nie wiele Ci da przy seryjnej turbinie i takich mocach.. Natomiast DP i fmic mogłeś założyć przed strojeniem. Wynik ogólnie dobry.. widać że motorownia zdrowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marys 0 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Dzięki forum teraz wiem że mogłem DP i Fmic założyć przed Virusem, ogólnie jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem czemu Nm jest największy przy 2500obr/min i czemu tak daleko jest osiągnięta moc maksymalna panowie tak mi zrobili i tak mam, wypowiedzcie się w temacie czy wykres jest dobry czy należy mu się jakaś korekta. Powiem tyle jazda z takim Nm po 3 tyś km powaliła sprzęgło na kolana, czy to norma, każde dodanie gazu na drugim biegu kończyło się utratą przyczepności i na 3 na początku było czuć że auto walczy nie to że traciło kontakt, ale jak już miało by do tego dojść mowa tu na suchym asfalcie. Aha czy jak założe Fmic i DP czy jest możliwość jakoś tego zestrojenia i czy to ma sens czy coś to da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Dlatego Ci kolego napisalem ze masz duży moment przy małych obrotach a potem spada, sprzęgło i wszystkie podzespoły dostaja po d*pie z takim momentem w takim zakresie obrotów. moim zdaniem za duzo turbo w peak-u dmucha, dla turbo to tez duze obciążenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 FMIC przyda się jak będzie cieplej, na pewno to odczujesz. Zarówno DP jak i FMIC korzystnie wpłyną na moc, jedyne co może Cię ograniczać to wtryski. Przy korekcie warto było by aby max Nm był osiągany nieco później. TIP sobie odpuść. Jest temat o sprzęgle, na pewno znajdziesz jakieś sensowne rozwiązanie. Najtańsze i najprostsze wyjście to tarcza i docisk od AWX'a. Co do utraty przyczepności to mogą się przydać dobre opony, torsen lub ograniczenie Nm na 1 i 2 biegu, ale to nie na tym ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marys 0 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Teraz by zmienić na późniejsze Nm to trzeba robić korektę programu, i czy po Fmic i Dp trzepa i czy jest w ogóle taka możliwość strojenia po tym i zmiany w Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Może zrób logi jak masz vaga będzie mniej więcej wiadomo jak to wygląda 002+115, żeby zmienić przebieg momentu trzeba zrobić korekte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marys 0 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 właśnie mam kabel OBD2 ale nie mam programu jakim się posługujecie i jak to się sprawdza te logi może być na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freezblock 1 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 FMIC przyda się jak będzie cieplej, na pewno to odczujesz. Zarówno DP jak i FMIC korzystnie wpłyną na moc, jedyne co może Cię ograniczać to wtryski.Przy korekcie warto było by aby max Nm był osiągany nieco później. TIP sobie odpuść. Jest temat o sprzęgle, na pewno znajdziesz jakieś sensowne rozwiązanie. Najtańsze i najprostsze wyjście to tarcza i docisk od AWX'a. Co do utraty przyczepności to mogą się przydać dobre opony, torsen lub ograniczenie Nm na 1 i 2 biegu, ale to nie na tym ECU Odpowiedz kolego laikowi dlaczego sprzęgło akurat od AWX. To chyba Passat B5 FL ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 FMIC przyda się jak będzie cieplej, na pewno to odczujesz. Zarówno DP jak i FMIC korzystnie wpłyną na moc, jedyne co może Cię ograniczać to wtryski.Przy korekcie warto było by aby max Nm był osiągany nieco później. TIP sobie odpuść. Jest temat o sprzęgle, na pewno znajdziesz jakieś sensowne rozwiązanie. Najtańsze i najprostsze wyjście to tarcza i docisk od AWX'a. Co do utraty przyczepności to mogą się przydać dobre opony, torsen lub ograniczenie Nm na 1 i 2 biegu, ale to nie na tym ECU Odpowiedz kolego laikowi dlaczego sprzęgło akurat od AWX. To chyba Passat B5 FL ? AWX to a4 b6 , sprzęgło jest mocniejsze i znosi więcej nj jak to w dieslu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilku323 0 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Dobry wynika jak na serie. Masz zamiar coś robić jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 FMIC przyda się jak będzie cieplej, na pewno to odczujesz. Zarówno DP jak i FMIC korzystnie wpłyną na moc, jedyne co może Cię ograniczać to wtryski.Przy korekcie warto było by aby max Nm był osiągany nieco później. TIP sobie odpuść. Jest temat o sprzęgle, na pewno znajdziesz jakieś sensowne rozwiązanie. Najtańsze i najprostsze wyjście to tarcza i docisk od AWX'a. Co do utraty przyczepności to mogą się przydać dobre opony, torsen lub ograniczenie Nm na 1 i 2 biegu, ale to nie na tym ECU Odpowiedz kolego laikowi dlaczego sprzęgło akurat od AWX. To chyba Passat B5 FL ? AWX to a4 b6 , sprzęgło jest mocniejsze i znosi więcej nj jak to w dieslu Dokładnie, skoro 1.9 TDI ma ok 300Nm w serii a po sofcie sprzęgło nadal daje radę, to w naszych benzyniakach też sobie poradzi. Jest P&P i niewiele więcej kosztuje. Tu masz sporo info http://sprawdz.auto.pl/modyfikacje-1-8t/ reszta rozsiana po forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AB7 0 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Widze że bardzo podobny wynik Tobie wyszedl jak mi, tylko że u mnie max NM przy 3300 rpm. Też chipowałem w BRK i jestem mega zadowolony. Wykres: http://postimg.org/image/yf7uzniib/ Zrobilem ten sam błąd co Ty, jeśli chodzi o FMIC i DP. Wtryski od BEX, DP i FMIC na dniach. Wtedy ponowne strojenie: 600zł mi chlopaki z BRK zawołali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 opłaca się wyam wkładać większe wtryski i robic korekte za 600zł żeby ugrać te 5km więcej ? na seryjnej k03 to wiecej jak 200hp nie ugracie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AB7 0 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 w sumie nie, ALE przy FMIC i tak trzeba korektę robić, więc jak już będzie FMIC to od razu wrzuce wieksze wtryski i wtedy korekta. Wiadomo cudów nie ma na K03. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marys 0 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 JUZIU ale zawsze to będzie już 199 a nie 194KM nie no tak na serio to taka jest prawda nazbierać lepiej gratów, a na koniec pozakładać wszytko i wtedy jedno dobre srojenie zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 a po co Ci koretka przy FMIC? miom zdaniem zupełnie nie potrzebna jest korekrta przy takim modzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AB7 0 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 no własnie sa dwie szkoły jeśli chodzi o FMIC i korekty. 1) jedni twierdząą że nie trzeba 2) Drudzy twierdzą że korekta jest potrzebna, ponieważ ilość powietrza dla turbawki sie zmienia i powastaje większa turbodziura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się