Dev Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 podałes powierzchnie trącą klocków a nie tłoczków
pioteros Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Opublikowano 3 Maja 2014 Liczy się łączna siłą działająca na tarcze przez obydwa klocki. Licząc łączna siłę - siły skierowane wektorami w przeciwnym kierunku sumują się (tak jak w takim zacisku) bądź równoważą ---------- Post dopisany at 19:31 ---------- Poprzedni post napisany at 19:30 ---------- Tomik nie zczailem wtedy ze chodzi o zacisk wielotloczkowy
Adik Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Piotrku taki właśnie zestaw będziesz (lub już zamontowałeś montował z B8? Tarcze b8 2.0tfsi klocki, komplet hamulców b8 (4211044010) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
roae Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 odnośnie tych zacisków z S albo E klasy, to czy to nie problem że w audi tarcza 312 ma 25mm grubości, a w mercu 28mm, będzie to grało? oraz czy droga będzie regeneracja takiego zacisku zakładając że kupie złom?
pioteros Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Opublikowano 5 Maja 2014 trudno znalezc zaciski brembo ktore naprawde nie nadawaly by sie do jazdy bo jest to solidna konstrukcja, musialy by miec chyba pol miliona przelotu albo musialy by byc niezle usmażone gdzieś na torze reperaturki znajdziesz do nich bez problemu w sklepach grubość nie powinna być jeszcze aż taką przeszkodą w tym przypadku tomik, wymieniłem pompe i serwo na poliftowe, jak pchnalem plyn do zbiorniczka juz po zlozeniu wszystkiego tylko od strony jednego zacisku to powinno byc ok? bo pompa jest dwusekcyjna, pchałem od lewego przodu przez odpowietrznik
RAWULI Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 niespodziewane spotkanie w LSW............heble na żywo robią spore wrażenie, gratuluję
pioteros Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 Hehe było Milo i mam nadzieje jeszcze się spotkać dzięki Wysłane z mojej nowej Nokii 3310
MrVoltix Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Czytam i tak się zastanawiam co byś mógł zmieścić pod 18'' taką jaką ja mam. Coś mnie tknęło i pomyślałem o szerszej oponie, gdyż pisałeś o dystansach tylko pytanie czy jest tam na to odpowiednio dużo miejsca. Nie wiem czy to ma znaczenie myślę, że jak najbardziej większa powierzchnia opony idzie w parze z lepszą przyczepnością. Od razu chciałem napisać, że jeszcze nie czytałem o czymś takim i według mnie ma to sens. Kwestia tego aby dobrać materiały, które są bardzo twarde i to wytrzymają.
pioteros Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 225 spokojnie wystarcza bo przy wyższych prędkościach i tak bardzo ciężko ja zablokować u mnie żeby wymusić pracę absu być może to wina słabych klocków. A rozmiar opony w tym wypadku nie ma znaczenia. Jedynie rozmiar felg pod które wsadzisz większą tarcze. Myślę ze 350mm weszło by u mnie gdybym miał 18 cali, ale od kształtu felgi wraz dużo zależy.
MrVoltix Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Powiem szczerze, że zainteresowałem się tym. W drifcie potrzebny jest dobry ręczny i hamulce ogólnie wiec to jest powiązane.
pioteros Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 setup idzie na sprzedaz, mozna znalezc na tablicy "big brake kit b5"kasiuta potrzebna na inne mody;]
pioteros Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) zwykle 320 bo tak naprawde nic wiecej do jazdy po miescie mi nie trzeba, jak na b5 to i tak bogato a caly czas sie czaje na dedykowane orurowanie pod fmic do b5 nic sie ostatnio nie działo, zmieniły się felgispasowanie jest dosyć ciasne ale coś za coś zestaw zostaje juz ze mna na dobre i na zle, w przyszlosci czeka go odmalowanie i zmiana tarcz na 330x32 z W164 Edytowane 16 Stycznia 2015 przez pioteros
Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 dajesz tam dystans ? bo bez niego bedzie lipa
pioteros Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 jest 5mm ale lada moment zamowie 7mm z kolnierzem bo te moje sa bezjakby byla wieksza tarcza to juz by wystarczylo ale wiekszy dystans i tak nie zaszkodzi
Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 jakiś czas temu ćwiczyłem passata B6, przerabiałem 312/286 na 345/310 felga była ładna ale ET nędzne a luzu było tylko na 2-3 mm, gosc sie uparł i starałem sie jakos to upchąc pod koło na drugi dzien przyjechał bo cos mu tarło przy skretach na rondach zdjąłem koło a tam zacisk elegancko obdarty od koła, dalismy dystans na 2 mm i ucichło no i zaciski musiałem jeszcze raz malowac ale to już na jego koszt
pioteros Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 powiem ci ze u mnie tez przycieralo chwile, tylko ze na samym kancie zacisku, ale juz nie trze widocznie sie "ulozylo" ale chce wiekszy dystans i tak dac ze wzgledu na centrowanie, pierscien felgi nie lapie mi piasty za bardzo przez ten przelotowy obecny dystans
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się