lookhash Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Witam. Dziwna rzecz sie stala mam wskaznik doladowania i zawsze turbo pompowalo mi 0,6 bar. otoz w sobote zrobilo sie chlodniej kolo 14 stopni i na wskazniku pokazalo sie tylko 0,3 bar i juz tak zostalo. czy turbina padla? czy mozna sprawdzic bez wykrecania czy wszystko z nia ok. dajcie jakies rady
lukaszr Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Witam. Dziwna rzecz sie stala mam wskaznik doladowania i zawsze turbo pompowalo mi 0,6 bar. otoz w sobote zrobilo sie chlodniej kolo 14 stopni i na wskazniku pokazalo sie tylko 0,3 bar i juz tak zostalo. czy turbina padla? czy mozna sprawdzic bez wykrecania czy wszystko z nia ok. dajcie jakies rady Jesteś pewien, że to nie wina wskaźnika ? Jeżeli doładowanie spadłoby do 0,3 bara to odczułbyś to od razu na dynamice auta.
lookhash Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2008 silnik tak samo chodzi tak mi sie wydaje a wskaznik przy zgaszonym aucie wskazuje 0 a na zapalonym -0,7 a jak hamuje silnikiem to jest -0,8do -0,9
lukaszr Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 silnik tak samo chodzi tak mi sie wydaje a wskaznik przy zgaszonym aucie wskazuje 0 a na zapalonym -0,7 a jak hamuje silnikiem to jest -0,8do -0,9 Ja bym sprawdził mimo wszystko wskaźnik, bo jeżeli auto jest tak samo dynamiczne i nie odczuwasz nic to raczej turbo pompuje dobrze. Chyba, że ktoś ma inny pomysł.
A3 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Ja miałem podobny problem. Furka raz jechała raz nie jechała też myślałem że to wina turbiny i postanowiłem ją sprawdzić. Ruszyłem na Pruszkowie z buta i pod 5tys kręciłem silniczek i tak ogniem Alejami z Pruszkowa w strone Warszawy sprint zakończyłem na wysokości Łopuszańskiej po tym upaleniu samochód chodził dobrzei chodzi tak do tej pory na VAG'u zero błędów, może to była zamulona turbina czy coś nie wiem ale wiem że ten zabieg pomógł przy okazji sprawidziłęm prędkość maksymalną która wynosi 220km/h
lukaszr Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 przy okazji sprawidziłęm prędkość maksymalną która wynosi 220km/h Sprawdzanie prędkości max na Al. Jerozolimskich to akurat nie jest powód do dumy.
A3 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Dobra koniec tematu...bo zaraz będzie że A3 to jest taki....i taki..... Wracając do tematu to według mnie jest objaw zamulonej turbiny słyszałem że istnieje takie stwierdzenie i można sprubować przykilować autko i zobaczyć co sie stanie a jak nie da rady to podłącz VAG'a i zobacz Turbine to ja mam na wykończeniu bo jak dam do dechy to mówili mi że fioletowy dymek nie raz idzie z wydechu...no ale ja mam taki program co pompuje prawie 1.4 bara a to jest seryjne turbo
slaweq Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 przy okazji sprawidziłęm prędkość maksymalną która wynosi 220km/h Wez Ty sie chłopaku lecz bo nie masz chyba równo pod sufitem..., w opisie 200 km/h na Połczyńskiej..., tu się chwalisz, że 220 na Al. Jerozolimskich... Jeśli myslisz, że tutaj czymś takim zaimponujesz to puknij sie w czółko bo nie zaimponujesz.
A3 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Ja nie mówie że za imponuje i nie mam takie zamiaru źle to odebrałeś. Ludzie mają różne opisy ja mam ile mi pali na Połczyńskiej...ale akurat Tutaj nie chce nikomu imponować nie ma po co, a poza tym nie mam czym imponować dużo jest diesli co mają 152KM także nie imponuje. Jak możesz to troche spuść z tonu i się nie odzywaj tak do mnie...teksty typu ,,nie równo pod sufitem" możesz mówić sobie do pana policjanta...ja Ciebie nie obrażam więc Ty mnie też. Prosze jak możecie wypowiadajcie sie na temat aby pomuc koledze.
adams78 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Ludzie mają różne opisy ja mam ile mi pali na Połczyńskiej... Wnioskuję z tego,że na każdej ulicy masz inne spalanie. Ile pali na Alejach?
lukaszr Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Jeszcze jeden post nie na temat i poleci ostrzeżenie.
wesz82 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 najpierw sprawdz wskaznik tak jak radzi lukasz,pozniej sprawdz uklad czy jest szczelny?jakby turbina padla to zostawialbys za soba niebieska chmurke. albo tak jak to sie przyjelo sprawdz czy kat nie jest przytkany
lookhash Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2008 kata nie mam a dzis u elektryka bylem i wykasowal bledy i od razu cisnienie skoczylo na 0,6 dzieki wszystkim za rady po prostu byl w trybie awaryjnym ale zamowilem se juz kabel z programem wiec nie powinno byc wiecej takich tematow z mojej strony. pozdrawiam
Norbi Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Co do przygody kolegi A3 to przyczyną takiego stanu rzeczy były zapieczone kierownice spalin w turbinie i taka praktyka pomaga niekiedy to fakt, no może lepiej gdzie indziej nie na Al. Jerozol...
A3 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Hehe no racja Norbi miejsce torem wyścigowym nie było ale na drugi dzień miałem wazny wyjazd i o mechaniku nie było mowy...a mój mechanik którego zresztą i Ty znasz doradził manerw przedmuchania furki i pomogło
fend18 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 podepne sie pod temat, mam wrazenie ze moje turbo nie pompuje tak jak powinno, tzn nie mam tego jakby strzala czy wyczuwalnego momentu "wlaczania" turbiny, samochod moge przeciagnac na dwojce do 100km/h wtedy ma blisko 6tys rpm jednak nie ma wyczuwalnego skoku mocy, niestety nie wiem jak w innych 1.8t poniewaz nie mam jak sprawdzic, czy na vagu mozna sprawdzic cisnienie doladowania?
A3 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Hmm mi sie wydaje że można ale tylko wydaje jak byś był z Wawy to bym Ci polecił pare osób co by Ci stwierdzili co i jak. Chyba że chce Ci się jechać do Wawy
lukaszr Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 podepne sie pod temat, mam wrazenie ze moje turbo nie pompuje tak jak powinno, tzn nie mam tego jakby strzala czy wyczuwalnego momentu "wlaczania" turbiny, samochod moge przeciagnac na dwojce do 100km/h wtedy ma blisko 6tys rpm jednak nie ma wyczuwalnego skoku mocy, niestety nie wiem jak w innych 1.8t poniewaz nie mam jak sprawdzic, czy na vagu mozna sprawdzic cisnienie doladowania? Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że jeszcze w A4 B5 nie udało mi się znaleźć VAGiem bloku, gdzie jest wskazanie ciśnienia doładowania.
spanky Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 podepne sie pod temat, mam wrazenie ze moje turbo nie pompuje tak jak powinno, tzn nie mam tego jakby strzala czy wyczuwalnego momentu "wlaczania" turbiny, samochod moge przeciagnac na dwojce do 100km/h wtedy ma blisko 6tys rpm jednak nie ma wyczuwalnego skoku mocy, niestety nie wiem jak w innych 1.8t poniewaz nie mam jak sprawdzic, czy na vagu mozna sprawdzic cisnienie doladowania? Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że jeszcze w A4 B5 nie udało mi się znaleźć VAGiem bloku, gdzie jest wskazanie ciśnienia doładowania. ale to nie znaczy ze nie ma ... wszystko zalezy od modelu B5-tki ... we wczesnych nie bylo ... dopiero po lifcie sterownik ma taka mozliwosc ze pokazuje doladowanie i jest to blok 115 ...
lukaszr Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 wszystko zalezy od modelu B5-tki ... we wczesnych nie bylo ... dopiero po lifcie sterownik ma taka mozliwosc ze pokazuje doladowanie i jest to blok 115 ... :cool1 Miałem przyjemność do tej pory sprawdzać w A4 B5, gdzie najmłodszy był rocznik 1997 także jest to bardzo prawdopodobne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się