NoJA Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Wiec tak. Sondy przepływomierz oraz przepustnica są dobre. Ten czujnik n75 1.8t tez. Cały układ jest szczelny a on dalej faluje. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ? Mechanik powiedział ze mógł się popsuć komputer. Jest to możliwe ?
Łukasz13 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Może zrób jakies logi jak było pisane albo zdaj sie na mechanika i wymieniaj co mu się tam umysli.
brutalny Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 jak faluja Ci obroty to sprawdz EGR,powinno pomoc,ewentualnie przeczysc przepustnice(mialem tak w golfie 4)
NoJA Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Opublikowano 19 Lutego 2014 Wszystko jasne walnęła uszczelka pod kolektorem dolotowym
nrula Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Poszukuje nr-u zaworu N75 do 1.8T BFB. Po zlogowaniu okazało się, że turbo przy obciążeniu pompuje za duże ciśnienie, sztanga od turbiny sprawdzona. Po podmiance na chwilę usterka ustąpiła. Pomoże ktoś. Już udało "mi" się zdiagnozować usterkę dzięki uprzejmości naszego kolegi Gregor10 z forum . Czy może mi ktoś dac namiary na sklep. Mam serwis Skody w pobliżu, czy od Skody podejdzie ten zawór??
Dev Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Kup MACa, problem z glowy do konca zywota auta
piotrekpiwko Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ostatnio przerabialem temat :] 06A 906 283 E Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Kup MACa, problem z glowy do konca zywota auta Solenoid doładowania EBC zawór MAC ECU Master (4053919071) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się