salmooo Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Witam od tygodnia jestem posiadaczem Audi a4 b6 avant silnik BFB 1.8 t 163km. wszytko dla mnie było by ok gdybym nie przejechał się kolegi Audi 1.8t 150km i Moim zdaniem jego autko spokojnie lepiej się zrywało. W moim aucie zauważyłem ,że po 4 tyś obrotów tak jakby przerywało ,dławiło się i nie chce za bardzo iść. Robiłem logi ale niestety nie mogłem dojść do 7tys obrotów . Proszę o opinie co może być nie teges. Grupy: 002,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Z góry dzięki
salmooo Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 No właśnie z tyłu z prawej strony jęczy mi coś jakbym miał teściową pod kanapą Po za tym coś jeszcze ?
german81 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 pompa paliwa tak jak kolega napisał i jeszcze DV do wymiany i potym powtórz logi zobaczymy cy cos jeszcze nie wyjdzie .
salmooo Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam jestem po wymianie Pompy paliwa czekam na przyjście Dv ale dziś zobaczyłem mocne uszkodzenie(zaworek rozleciał się w rękach) zaworka odmy .Chciałem kupić nowy ale czy można wybrać zaworek o innym numerze??ja mam 06A129101A a chciałem kupić 034129101B . Pozdr Łukasz ---------- Post dopisany 09-02-2014 at 16:22 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2014 at 15:57 ---------- Panowie więc jak z tymi zaworkami ODMY można montować o innych numerach fabrycznych czy też nie ,wizualna różnica prawie żadna?? A tak z innej beczki co sądzicie o tym zaworku DV z alledrogo: ZAWÓR UPUSTOWY, BOV, BLOW OFF, DV - VAG 1.8T -WAWA (3929792253) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Łukasz13 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Zaworki powinny być takie same, choc były dwie wersje tych zaworków z króccami 20 i 25mm, co do zworku dv to kup se oryginał ten z allergo to zwykła chińska dv aluminiowa miałem takie coś działąć działąło i tyle, a w opisie tej aukcji sa bzdury bo to nie jest blow off.
Galetto Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 A tak w ogóle te zaworki odmy mają jakieś znaczenie?? Kiedyś miałem chyba takowy w rękach to puszczał powietrze na obie strony. Niektóre 1.8T mają je tylko przy TIP, a inne jeszcze z tyłu pokrywy zaworów.
Łukasz13 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 On tak puszcza, dopiero jak turbo zaczyna mocniej ciągnąc powietrze to on powinien sie zamknąc i ograniczać zasysanie powietrza z odmy.
salmooo Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 a tak w ogóle jak poprawnie lub inaczej nazywają się te zaworki DV bo po ostatniej wizycie w ASO pytam ziomka o zawór DV a pan zza lady "zwiesił głowę jak baran torbę" i orzekł mnie ,że nie wie co to jest ......
Łukasz13 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 dv-Diverter Valve inaczej zawór upustowy.
salmooo Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 Dziękuje czyli coś takiego : Oryginalny Zawór DV Odcinający 1.8T VW AUDI SEAT (3951036157) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. czy może to?? Zawór DV obejściowy VW Seat Audi 1,8T 06A145710P (3926524223) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
german81 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 kup sobie DV z koncówka 710 n bo ten z literka P jest za słabsza sprezyna i szybko padaja .
salmooo Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 Dzieki zamówiłem sobie zaworek DV i Zawór odmy w Skodzie. Koszta dla zainteresowanych:zawór dv z końcówka 710n 170zł /odma 130zł. jak zamontuję już zaworki zrobię ponownie Logi zobaczymy co wyjdzie.
mardoczek Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Witam jestem po wymianie Pompy paliwa... Witam chciałem zapytać o pompę. Wymieniałeś całą czy wkład tylko, gdzie kupowałeś, ceny....w sumie nie wiem czy do mnie taka sama idzie czy nie...???W moim przypadku przy porannym rozruchu ją słychać przez parę sek. ale jak badałem ciśnienie na listwie to przy 4-5 tys obr schodzi mi do 3,8 bara i lambda też skacze...
salmooo Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Cześć Wymieniałem sam wkład ze względu na koszta.Pompkę kupiłem na alle..... Na luzie lekko skakały obroty w czasie przyspieszania auto nie szło równo .Pompkę wymieniłem sam i jest w ch... roboty w kombi bo sedanie luzik podobno ---------- Post dopisany at 18:24 ---------- Poprzedni post napisany at 18:24 ---------- Ma ktoś jakieś fotorelacje jak wymienić ten zaworek DV??
gregor10 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Od dołu najlepiej wymienić DV, zaglądniesz pod auto na kanale to odrazu będziesz wiedzieć jak to zrobić i instrukcja zbędna.
salmooo Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Opublikowano 3 Marca 2014 Witam Po wymianie pompy paliwa/zaworka Dv i czyszczeniu odmy (przy okazji)zrobiłem ponownie logi ,więc proszę Was o ponowne opinie. Grupy: 002,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 No jest dużo lepiej jak widzisz, szczelnośc całego dolotu sprawdzałeś? brakuje dosłownie może 4-5 g na przepływce jak chcesz możesz tak zostawić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się