Hezen Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Witam. Mam problem ze skrzynią automatyczną w Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI 110KM 1996r. Problem polega na tym że skrzynia nie ma płynności (szarpniecie/wyczuwalna zmiana) przy zmianie z 2 na 3 bieg, pozostałe wchodzą poprawnie. Dodam jeszcze że wyczuwalna zmiana biegu występuje tylko przy szybkim przyspieszaniu, gdy jadę spokojnie zmiana biegu następuje łagodnie jak przy pozostałych biegach. Od sprzedawcy dowiedziałem się ze skrzynia pochodzi od audi a4 1.9 tdi z 2002 roku, lecz nie wiem czy w to wierzyć bo B6 miały już multitiptronica ale czy na pewno wszystkie? tego nie wiem... Na innym forum dowiedziałem sie że synchronizacja kick-down interfejsem VAG może pomóc? Mechanikiem nie jestem, dlatego założyłem ten temat aby dowiedzieć się co może być problemem? ---------- Post dopisany 08-02-2014 at 10:59 ---------- Poprzedni post napisany 05-02-2014 at 10:18 ---------- Pomoże ktoś?
elmer80 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Rozumiem że kabelek już sobie kupiłeś? :-)
Hezen Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Opublikowano 26 Lutego 2014 Przepraszam za zwłokę... Tak mam kabel VAG, logi których grup zrobić?
Banan Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Z góry poprawka bo nie masz Tiptronica czyli 5 biegowego automata tylko 4 biegowy
Hezen Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Opublikowano 27 Lutego 2014 Tak, Bananku mam 4 biegowego, tzw. pancerny automat ale z tą "pancernością" bym nie szalał Automat z taka "wajchą", jest to automat starego typu z tego co napotykam się u wujka google. Jak jest zimny to lepiej przerzuca biegi, gdy się trochę zagrzeje to miedzy 2 a 3 szarpie, lekko przeciąga (minimalnie wyczuwalna zmiana biegu) na 4 biegu - niżej wrzuciłem filmik i klarownie to widać. Miedzy tymi 2-3 biegami u mnie wygląda podobnie: A tak wygląda to u mnie: (zmiana miedzy 2 a 3 biegiem: 10-13 sek filmu)Chłopaki pomożecie?
Banan Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Ogólnie można przyjąć że 4 biegówki były łączone z 1.9TDI na pompie ( np. AFN ) lub 1.8 bez turbiny , 5 biegów to TDI PD ( AJM ) i 1.8T oraz V6 W twoim filmiku chodzi o to przełączanie jakby na dwa razy?
Hezen Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 Gdy skrzynka zapina bieg to w tym momencie szarpie (dosłownie), zdarza się tez że przełącza na "dwa razy" tak jak widać na filmie którego wrzuciłem. Mam Vaga, jutro myślę że ogarnę laptopa od znajomego... tylko czy jest sens w takim przypadku? Coraz bardziej zastanawiam sie nad jakimś mechanikiem, ale w okolicy (mieszkam w okolicach Kępna) nie znam żadnego kto dobrze ogarnia skrzynki :/ ---------- Post dopisany 08-03-2014 at 12:01 ---------- Poprzedni post napisany 28-02-2014 at 21:38 ---------- Dzisiaj w końu miałem możliwość podłączenia Vag'a. Na skrzyni jest tylko ten błąd: Address 02: Auto Trans Labels: None Controller: 01N 927 733 BB Component: AG4 Getriebe 01N 2781 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 729759CB2DB7 1 Fault Found: 00300 - Transmission Fluid Temp. Sensor (G93) 34-10 - No Elaboration Available - Intermittent
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się