zibione Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Witam, Proszę o analizę logów. Generalnie z samochodem się nic nie dzieje, błędów żadnych nie ma, nie mniej jednak pozwoliłem sobie zrobić logi i wrzucić bo mam wrażenie, że moje byłe auto z 1.8T jakby lepiej się odpychało Tu na wstępie widzę, że przepływomierz do wymiany, coś jeszcze niepokojącego dostrzegliście ? Log (0 - 002,033) Log (1 - 020,118) Log (2 - 003,115)
Galetto Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Takie cofanie to nic. Przepływka za mało mierzy i turbo wolno wstaje.
Łukasz13 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Sprawdz dokładnie szczelność dolotu, zawór dv, jak przepływ się nie poprawi to już napisane co do wymiany.
zibione Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 DV i przewody podciśnieniowe i tak jak tylko "wydobrzeje" po kontuzji mam zamiar wymienić. Czyli sugerujecie, że najpierw DV i ogólnie szczelność dolotu a później jak się nie poprawi to przepływkę ? Apropo zapłonu zaraz po zakupie wymieniłem świece na NGK a cewki wszystkie wymienione na akcji. Z którego cylindra jest to wypadanie 1 czy 4 ? mam akurat cewki na podmianę to zobaczymy czy się coś polepszy.
Galetto Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 To nie jest wypadanie zapłonu tylko cofanie zapłonu pod wpływem spalania stukowego.
Łukasz13 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Takie cofanie jest bez znaczenia także nic nie kombinuj z cewkami.
zibione Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Przepływka wymieniona. Samochód może i delikatnie lepiej jedzie ale z tego co widać po logach wciąż za mało. Log (0 - 002,003,115) DV leży i czeka na podmiankę. Za jakiś miesiąc jak wydobrzeje postaram się to ogarnąć bardziej. Czy to, że wciąż wskazania przepływomierza są poniżej minimów może świadczyć o jego uszkodzeniu? - kupowałem nówkę Boscha o numerze 0280218063
gregor10 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Może tak być, jednak najpierw podmień DV i zrób logi , do odcinki - 6800rpm na 3 biegu 2+33+115.
zibione Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 Panowie mam pytanko. Wymieniłem dzisiaj zawór DV bo nie był ruszany od nowości. Ale do rzeczy. Sprawdzam szczelność dolotu ładuje kompresorem 1 Bar i posykuje, pierwsza nieszczelność znaleziona, uchodzi na takim zaworze Zawór ciśnienia wody Audi A4 B6 1.8 T 058133753B (4083200020) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Ale czy to możliwe że jak naładuje ten 1 bar to powietrze mi schodzi z układu momentalnie. Czy jak pozbędę się nieszczelności to ma utrzymywać się ten 1 bar w układzie ?
gregor10 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 zawor masz do wymiany puszcza , norma... cisnienie nie ma prawa schodzic momentalnie
zibione Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Panowie poniżej najnowsze logi: Log (0 - 003,115) Log (1 - 020,118) Log (2 - 002,033) Ezektor wymieniony, DV wymieniona, niestety po tych zabiegach jeszcze nie sprawdzałem szczelności. Może i auto lepiej się zbiera i słychać "świst" turbiny ale po logach widać, że dalej przepływka za mało pokazuję. Podczas sprawdzania szczelności słychać jak bulgocze olej w misce i jak wyjmę bagnet oleju to tamtędy też coś syczy, czy tak ma być ? Jakieś sugestie co mu może dalej dolegać po załączonych logach ?
gregor10 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Filtr powietrza wymieniany był ? skasuj błędy i jeszcze raz zrób loga 002+033 z wcisnietym pedałem gazu do spodu, bo na logu widać że nie miałeś wciśnietego pedału do spodu. tragedii nie ma. ale generalnie jeszcze mu do perfekcji troche brakuje tych paru g/s jest kat jeszcze w aucie ?
zibione Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Opublikowano 11 Maja 2014 Tak filtr powietrza wymieniłem razem z przepływomierzem. Dziś/jutro postaram się zrobić nowe logi po skasowaniu błędów - których defacto nie ma Kat jeszcze siedzi ale w bagażniku jeździ DP tylko najpierw chciałem ogarnąć auto a dopiero później modzić. ---------- Post dopisany 11-05-2014 at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany 21-04-2014 at 15:17 ---------- Panowie, logi z dzisiaj. Podsumowując : - nowy przepływomierz- oryginał bosch + nowy filtr powietrza, - nowa DV - wymiana ezektora, - wymiana trójnika z jakimś zaworkiem - podczas testu kompresorem syczało z niego, - 4x oryginalne cewki i świece dedykowane NGK, Log (0 - 002,033) Log (1 - 003,115) Log (2 - 020,118) Z tego widać przepływka wciąż za mało pokazuje chciałbym zrobić w aucie program ale póki nie osiągne tych 120g/s przy około 5 tys rpm to nie ma sensu. Czy winowajcą może być padająca pompa paliwa? Auto generalnie zauważyłem, że ma problem z v-max - 180km/h to max co mi się udało uzyskać. Nie wiem czy to ma znaczenia ale doszedłem do tego, że kiedyś w aucie siedział multitronic - a obecnie jest skrzynia manualna - ale wątpię żeby to miało znaczenie Obecnie na pokładzie znalazło się również LPG - STAG Qbox, Hana Green AC-R01 - czerwony. Powyższe logi oczywiście na PB - błędów żadnych nie ma, przed zrobieniem logów czyściłem błędy mimo że ich nie było. Jakieś sugestie może mu dolegać ?
german81 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 zrób logi z odpieta wtyczka od n75 od 1500-6500 obr .
Łukasz13 Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Logi nie wyglądają źle możliwe że jest mniej na przepływce bo cały czas dziwnie wskazuje otwarcie przepustnicy w 003 tak jakby pedał gazu nie był do końca wciskany powyżej 4 tyś obr. może jakieś czyszczenie przepustnicy i adaptacja by pomogła, moze dywanik pod pedał gazu podszedł
zibione Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 Dzisiejsze świeże sztuki po wyczyszczeniu i adaptacji przepustnicy: Log (0 - 003,115) Log (1 - 020,118) Log (2 - 002,033) oraz z odpiętym N75, w tym przypadku samochód wyraźnie słabszy. Log (0 - 003,115) Log (1 - 020,118) Log (2 - 002,033) Pedał gazu wciskam do końca i dywanik mi się pod niego nie podwinął - aż sprawdzałem Jak wcześniej wspominałem kiedyś w aucie siedział multitronic teraz jest manual - pedał gazu został po automacie - czy on może mieć na to wpływ ? W postach na forum pisali, że przy swapie z multi na manual pedał gazu zostaje ten sam.
Dev Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 zdejmij przewód od N75 do aktuatora, zaslep go i sie przejedz ale ostrożnie z gazem
gregor10 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 zdejmij przewód od N75 do aktuatora, zaslep go i sie przejedzale ostrożnie z gazem co ma ten test wykazać ? ******przy tym teście będą zapewnione moocne wrażenia z jazdy, a w razie W za urwany wirnik turbo autor zapłaci mastercard
Łukasz13 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Z odpieta wtyczka od n75 powinno troche wiecej ladowac, wiec problem w turbinie, jak bedziesz wkladal dp to sprawdzisz jak wyglada strona goraca i klapka od wg i pownno sie wyjasnic, gregor10 czy kiedys komus po takim tescie odlecial wirnik? Jak jest seryjny program to nie pozwoli na takie rzeczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się