edekxp Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Ja kiedyś też sprawdzałem turbinę z odpiętym N75 Napompowało 2100 mbara i oczywiście tryb awaryjny
gregor10 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 widzę ze mój wczorajszy post się nie wysłał W skrócie - przy seryjnym sofcie powinny zadziałać limitery i nie powinno się nic stać , jednak pamietajmy o tym że to jest k03 i budzi się szybko.... 100przypadków nic się nie stanie, w 101 wirnik/korba popuści, zanim przepustnica się zdąży zamknąć. Prawdopodobieństwo urwania wirnika wbrew pozorom jest większe na serii bo setup nie jest przystosowany do pompowania takiego ciśnienia - patrz - ogromny backpressure na serii. Pytasz mnie czy widziałem jak komuś odleciał wirnik - osobiście nie widziałem żeby wirnik odleciał bo nigdy takiego testu nie robiłem w żadnym aucie bo uważam że jest to zbyteczne i nic nie wykazuje ten test. Natomiast byłem naocznym świadkiem jak taki test spowodował że korba się zgięła przy ściągnietym i zaślepionym wężyku do gruszki w AEB. Co tylko utwierdza mnie w przekonaniu że to nieco nietrafiony test. Swoją drogą co taki test ma wykazać ? Że turbo zapompuje 1go czy 2 bary ? Ja na miejscu autora sprawdziłbym pedał gazu , fizyczne otwarcie przepustnice potem trzeba pomyśleć dalej.
Łukasz13 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Nie uwazasz ze aeb to troche inna bajka?
gregor10 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Nie uwazasz ze aeb to troche inna bajka? Tak inna bajka troche , btw-AEB ma mocniejszą korbe. Jesli chodzi o limitery to w AEB działają wolniej to fakt. Mimo wszystko ja bym nie zaryzykował wykonania tego testu bo jest deko nieuzasadniony z mojego pkt widzenia ? A co Ty Łukasz sądzisz o tym teście - warto zrobić test bez wężyka ? I co mogłby on wykazać ? PS.Generalnie to można wszystko , pytanie z jakim skutkiem. Ja tam wychodze z założenia że skoro taki test nie rozwiąże problemu otwarcia przepustnicy i ma nikły z nim związek , a ew skutek może być kosztowny to nie ma sensu go wykonywać.
german81 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 jesli masz mozliwosc to podmien n75 na sprawny i powtórz logi jesli nie bedzie poprawy to trzeba sprawdzic droznosc wydechu jesli jest ok to bedziesz musiał podkrecic gruszke
zibione Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Opublikowano 20 Maja 2014 A więc tak: Usunąłem katalizator i wstawiłem DP. Auto dużo żwawsze, lepiej idzie, szybciej jedzie. Wrzucam też loga po wywaleniu kata. Log (0 - 003,115) Na moje oko przepływ się polepszył, samo turbo też chyba nie pompuje najgorzej. Co wy na to ? Szukać już nowej turbiny ?
gregor10 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 pękło klasycznie. turbo pompuje i bedzie działac z tym peknieciem. nie ruszaj.
zibione Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2014 Witam ponownie, Coś tam w międzyczasie się działo bo wymieniłem turbo na regenerowane k03s od kolegi Dev - niestety w starym puściły uszczelniacze olejowe i po wywaleniu kata objaw był taki, że stojąc na światłach nie widziałem samochodu stojącego za mną. Oprócz suszarki, wrzuciłem nowe wężyki od N75, powymieniałem wężyki od zaworków spod kolektora - na tą chwilę jedynie mam dziurawy łącznik elastyczny za DP. Poniżej wrzucam dzisiejsze logi - na benzynie, po kasowaniu błędów, z pedałem w podłodze. Log (0 - 003,115) Log (1 - 020,118) Log (2 - 002,033) Prośba abyście rzucili okiem i powiedzieli swoje zdanie. Generalnie jak wspomniałem, chce mieć zdrową serię, żeby zrobić program.
spanky Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Ta hybryda K03S wstaje lepiej niz ori K03
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się