s3ns Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, po woli zaczynam zastanawiac się nad gwintem, chciałbym w tym roku coś zakupić i potrzebuję jakiejś porady w temacie. Moje wytyczne: - gwint, który nie będzie twardy jak skała, lub zaspawane zawieszenie, co by to nie podskakiwać jak dziadek na furmance jadąc po "kocich łbach", bruku - nie mega twardo, jednak aby auto nie kładło się w zakrętach (stabilizator z RS4 będzie na tyle więc to dużo na pewno da już) nie mam problemu jak będzie dość twardo - zależałoby mi chyba na płynnej regulacji wysokości, nie znam specyfikacji poszczególnych marek, najfajniej jakby regulowanie wysokości było mozliwe jak najmniejszym nakładem pracy, - nie zalezy mi na regulacji siły tłumienia, ale jak będzie to się nie pogniewam , - masa własna gwintu - ogólnie schodze z masą auta i oszczędności szukam wszędzie. Lżejsza masa mile widziana, ale oczywiście nie kosztem samej jakości gwintu. Budzet to jakieś 3-3,5 tys zł (mniej więcej), więc już jakieś nówki by wchodziły w gre jak i uzywki. Myślałem trochę na Bilsteinami B14, ale to mój pierwszy gwint i mało o tym ogólnie wiem. Obecnie mam 1BE. Dzięki za wszelkie sugestie i podpowiedzi sorry za poemat Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez s3ns
vwbartus Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Ceny gwintów renomowanych marek takich jak : H&R KW Bilstein Weitec zaczynaj się od około 4,5 tys
s3ns Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Ceny gwintów renomowanych marek takich jak : H&R KW Bilstein Weitec zaczynaj się od około 4,5 tys Oj, chyba coś przesadzasz kw v1 czy bilstein b12, nie mówiąc o weitecu kupi się za mniej jak 3 tys. A to są już całkiem przyzwoite zestawy z tego co czytałem Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez s3ns
Kazik_zgr Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Ze swojej strony polecam FK, tylko oryginalny nie jakis podrabianiec Jak na gwint, komfortowa jazda.
C4NC3R Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Daj namiar na te nowe gwinty H&R i Wietec`a. Jak ktoś ma dobrze spasowane koło z nadkolem to gwint musi być beton aby nie obcierało - coś za coś... Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez C4NC3R
s3ns Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Daj namiar na te nowe gwinty H&R i Wietec`a. Jak ktoś ma dobrze spasowane koło z nadkolem to gwint musi być beton aby nie obcierało - coś za coś... o H&R nie wspomniałem Weitec'a z Vothland'em pomyliłem, tu moja wtopa . Weitec zauważalinie droższy. KW V1 dla przykładu: http://sidmotorsport.pl/pl/kv/1926-kw-zawieszenia-gwintowane.html Chyba aż takiego spasu z nadkolem nie będę miał, chociaż kto wie jak to się skończy. Dystanse lekkie sa w planach ...
audi a4/s4 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Ze sie tak wtrącę wam;) mówicie ze zawieszenie od s jest twarde i zgodzę sie jeżdżę na tym zawieszeniu jest bardzo twarde ale gleba jest w najniższy miejscu samochodu mam 6,9 cm do podloza w najwyższy 7,9 okolo i gleba jest każdy prog mój:)
misiek95 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Latam na KW v1 w a4 b5. Jest naprawde twardo ale nie jest to męczące jeżeli chodzi o jazde(nawet po dziurach). Auto jest przewidywalne, prowadzi się bajecznie itd. Jak wsiadam do auta z zawieszeniem typu 1ba to normalnie boje sie jechać jak poduszkowcem, 0 reakcji na ruch kierownicą
Flyer Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 - gwint, który nie będzie twardy jak skała, lub zaspawane zawieszenie, co by to nie podskakiwać jak dziadek na furmance jadąc po "kocich łbach", bruku - nie mega twardo, jednak aby auto nie kładło się w zakrętach (stabilizator z RS4 będzie na tyle więc to dużo na pewno da już) nie mam problemu jak będzie dość twardo - zależałoby mi chyba na płynnej regulacji wysokości, nie znam specyfikacji poszczególnych marek, najfajniej jakby regulowanie wysokości było mozliwe jak najmniejszym nakładem pracy, - nie zalezy mi na regulacji siły tłumienia, ale jak będzie to się nie pogniewam , - masa własna gwintu - ogólnie schodze z masą auta i oszczędności szukam wszędzie. Lżejsza masa mile widziana, ale oczywiście nie kosztem samej jakości gwintu. Budzet to jakieś 3-3,5 tys zł (mniej więcej), więc już jakieś nówki by wchodziły w gre jak i uzywki. Myślałem trochę na Bilsteinami B14, ale to mój pierwszy gwint i mało o tym ogólnie wiem. Obecnie mam 1BE. Ile kosztuje nowy Bilstein B14? Bo ja na szybko znalazłem nowy za 5k. KW też na pewno nie jest tańsze niż 4-4,5k. Pomijam oczywiście używki i allegrowe okazje (taką trafiłem sam na B16). W takim budżecie to łapie się ST - bardzo dobre zawieszenia.
s3ns Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Flyer, pogadaliśmy już na pw o gwinatch te ceny które patrzyłem odnosiły się do ogólnych cen, minimalnych za te gwinty, sprawdzałem na szybko i stad durnoty które popisałem... jak już wybrało się głebiej, marke i model auta to ... to jest jak mówisz moja wtopa, bedę musiał coś dozbierać do tej puli i tyle. Ewentualnie ST rozważe
kris_91 Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Pany jaki gwint do B6 avant. Tak zeby mozna go bylo bardzo mocno skrecic. Glownie chodzi o tył co by nie obnizal tak jak to jest w gwintach ap.
vwbartus Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 (edytowane) Daj namiar na te nowe gwinty H&R i Wietec`a. Jak ktoś ma dobrze spasowane koło z nadkolem to gwint musi być beton aby nie obcierało - coś za coś... o H&R nie wspomniałem Weitec'a z Vothland'em pomyliłem, tu moja wtopa . Weitec zauważalinie droższy. KW V1 dla przykładu: http://sidmotorsport.pl/pl/kv/1926-kw-zawieszenia-gwintowane.html Chyba aż takiego spasu z nadkolem nie będę miał, chociaż kto wie jak to się skończy. Dystanse lekkie sa w planach ... Zjeź na ziemie kolego , jak by KW V1 były za 3 tys to by prawie wszyscy na tym jeździli a nie na AP za 2300 , Poczytaj sobie co Sid ma tam na pisane a najlepiej tam zadzwoń KW V1 do B7 3.0TDI Q kosztuje 5300 zł a V3 kosztuje 9 tys , H&R 5700 idt Więc kolego najpierw poczytaj , podzwoń i dopiero się wypowiadaj na temat gwintów renomowanych firm Edytowane 18 Maja 2015 przez vwbartus
s3ns Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Daj namiar na te nowe gwinty H&R i Wietec`a. Jak ktoś ma dobrze spasowane koło z nadkolem to gwint musi być beton aby nie obcierało - coś za coś... o H&R nie wspomniałem Weitec'a z Vothland'em pomyliłem, tu moja wtopa . Weitec zauważalinie droższy. KW V1 dla przykładu: http://sidmotorsport.pl/pl/kv/1926-kw-zawieszenia-gwintowane.html Chyba aż takiego spasu z nadkolem nie będę miał, chociaż kto wie jak to się skończy. Dystanse lekkie sa w planach ... Zjeź na ziemie kolego , jak by KW V1 były za 3 tys to by prawie wszyscy na tym jeździli a nie na AP za 2300 , Poczytaj sobie co Sid ma tam na pisane a najlepiej tam zadzwoń KW V1 do B7 3.0TDI Q kosztuje 5300 zł a V3 kosztuje 9 tys , H&R 5700 idt Więc kolego najpierw poczytaj , podzwoń i dopiero się wypowiadaj na temat gwintów renomowanych firm To chyba do mnie więc: vwbartus - nie unoś brody tak wysoko bo Ci słabo wychodzi 1-e primo: 4 posty niżej (post #250) napisałem że bardzo "po łepkach" prześledziłem temat i przyznałem że popisałem głupoty. Co mam w takim razie jeszcze zrobić, przybić się do krzyża??? Więc jak już odpowiadasz na posta z przed 3-ch tygodni, to TY chociaż NAJPIERW POCZYTAJ i potem coś komuś wypominaj 2-e primo: http://kwshop.pl/variant-1/21025-zawieszenie-gwintowane-kw-variant-1.html A tu łap, coś dla Ciebie: http://kwshop.pl/variant-1/21028-zawieszenie-gwintowane-kw-variant-1.html- mi 3.0 TDI nie potrzebne, nie wiem po co mi to piszesz. To tyle, Ciao PS. Koledzy z nas na razie żadni. Może na jakimś zlocie się poznamy
vwbartus Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 s3ns to teraz ja czapka z głowy bo żeczywiście nie przeczytałem tego Twojego wcześniejszego posta To widzę ze teraz gwinty potaniały jak rok temu kupowałem to płaciłem 4 700 za ten sam gwint który pokazałeś , Wczoraj dzwoniłem do Sida i powiedzieli mi że ten sam gwint kosztuje 5.300 a tu teraz taka niespodzianka Nic tylko kupować PS Mam nadzieję że sie spotkamy na jakimś zlocie
s3ns Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 s3ns to teraz ja czapka z głowy bo żeczywiście nie przeczytałem tego Twojego wcześniejszego posta To widzę ze teraz gwinty potaniały jak rok temu kupowałem to płaciłem 4 700 za ten sam gwint który pokazałeś , Wczoraj dzwoniłem do Sida i powiedzieli mi że ten sam gwint kosztuje 5.300 a tu teraz taka niespodzianka Nic tylko kupować PS Mam nadzieję że sie spotkamy na jakimś zlocie Spoko, rozumiem że moje wcześniejsze wypociny Cie zirytowały i po prostu szybko odpisałeś. Wszystko gra No gwint ten jest w super cenie obecnie, na tyle dobrej że chyba go po prostu zamówię. Tylko zastanawiam się czy v1 czy v2 ... Wiem że druga opcja ma regulację siły odbicia, tylko nie wiem czy to będzie serio tak przydatne i warte tych 1300 zł więcej. Sklep SID-a jest generalnie dość drogi z tego co patrzyłem, więc ceny mogą być wyższe. Ogólnie KW ma teraz promocje wiosenne więc może stąd ta cena. No pewnie, z miłą chęcią.
Trewor87 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Ogólnie KW ma teraz promocje wiosenne więc może stąd ta cena. Dokładnie. Do 20 czerwca ceny za KW są bardzo atrakcyjne http://kwshop.pl/cms/24/kw-sale/wiosenna-wyprzedaz-kw
vwbartus Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Tylko zastanawiam się czy v1 czy v2 ... Wiem że druga opcja ma regulację siły odbicia, tylko nie wiem czy to będzie serio tak przydatne i warte tych 1300 zł więcej. Moim zdaniem przy nowym gwincie regulacja twardości jest Ci nie potrzebna , jest trochę twardszy od zawiechy 1BV , Ja chciałem kupić z regulacją twardości no ale nie było mnie wtedy stać , teraz nie żałuje bo na pewno bym jeździł na najmiększym zakresie . W VW miałem Weiteca i ustawiłem raz na średnio twardo i tak kulałem sie dwa sezony nic przy nim nie robiąc także uważam że przy nowym gwincie renomowanych marek regulacja twardości jest niepotrzebna do codziennej jazdy .
s3ns Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Tylko zastanawiam się czy v1 czy v2 ... Wiem że druga opcja ma regulację siły odbicia, tylko nie wiem czy to będzie serio tak przydatne i warte tych 1300 zł więcej. Moim zdaniem przy nowym gwincie regulacja twardości jest Ci nie potrzebna , jest trochę twardszy od zawiechy 1BV , Ja chciałem kupić z regulacją twardości no ale nie było mnie wtedy stać , teraz nie żałuje bo na pewno bym jeździł na najmiększym zakresie . W VW miałem Weiteca i ustawiłem raz na średnio twardo i tak kulałem sie dwa sezony nic przy nim nie robiąc także uważam że przy nowym gwincie renomowanych marek regulacja twardości jest niepotrzebna do codziennej jazdy . No właśnie o to chodzi. Kupić po to aby po prostu mieć, to średni interes wg mnie. Dzięki za opinię Edytowane 20 Maja 2015 przez s3ns
roman_tyk Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Panowie a jest jakis gwint ktorego obnizenie mozna dopasowac na wysokosc 1be albo 1bv a komfortowo nie bedzie znacznie odbiegac? Wiem wiem ze lepiej kupic gotowy kit, ale dobrze wiedzie ze to roznie siada, a ja chcialbym sobie podregulowac wedle uznania na "gwincie"
vwbartus Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Roman np KW przód można jeszcze podnieść o około 5 cm a tył jest na maxa w dole niżej nie zejdzie Edytowane 21 Maja 2015 przez vwbartus
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się