bigkaban Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Jedz sobie 100 na tempomacie na drive czyli na 7 biegu- u mnie wtedy wyskakuje Wysłane z sixeSa
st4yKool Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Przegonilem go pare razy, teraz jak jade do roboty 60km na ACC przy ~90km/h na 6 biegu (tip) nic nie wyskakuje... Jak mi wyskoczy wpadam do Audi i maja chlopaki sprawdzic co bedzie, podobno jest jakis TSB na syfiaca sie chlodnice EGR, wiec bedzie mozna jakis rabacik ogarnac.. a jak wyjdzie za drogo, to wywale calosc przy okazji fmica i softu... w kazdym Audi usuwalem EGR, myslalem ze w B8 juz zrobili to porzadnie, ale widze ze nadal na odpier**l.
marcin4x4 Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 przy dziadowaniu i staniu w korkach nawet idealny EGR zdechnie.
bigkaban Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Tsb do 50 tys km pytalem ;-) moze nic ci na fis nie wyskakuje ale zobacz w vcds tam juz beda bledy Wysłane z sixeSa
st4yKool Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Sprawdzalem wlasnie VCDSem.. po tym jak mi wywalilo na FISie.. blad byl "confirmed MIL ON" wiec sie zapalila kontrolka. @marcin dokladnie.. jutro bede pocinac po nurburgringu, to sie troche przeczysci mam nadzieje
bigkaban Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) Zanim wywali na fisie to 15 bledow w vcds sie pokaże Wysłane z sixeSa Edytowane 1 Lipca 2016 przez bigkaban
st4yKool Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 (edytowane) Panowie, Rozumiem, ze chlodnica + zarow to "059131515CC" zrodlo: http://etka.cc/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4/year/2010/drive_standart/636/hg_ug/131/subcategory/131065/part_id/258319/lang/e#sec_1 Przymierzam sie do wymiany.. cena jak widze okolo 2400pln za czesci. Ile mniej wiecej robocz-godzin moze zajac taki zabieg? Edit: Panowie czy to mozliwe ze operacja w ASO ma podobno trwac 8-9 godzin? co oni musza wywalic zeby to wymienic.. maxakra Edytowane 7 Lipca 2016 przez st4yKool
piotrekb_tt Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Panowie ktoś zrobił to wypalanie chłodnicy EGR w CCWA? Da sie wylaczyc programowo sam EGR zostawiajac DPF czy tylko i wyłącznie oba gadżety na raz Edytowane 7 Lipca 2016 przez piotrekb_tt
st4yKool Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 Podsumowujac info z aso: Chlodnica 2500 wymiana 2500 Zawor 1000 wymiana 500 Sa do tego jakies zamienniki? Czy musi byc koniecznie na ori czesciach? Sent from my SM-T815 using Tapatalk
bigkaban Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Zawor pierburga 650 w intercarsie- chlodnicy nie widzialem- sciaga sie cala gore z silnika kabelki bo u mnie chlopaki zmieniali ale 2500 za robote to lekka przesada Wysłane z sixeSa
st4yKool Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Chlodnice mega ciezko dostac.. bede probowal zrobic w ASO, dostalem wstepne info ze moga mi zwrocic czesc kosztow, bo to usterka fabryczna.. ta zapychajaca sie chlodnica.. dam znac jak sprawa sie potoczy.
Gość Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 (edytowane) Panowie, Mi także wyskoczył "Insufficient Flow" na 3.0 TDI CCWA. W planach mam jego przeczyszczenie, ale teraz podstawowe pytanie: Gdzie jest EGR i jak się do niego dobrać? Mile widziana jakaś instrukcja i oznaczenie na zdjęciu zaworu. Zdjęcia komory silnika poniżej [EDIT] Dla tych, którzy podobnie jak ja nie mają w tej kwestii doświadczenia - EGR dla silnika CCWA zaznaczony jest czerwoną ramką na obrazku poniżej. Niestety nie udało mi się go wymontować - bardzo mocno siedzi i nie idzie go niczym ruszyć. Czeka mnie zatem wizyta w serwisie. Edytowane 17 Lipca 2016 przez ravex
st4yKool Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) Moj stoi w serwisie i maja wymienic oprogramowanie i pompe wody do egr'a.. ~550 euro. edit: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?7065775-EGR-coolant-pump-intermitent-fault Update softu plus wymiana 059121012A i narazie jest ok.. testowalem przez 120km.. wolna jazda na tempomacie itp i nie wywala bledu ani w ecu nic sie nie pojawia. Ciemawe na jak dlugo spokuj..Sent from my SM-T815 using Tapatalk Edytowane 18 Lipca 2016 przez st4yKool
piotrekb_tt Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 Panowie, Mi także wyskoczył "Insufficient Flow" na 3.0 TDI CCWA. W planach mam jego przeczyszczenie, ale teraz podstawowe pytanie: Gdzie jest EGR i jak się do niego dobrać? Mile widziana jakaś instrukcja i oznaczenie na zdjęciu zaworu. Zdjęcia komory silnika poniżej [EDIT] Dla tych, którzy podobnie jak ja nie mają w tej kwestii doświadczenia - EGR dla silnika CCWA zaznaczony jest czerwoną ramką na obrazku poniżej. Niestety nie udało mi się go wymontować - bardzo mocno siedzi i nie idzie go niczym ruszyć. Czeka mnie zatem wizyta w serwisie. Kolego ja demontowalem i egr i caly dolot w CCWA. Egr siedzi tak jak mowisz dosc ciasno. Trzeba go "obruszac" dobrze prawo-lewo zeby wyszedł. Co do dolotu to sprawa relatywnie prosta. Calosc dalem do wypiaskowania od srodka w celu zerwania tego poodkladanego syfu. Poki co poskladane i wszystko dziala ok. Dodatkowo zrobiłem procedurę wypalania chlodniczki egr dwa razy.
st4yKool Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Piotrek mozesz podpowiedziec gdzie w VCDSie jest to wypalanie chlodniczki EGR? Jak sie dokladnie nazywa ta opcja? edit: gehenny ciag dalszy... blad powrocil, pomimo wymiany pompy wody egr, update'u oprogramowania... teraz czas na wymiane reszty tego systemu.... powoli sie lecze z 3.0 TDI..
bigkaban Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Albo wymienisz chlodnice spalin za 2500 albo jezdzij powyzej 2k obrotow. Inaczej sie nie da Wysłane z sixeSa
bigkaban Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Mozna wywalic ale po co dziadowac? Ja chyba pojezdze pol roku i nabede 2.0. Przy mojej jezdzie styknie... szkoda tylko tych xxxxassistow [emoji1] Wysłane z sixeSa 1
marcin4x4 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 (edytowane) żebyś z tym 2.0 nie miał większych problemów, jak masz kasę na 2k11+ to możesz główkować. Jak jest DPF to lepije EGR nie usuwać, z drugiej strony EGR teraz dobija DPF więc.. rób co chcesz ;] . Edytowane 7 Sierpnia 2016 przez marcin4x4
bigkaban Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Mialem tiguana 2008 2.0 cr i brak problemow Wysłane z sixeSa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się