waldiosa Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Witam Proszę o analizę poniższych logów. Objawy - turbo słabo wstaje, słabo ładuje. To, że nie doładowuje górą, to też przyczyna, że program jest tak napisany. Ostatnio było grzebane przy WG. Dodam, iż jest to hybryda i na dużym IC, tak że może być większy lag niż w serii. Grupy: 001,004,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,033,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 020,118,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,118,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Z góry dzięki. Pozdrawiam
wodi87 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 twoje turbo mega slabo wstaje sprawdzales szczelnosc ? w ogole sprawdzles w jakim stanie jest turbina ? 2960 przy tych obrotach powinienes juz miec nawet te 1.2b wczesniej bylo dobrze ?? czy po programie tak jest ? bo ten program jest napisany po chu..u... xD
waldiosa Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 Wszystko jest szczelne. Turbina w dobrym stanie, to turbo dmuchało 1,4b, a quattro zrywało. To jest drugi program, wcześniej na tym programie było dużo lepiej. Sztanga się przycinała, musieliśmy ją podgiąć i po tym zabiegu prawdopodobnie zaczęło przeładowywać. Teraz jest ustawiona do zamknięcia klapki + minimalny naciąg. Dodam, że gruszka jest 0,5b. Po czym stwierdzasz, że program jest zły? Ja byłbym ostrożny z takimi opiniami.
Dev Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Z d....y te logi, zrob je po ludzku Wyglada na to ze WG jest uchylony
roman_tyk Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 twoje turbo mega slabo wstaje sprawdzales szczelnosc ? w ogole sprawdzles w jakim stanie jest turbina ? 2960 przy tych obrotach powinienes juz miec nawet te 1.2b wczesniej bylo dobrze ?? czy po programie tak jest ? bo ten program jest napisany po chu..u... xD kolego najpierw to poczytaj poucz sie a nie wydajesz opinie o sofcie nie dajac argumentów, nie mając pewnie pojęcia...
Galetto Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Najpierw to się zajmij ubogą mieszanką, a potem szukaj doładowania.
wodi87 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 twoje turbo mega slabo wstaje sprawdzales szczelnosc ? w ogole sprawdzles w jakim stanie jest turbina ? 2960 przy tych obrotach powinienes juz miec nawet te 1.2b wczesniej bylo dobrze ?? czy po programie tak jest ? bo ten program jest napisany po chu..u... xD kolego najpierw to poczytaj poucz sie a nie wydajesz opinie o sofcie nie dajac argumentów, nie mając pewnie pojęcia... to powiedz mi po co prawie 1.3b przy 6.5tys obr jak te turbo pewnie nawet 1b przy tych obr nie osiagnie ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:36 ---------- Wszystko jest szczelne. Turbina w dobrym stanie, to turbo dmuchało 1,4b, a quattro zrywało. To jest drugi program, wcześniej na tym programie było dużo lepiej. Sztanga się przycinała, musieliśmy ją podgiąć i po tym zabiegu prawdopodobnie zaczęło przeładowywać. Teraz jest ustawiona do zamknięcia klapki + minimalny naciąg. Dodam, że gruszka jest 0,5b. Po czym stwierdzasz, że program jest zły? Ja byłbym ostrożny z takimi opiniami. a jaka to hybryda w ogole ?? cos wiecej moze ? podginanie wg ?? ^^ zacznij od tego bo z tego co widze n75 jest caly czas na 95% do konca a cisnienia brak.. przejedz sie moze na sciagnietym wezyku z wg i sprawdz czy przeladuje xD
waldiosa Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 W jakim sensie 1b nie uciągnie. Czy znasz charakterystykę tej turbiny, że tak piszesz? Pisałem, że to turbo chodziło na 1,4b, a auto generowało 260ps. To jest hybryda na K04-019.
wodi87 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 W jakim sensie 1b nie uciągnie. Czy znasz charakterystykę tej turbiny, że tak piszesz? Pisałem, że to turbo chodziło na 1,4b, a auto generowało 260ps. To jest hybryda na K04-019. to ladnie bo teraz to nawet 190ps nie osiaga po tych logach to jest twoj post ?? Witam Po dzisiejszym strojeniu jest ok 215 km, do włożenia jest jeszcze downpipe. Póżniej wystrojenie westgate i dopieszczenie programu. Docelowo będzie mniej niż 250 km ponieważ nie chcę przesadzać z doładowaniem i pozostanę na 1,2 bar. Przypuszczam, że będzie w okolicach 230 km +- 10 km. Moc podniesiona przez: turbinę k04-019 + wsetgate 0,5bar wtryski 412ccm@3bar, a regulator 4bar-owy więc jest sporo więcej FMIC Myślę, że autoryzowany zakład, który zresztą do niedawna był także autoryzowanym i nagradzanym zakładem STAGA wie co robi i jak się montuje gaz. Do tego cena, 2400 na porządnych gratach. Martwi mnie tylko sterownik. Czy można to wysterować tak jak na LPG Tech'u czy Stag'u? Jaka instalacja LS Turbo wypada w porównaniu z: LPG Tech 224, Reduktor Lovato RGE220 lub KME Gold ewentualnie 2xAC01 150, wtryski LPG Tech Dragon lub WGs24 (podobno są superszybkie i tanie jak barszcz) Jakie zestaw polecacie?
gregor10 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 waldiosa- tu są więksi znawcy , pewnie Ci zaraz jeszcze napiszą więcej informacji niż Ty sam posiadasz na temat własnego samochodu ciekawe co by powiedzieli gdyby zobaczyli napis k04-019 na turbawce i bebechy
waldiosa Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Opublikowano 18 Lutego 2014 Dokładnie gregor10, dobrze wiem(y) co z tego będzie! Dzięki roman_tyk, Ty też wiesz o czym piszesz. wodi87 tak, to mój post, ale nie wiem do czego zmierzasz? Możesz jaśniej?
Łukasz13 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Program jak program jeśli wczesniej ta turbina spełniała jego wymagania a teraz nie chce to ewidentnie cos się wysrało, albo jest dziura albo wg nie zamyka, albo turbina ma juz dość.
wodi87 Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Jak kolega pisze albo WG albo koniec turbo
waldiosa Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 A teraz co? Grupy: 002,033,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,033,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 020,034,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Imhotet Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Coś sie zmienilo.. 25 g/s wiecej i turbo ma u góry bara ale to chyba nie koniec problemów
waldiosa Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 German co z przepływką znowu nie tak, jest nowa. Logi zrobione zaraz po skasowaniu błędów, wydaje mi się że korekty się już trochę poprawiły. Prawdopodobnie program do poprawy szczególnie dołem bo nic się nie dzieje.
gregor10 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 jesli przeplywka jest nowa, to pompa paliwa niedomaga, trzeba sprawdzic cisnienie paliwa. jesli pompa ok , to przeplywka zaniza albo to albo to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się