archie20 0 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu Podczas jazdy zapala się kontrolka silnika i następuje utrata mocy. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu wszystko wraca do normy. Po pierwszym takim razie mechanik stwierdził, że to zawór sterowania turbiną. Zawór został wymieniony, a usterka nie ustąpiła. Po podpięciu do komputera wyskakują następujące błędy: 17957 Zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17996 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17932 Przekaźnik pompy paliwa - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Problem nie jest regularny. Czasem dwa tygodnie bez problemów, a czasem po skasowaniu błędów nawet przed upływem godziny problem powraca. Gdzie szukać przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter8500 0 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Mam dokładnie taki sam problem jak Ty. Te same objawy i te same błędy (poza tym że czasami zapala się też zółty symbol km/h na wyświetlaczu lcd). Czy udało Ci się ustalić przyczynę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macho 0 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Bardzo możliwe ze przycierają się lub są zabrudzone kierownice w turbosprężarce, dość częsta przypadłość i objawy charakterystyczne. Pozostałe błędy mogą być wynikiem trybu awaryjnego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archie20 0 Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Masz kogoś kto Ci to czyścił czy sam sobie czyściłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamerok 0 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Żadna filozofia tu masz filmik tu masz filmik kolego Czyszczenie zablokowanych łopatek w turbinie. - YouTube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Someonik 1 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 w czyszczeniu to niema problemu. ale wyciągnąć to badziewie w silniku avf tragedia ale podołałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7maxx 0 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 potwierdzam - najgorzej wyciągnąć, samo czyszczenie to już luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamerok 0 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 też wyciągałem masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Te błędy nie są z powodu sprężarki jest usterka elektryczna która powoduje żwarcie gdzieś i dlatego się dziają takie cuda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archie20 0 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Super. Dalej jestem w punkcie wyjścia! Już się ucieszyłem, że koledzy pomogli mi zdiagnozować problem. A tu wracam do punktu wyjścia. Wiesz może w takim razie gdzie szukać??? Moja frustracja sięga zenitu. Żaden z mechaników, elektryków itp. itd nie potrafi mi pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Turbina do wymiany. Czyszczenie pomoże śle tylko na chwile. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Talib13 0 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Spokojnie z takimi radami Czyszczenie pomaga jeśli kierownice są zapieczone a tu usterka czysto elektryczna więc turbo na razie zostawcie w spokoju ale dobra... Skoro wymieniłeś już zawór i masz pewność, że jest sprawny to może zajmij się kablami dochodzącymi do niego bo wygląda to na przetarcie kabli lub coś innego z instalacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziczek 0 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 u mnie też od czasu do czasu następuje utrata mocy, ale niestety nie mam żadnego błędu - kierownice były już raz czyszczone, niestety problem powrócił po nie całym roku przymierzam się do wymiany turbiny na regenerowaną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Talib13 0 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Według mnie nie ma możliwości przejścia auta w tryb awaryjny bez sypnięcia jakimkolwiek błędem, jakiś ślad musi pozostać w pamięci jednostki sterującej:wink:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 u mnie też od czasu do czasu następuje utrata mocy, ale niestety nie mam żadnego błędu - kierownice były już raz czyszczone, niestety problem powrócił po nie całym rokuprzymierzam się do wymiany turbiny na regenerowaną Tu to bym podpial vaga i zlogowal jak sie to dzieje i wyjdzie wtedy, z bledami roznie bywa, (np jak byl sterownik grzebany do mozna smialo powylaczac zeby nie sypalo pewnymi bledami np turbo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archie20 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Czy logi dynamiczne pokażą błędy elektryczne? Czy to zupełnie różne "bajki"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Rozne bajki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archie20 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 To jak, q...a zlokalizować usterkę. Poprzez eliminację czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 wgrac serie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Talib13 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Według mnie skoro wymieniłeś zawór to pewnie na nowy sprawny więc on już odpada, a skoro dalej wali błędem to znaczy, że coś nie tak z jego sterowaniem więc ja szukałbym po kablach zaraz przy zaworze może są uwalone (przetarte) i pod wpływem drgań wilgotności czy tam czegoś innego dotykaj gdzieś i komp odczytuje jako przerwa zwarcie do masy, być może piny we wtyczce są zaśniedziałe lub po rozginane i nie łączą. Innej możliwości nie widzę osobiście, żaden Vag nie powie Ci wprost tu i tu uwalone wymień/napraw, on działa na zasadzie diagnozy podzespołu/zaworu jest komunikacja - poprawna --> zawór działa, brak komunikacji - niepoprawna --> przerwa/ zwarcie z masą a czym to jest spowodowane to już trzeba samemu dochodzić. Taka moja rada:wink: ewentualnie gdyby nie kable przy zaworze wówczas grubsza sprawa trzeba szukać dalej głębiej, chyba, że zawór jest g warty i trzeba inny ale to najlepiej podmianę zrobić na sprawny (pewny). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się