Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z LPG - chceck engine po dłuższym staniu w korkach - szarpanie brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam problem się rozwiązał. Badaliśmy z gazownikiem dosłownie wszystko cewki, świece, kable itp. Padło na listwę wtryskiwaczy 1 i 2 wtryskiwacz był zawalony syfem od gazu i nie przepływało tyle gazu ile powinno stąd przy mocnym butowaniu check na 1 i 2 cylindrze. Listwe mam AC W01 BFC - czerwone, jeżeli macie podobne problemy to zdemontujcie listwe i przedmuchajcie ja WD i sprężonym powietrzem. Gazownik mowił że gaz na stacjach jest do du...y a tankowałem na orlenie shell statoil więc dziwne, że takie koncerny syf sprzedają.... Pozdro! :PB98::a4fan:

Opublikowano

A mówiem że może listwa.Zmień filtr gazu na jakiś porządny.Takie listwy jak valtek czy nawet AC W01 to zwykłe elektrozawory.Pomyśl w przyszłości na zmianę na hana lub baracuda.

A jeszcze jedno, pewnie twoja listwa jest w pozycji leżącej

Opublikowano

niski próg wydajności kata ma co najmniej 3 przyczyny

1 jezeli na pb jest wszystko ok bo to jedyny warunek mądrego zamontowania lpg to na bank wina:

a) złego ustawienia mieszanki lpg czyli wypadałoby skłonić się ku temu że za bogata

b)awaria jednej z sond lambda głównie sygnał z tej drugiej idzie jak nie wyrabia

c) zapchany kat tylko z tym bym sie wstrzymał i sprawdził punkty a i b

porada wykasuj błąd pojeździj na pb i sprawdz czy błąd wróci , założe się że nie wróci :wink: przełącz na gaz zrób około 50 , 80 lub 120 km i żółta kontrolka powróci:wink:

Opublikowano
A mówiem że może listwa.Zmień filtr gazu na jakiś porządny.Takie listwy jak valtek czy nawet AC W01 to zwykłe elektrozawory.Pomyśl w przyszłości na zmianę na hana lub baracuda.

A jeszcze jedno, pewnie twoja listwa jest w pozycji leżącej

Witam ! tak w pozycji lezącej, a to coś zmienia w przepływie gazu ? Gazownik mowił że te listwy są bardzo wydajne, myślałem o hana ale powiedział że szkoda kasy bo mają taka sama wydajność i na te moje wtryskiwacze jest gwarancja 2 lata a na hana od przebiegu km. chyba 15 tys jak sie nie mylę albo 20 jakoś tak. Jeżeli problemy powrócą to napewno zmienię listwę :) oby nie powróciły xD

---------- Post dopisany at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany at 18:33 ----------

niski próg wydajności kata ma co najmniej 3 przyczyny

1 jezeli na pb jest wszystko ok bo to jedyny warunek mądrego zamontowania lpg to na bank wina:

a) złego ustawienia mieszanki lpg czyli wypadałoby skłonić się ku temu że za bogata

b)awaria jednej z sond lambda głównie sygnał z tej drugiej idzie jak nie wyrabia

c) zapchany kat tylko z tym bym sie wstrzymał i sprawdził punkty a i b

porada wykasuj błąd pojeździj na pb i sprawdz czy błąd wróci , założe się że nie wróci :wink: przełącz na gaz zrób około 50 , 80 lub 120 km i żółta kontrolka powróci:wink:

Witam ! co do kata to porobiłem testy na pb i nie było tego problemu pojawiał się jak wypadały zapłony na 1 i 2 cyl po dłuższym czasie, teraz jak przejechałem po naprawie LPG ok 200 Km to zero błędów na komie :) oby tak dalej :) Pozdro ! a kata sprawdzałem VAGiem najpierw test 1 sondy lambda block 034 a dalej test 2 sondy block 036 potem w block chyba 046 pojawia sie wynik cat not ok albo cat ok i wartoś w 2 polu stanu kata :) w block 032 mamy skłąd mieszanki paliwowo powietrznej w % im wartości oscylują blisko 0 % jest dobrze jezeli wartości są na +% to mieszanka uboga a jak na -% bogata :)Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...