waldi1960 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Witam. Mam problem. Zauważyłem wycieki z pod pokrywy zaworów w moim a4 ( afn , 99 r.). Podobno pokrywa w moim a4 jest razem z uszczelką??? Ponoć uszczelka jest zgrzana z pokrywą i nie można wymienić samej uszczelki tylko całą pokrywę ( ok. 500 PLN w serwisie). Może ktoś mi poradzi co zrobić? Pozdrawiam wszystkich.
cptolgierd Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Chyba ktoś Cię bajeruje bo kupowałem u dzika do afn'a za 59 zł (uszczelka + kilka mniejszych uszczelek na te śruby).
vp-tdi Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 kto ci takich bajek na opowiadał ? normalnie jest uszczelka wymienna i pokrywa osobno ,w sklepie taka uszczelka ostatnio pytalem do ahu bo to samo i za lepsza 50zł. ale klient sobie wysmyślij ze chce taniej i kupił silikon za 12zl i juz mu nic nie leci
Pulpit Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 nie jest zgrzana to jest normalnie element wymienny jak to zwykle bywa przy uszczelkach a dokładnie ten zestaw Zestaw uszczelek pokrywy zaworów ELRING 470.280 - Motointegrator.pl - sklep internetowy polecam zagadać do klubowicza dzik on ogarnie Ci ten zestaw jeszcze taniej.
vp-tdi Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 to drogo cos ,ja jak pytałem do 50zl erlinga
Pulpit Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 ten zestaw u dzika 5 dych, zamawiałem w piątek i taką cene mi zaproponował
waldi1960 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 Sorry, ale ze trzy lata temu też mi się pociło pod tą pokrywą i mechanik posmarował jakimś silikonem czy czymś tam.....nie wiem i nie ciekło. Ale powiedział że uszczelka jest przygrzana do pokrywy i kiedyś będę musiał wymienić całą pokrywę. Jak to jest? Zgłupiałem............
cptolgierd Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Pokrywę się wymienia kiedy wymiana uszczelki po raz kolejny nie przynosi skutku, pomimo stosowania odpowiedniej siły dokręcania czy masy uszczelniającej - po prostu jest to element, który lubi się giąć i najlepiej jest go wtedy całego wymienić - wtedy mamy pewność że nie będzie ciec.
vp-tdi Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Sorry, ale ze trzy lata temu też mi się pociło pod tą pokrywą i mechanik posmarował jakimś silikonem czy czymś tam.....nie wiem i nie ciekło. Ale powiedział że uszczelka jest przygrzana do pokrywy i kiedyś będę musiał wymienić całą pokrywę. Jak to jest? Zgłupiałem............ jak nic ci nie leci to tego nie ruszaj. bedzie leciec w jakis ogromych ilosciach to se wtedy wymienisz.
waldi1960 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 O to chodzi że zaczęło się sączyć......... po uszczelnianiu pompy wtryskowej i wymianie oleju z mobila na motul.... ale z tym ten wyciek chyba niema związku.... Ale jak można wymienić samą uszczelkę to jutro wymieniam.......
Lolek Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 wczoraj wymieniłem u siebie, kup cały komplet uszczelkę i te małe uszczelniacze. po wymianie samej uszczelki może ciec na szpilkach
vp-tdi Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 u mnie na 1 szpilce troche troche leci i to w 2 autach . nie tykam tego bo moze z setka na 15tysi ucieknie wiec i tak wymiana szybciej. i ja jezdze na 5w40 lotos lub inny jak jest w promocji
novwy Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Kolego ja również miałem uszczelke zintegrowana czy tam zgrzana z deklem, były takie więc mylą się Ci którzy mówią że napewno masz wymienna samą uszczelek. Ale jest na to patent jeden to taki aby posmarować silikonem, drugi jaki ją zastosowalem zdzierasz ta uszczelke z dekla np za pomocą ostrego skrobaka i potem zastosowujesz ta uszczelke wymienia np Elringa.
rikardo Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Jest dokładnie tak jak pisze novwy, swego czasu też przy okazji nowego rozrządu zamierzałem ją wymieniać i się okazało, że jest razem z pokrywa. Miałem już nawet kupioną nową ale ja zwróciłem i przykręciłem ponownie na starej. Co do wycieku to zwróć uwagę też na zawór odpowietrzający znajdujący się na pokrywie u znajomego w silniku był przytkany i wyciekał mu olej uszczelką mimo stosowania sylikonu.
Sebastiano87 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Osobiście miałem ten problem wyciek był od strony pasażera, gdzie pokrywa idzie ku dołowi. Wymieniłem uszczelkę i te gumki na szpilkach ale nic to nie dało, wiec kupiłe z ASO pokrywe i ten cały zestaw co dają w komplecie i jest sucho i schludnie nareście. U mnie pokrywa była skręcona widocznie, przegrzanie. Wiec polecam kupić pokrywe, ale to moje zdanie.
waldi1960 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Hej!!!! Jednak novwy miał rację. Uszczelka razem z pokrywą zaworów. Ja zrobiłem tak jak novwy radził. Zdarłem tę uszczelkę z delka i założyłem uszczelkę Erlinga i oczywiście te małe uszczelniacze na szpilki. Dla pewności posmarowałem jeszcze cieniutko silikonem , takim do 300 stopni C. Na razie, a zrobiłem ze 25 km nic nie cieknie........a dalej? zobaczymy....... Pozdrawiam i dzięki za porady.
vp-tdi Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 całe zycie sie człowiek uczy .ja w zyciu takiego patenta nie widziałęm
waldi1960 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 Wszystko przed Tobą.........zrobiłem ponad 1000 km i silnik suchutki..........
vp-tdi Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 a u mnie przestało lecieć ,okazało sie ,że poprostu ktoś kiedyś nie zabardzo dokrecił te nakretki od góry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się