szaman864 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 22 godziny temu, Danielo924 napisał: W dniu 29.05.2018 o 22:55, szaman864 napisał: Siemano i to drganie jest od samego początku przekładki?? Od pierwszego uruchomienia??? Tak od początku. Przed przekladka silnik chodził elegancko. To raczej napewno coś źle dwumasa zlozona. U mnie wszystko elegancko dziala
Arzyk Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 (edytowane) Panowie odświeżę kotleta. W blokach pomiarowych kierownicy manetka tempomatu elegancko wyświetla działanie. W blokach silnika 66 (bo w 006 u mnie nie ma czujników hamulca sprzęgła tylko temperatura, lamda i obroty) na samym końcu jest cały czas 101. Jeżeli chodzi o czujnik to jest nowiutki Podłączony z jednej strony do szarozielonego pinu 13 w białej kostce pod komputerem natomiast z drugiej strony podpięty pod 3 pin ( UWAGA nie ma u mnie kabla czerwono-białego, jest biało-czerwony, czerwony , czerwono czarny i czarno brązowy - podpięte pod czarno brązowy). Na chwilę obecną ABS nie wywala, żadnych błędów nie sieje ale obroty dalej wolno spadają i tempomat się nie uruchamia. Błędu czujnika sprzęgła już komputer nie wyświetla. Co z tym fantem zrobić, jak uruchomić ten tempomat? Silnik ALT multitronic -->manual. EDYTA: Po przejechaniu większej odległości jednak czujnik stopu umarł - źle połączony kabel. Cóż, w poniedziałek zamówię nowy. Może będzie na obuwie opisany który pin jest który. Edytowane 18 Sierpnia 2018 przez Arzyk Czujnik jednak padł
MaTeo85 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 51 minut temu, Arzyk napisał: Panowie odświeżę kotleta. W blokach pomiarowych kierownicy manetka tempomatu elegancko wyświetla działanie. W blokach silnika 66 (bo w 006 u mnie nie ma czujników hamulca sprzęgła tylko temperatura, lamda i obroty) na samym końcu jest cały czas 101. Jeżeli chodzi o czujnik to jest nowiutki Podłączony z jednej strony do szarozielonego pinu 13 w białej kostce pod komputerem natomiast z drugiej strony podpięty pod 3 pin ( UWAGA nie ma u mnie kabla czerwono-białego, jest biało-czerwony, czerwony , czerwono czarny i czarno brązowy - podpięte pod czarno brązowy). Na chwilę obecną ABS nie wywala, żadnych błędów nie sieje ale obroty dalej wolno spadają i tempomat się nie uruchamia. Błędu czujnika sprzęgła już komputer nie wyświetla. Co z tym fantem zrobić, jak uruchomić ten tempomat? Silnik ALT multitronic -->manual. co do tych kolorów kabli itp to brałeś je ze schamatów dla ALT czy dla innego silnika?
Arzyk Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Przyznam, że brałem z pierwszego postu, czyli od innego...
MaTeo85 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 no to pięknie hehe jakoś na wieczór mogę Ci wkleić schemat z ELSY.
Arzyk Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 1 minutę temu, MaTeo85 napisał: no to pięknie hehe jakoś na wieczór mogę Ci wkleić schemat z ELSY. Jeżeli też masz możliwość wpięcia w komputer (czy aby napewno pin 13 w białej kostce pod kompem) to będę zobowiązany. A tymczasem poszukam sobie czujnika na allegro
kacper___ Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Witam, ma ktos może schemat podlączenia czujnika biegu wstecznego w A4 1.8T 2003r. 163 km, po przekladce z multi na skrzynie 6-biegów z 2.0T ? Tak jak w pierwszym poscie przy skrzyni 6-biegowej czy w benzynie jest inaczej?
Maaaniek Opublikowano 27 Września 2018 Opublikowano 27 Września 2018 (edytowane) Witam, odgrzeje jeszcze raz kotleta ale z trochę innym problemem. Zakupiłem niedawno A4 B6 i okazało się że jest po swapie z multi na manual o czym zapomniał mi powiedzieć poprzedni właściciel. Problem - nie działa mi tempomat, sprawdziłem vagiem nastepujace rzeczy: czujnik stop - DZIAŁA manetka tempomatu - DZIAŁA , jest aktywowana i wszystkie pozycje (OFF, ON, RESUME, CANCEL) docierają do komputera prędkość - pojawia się w VCDS czujnik sprzęgła - tu jest problem, bo w blocku 06 mam cały czas 1 na pierwszej pozycji odpowiedzialnej za sprzegło, nic sie nie zmienia jak wciskam sprzęgło (tak samo na nowym czujniku) wtyczka ma 2 piny: 1 podłączony od czujnika stop (z 3 pinu) zgodnie z schematem że strony 1 sprawdzony miernikiem - przewodzi 2 idzie pod ECU - do pinu 13 białej kostki i też przewodzi Wygląda to tak jakby sprzęgło było cały czas wciśnięte Miał ktoś może tak samo?? Podejrzewam że jeszcze trzeba cos przekodować??? Dodam że w sterowniku silnika jest przekodowane na 00002 i w liczniku w bloku 06 odjęte 2. Błędów żadnych nie ma. Bardzo proszę o pomoc doświadczonych w tym temacie bo strasznie mnie irytuje już to że nie działa ? Na jakimś filmiku na YouTube zauważyłem że w Engine - Group 022 - pole 1 powinno być 0.0 a u mnie jest 9.0 nie wiem czy ma to znaczenie... Proszę jeszcze raz o pomoc Bart_S albo kogoś innego doświadczonego... Edytowane 28 Września 2018 przez Maaaniek
kuba84 Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 W dniu 27.09.2018 o 18:07, Maaaniek napisał: 2 idzie pod ECU - do pinu 13 białej kostki i też przewodzi Zobacz czy na masz sygnał z czujnika sprzęgła bezpośrednio na ECU. Jeśli był automat to trzeba prowadzić bezpośrednio przewód na ECU, bo nie ma we wiązce pojazdu przewodu sygnałowego. Podaj jeszcze dokładny numer sterownika silnika.
czarna759 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Witam, czy jest tutaj ktoś kto robił taka przekładke w 1.8t AVJ i może pomóc jak podlaczyc tempomat? Bo kolory kabli na podanych pinach ze schematu 1.9tdi kompletnie się nie zgadzają. Proszę o pomoc
Kaliin Opublikowano 26 Stycznia 2020 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Witam, Odgrzeje kotleta szykuje się do swapu z Multi na manual. Mam silnik BPW i pytanie jaki model skrzyni jest najlepszy do tego silnika. I Pytanie odnośnie ECU czy mój model da się kodować wrzucam zdjęcie z vaga.
Penzo_ Opublikowano 23 Lutego 2020 Opublikowano 23 Lutego 2020 W dniu 26.01.2020 o 19:21, Kaliin napisał: Witam, Odgrzeje kotleta szykuje się do swapu z Multi na manual. Mam silnik BPW i pytanie jaki model skrzyni jest najlepszy do tego silnika. I Pytanie odnośnie ECU czy mój model da się kodować wrzucam zdjęcie z vaga. siema niby ale jeszcze nie doszlem do tego przekodowanie musi nastąpić na samym poczatku przed rozłączeniem skrzyni abs itp itd bynajmniej BPW +cvt ale na bank sobie tego nie powiem drugie wyjscie ogarniety tjuner i kopia Twojego wsadu na przerobienie pod manuala skrzynia ośka czy quattro ?
kamykprzemek Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 (edytowane) Aby nie zakładać nowego wątku zapytam tutaj z moim problemem. Otóż mam pod maską wiazke że sterownikiem który jeździł w manualu a wiązka środka jest z automatu. Ktoś jest w stanie ogarnąć jak to podpiąć aby światła zaczęły swiecic? Gdzie szukać sygnałów i gdzie się z nimi wpiąć s moduł komfortu? Auto to a4b7 2.0tfsi bgb, co do wiązki wnętrza to nie wiem czy jest tip czy multi Edytowane 15 Czerwca 2020 przez kamykprzemek
Dmma Opublikowano 16 Maja 2021 Opublikowano 16 Maja 2021 (edytowane) Audi a4b6 2.4 bdv nr ECU 8e0 909 552 A, w temacie ktoś pisał że trzeba się wpiac do 39 pinu ale niestety u mnie pod tym pinem nie ma przewodu. Czy ktoś może wie pod który pin się wpiac w tym ECU, dodam że sam dokładałem tempomat jak jeszcze skrzynia automatyczna była i wszystko działało Edytowane 16 Maja 2021 przez Dmma
Milosz132132 Opublikowano 24 Sierpnia Opublikowano 24 Sierpnia (edytowane) Witam. Potrzebuje pomocy. Jak wygląda sprawa z podłączeniem tempomatu do Audi a4 b7 2.0tdi BRE 2006r. Po takiej przekładce z multi ? Szukam i szukam i niczego konkretnego nie mogę znaleźć czy tu będzie tak samo jak w b6? Edytowane 25 Sierpnia przez Milosz132132
xspeed99 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września (edytowane) Czy sa gdzieś opisane dokładnie wszystkie przeróbki elektryczne przy zmianie skrzyni z automatycznej na manualna ? Silnik 1.8t BFB Rok modelowy 2005.(a4b7 ) Sterownik silnika i kodowania ogarnie mi znajomy także to nie problem Bardziej mi zalezy na tym by działało światło cofania, możliwosc podpiecia tempomatu. Edytowane 24 Września przez xspeed99
amator3469 Opublikowano 12 Października Opublikowano 12 Października Witam czy koś mi pomoże? walczę z tempomatem w a4 b7 po przekładce na manual silnik 2.0 tdi BLB podłączyłem pin 39 w ecu nic potem 43 w ecu nic czujnik sprzęgła sprawdzony 100% sprawny ( podłączony do pedału hamulca pin 3 ) który to jest w końcu pin w ecu ? proszę o pomoc
Penzo_ Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października W dniu 12.10.2024 o 09:18, amator3469 napisał(a): Witam czy koś mi pomoże? walczę z tempomatem w a4 b7 po przekładce na manual silnik 2.0 tdi BLB podłączyłem pin 39 w ecu nic potem 43 w ecu nic czujnik sprzęgła sprawdzony 100% sprawny ( podłączony do pedału hamulca pin 3 ) który to jest w końcu pin w ecu ? proszę o pomoc jeżeli schemat sie nie myli to tak jak w bpw ma byc pin 43
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się