all1212 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) Konektor III (czarny, 12-pin) – PIN 7aktywacja włącznika światła wstecznego *************************************************************************** Dotyczy to modułu komfortu czy MCE Witam z przeczytanych postów na forum wynika, że dotyczy to modułu komfortu (jak przerobię to potwierdzę) potwierdzam, że dotyczy to modułu komfortu i trzena podać +12 na 7 pin 3 kostki modułu Mam pytanie odnośnie podłączenia tempomatu w audi a4 b7 2.0 tdi (silnik BLB.) W który pin ECU i czujnika sprzęgła się wpiąć aby aktywować czujnik sprzęgła. Do a4 b6 jest to bardzo ładnie opisane, a do b7 nie mogę znaleść opisu sam sobie odpowiem po długich poszukiwaniach znalazłem, że jest to pin 43 w ECU Edytowane 10 Października 2016 przez all1212
golfagn Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Witam, zorientowałem się, że miałem podmianę z automatu na manual. Coś jest nie tak z układem napędowym: -bardzo twarde sprzęgło. Nie ślizga się, ale ciężko ruszyć bez zabujania przy niższych obrotach. Nazwijmy, że jest bardzo czułe, jakby sportowe. Ma też krótki początkowy skok jakby taki jałowy. Tak to skrzynia chodzi idealnie, zawieszenie ok, poduszki silnika ok, komp nic nie pokazuje. Objawów dwumasu nie zauważyłem. Ma ktoś jakieś pomysły co mogli spaprać? Mam zamiar odpowietrzyć układ sprzęgła. Czy wpływ na obroty może mieć wymiana skrzyń? Bo jałowe są bardzo niskie- ok 420. Obstawiam, że czegoś nie przekodowali przy podmianie skrzyni. I jeszcze jeden problem: pedały. Sprzęgła wystaje najbardziej, ok 2cm niżej jest hamulec a gaz siedzi bardzo nisko. Niestety, różnice są takie, że ciężko już mi tak się jeździ... Pomysły?
DawidDawid Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Witam. A jak ma się to w silniku 2,4 BDV 170 KM ? Również chciałbym zamontować czujnik sprzęgła ale nie wiem do którego kabla się podłączyć od czujnika hamulca oraz gdzie się wpiąć w ecu, który pin ? Numer ecu to BEO 907411
juzek1504 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Witam mógł by mi ktos dosłownie wytłumaczyć jak podpiąć światło wsteczne w a4 b7 1.8t mam tez PARKTRONIC chodzi mi o dokładne wytłumaczenie gdie pod jaka kostke sie wpiac albo jak to przerobic bo s tego co pisze na 1 stronie ja wogule nic nie rozumiem. Pozrawiam.
sayan01 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Witam Panowie, może ktoś potwierdzić czy dobrze zrozumiałem podłączenie czujnika położenia pedału sprzęgła? Do czujnika sprzęgła podłączamy czerwono-biały kabelek z czujnika hamulca i później z czujnika sprzęgła do ecu w 1.9 tdi AVF do pinu 66 a w 1.8 t do pinu 39?
Ziewal Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Jestem właśnie po przekładce na manual, robiła to firma która robi to od lat, znają się ale drugi raz mają problem z uaktywnieniem tempomatu, wszystko podłączone tak jak powinno ale tempomat nie działa i jest to drugi przypadek w ich karierze i drugi raz w a4 B7 z silnikiem 2.7 tdi V6. We wszystkich innych autach tempomaty działają w tym jedynym silniku nie i sami nie wiedzą dlaczego może ktoś ma jakiś pomysł ?
grzybsi Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Teraz, sayan01 napisał: Witam Panowie, może ktoś potwierdzić czy dobrze zrozumiałem podłączenie czujnika położenia pedału sprzęgła? Do czujnika sprzęgła podłączamy czerwono-biały kabelek z czujnika hamulca i później z czujnika sprzęgła do ecu w 1.9 tdi AVF do pinu 66 a w 1.8 t do pinu 39? Tak dokładnie jak napisałeś, CZERWONO-BIAŁY przewód to pin nr 3 w czujniku hamulca. Pozdro
grzybsi Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Teraz, DawidDawid napisał: Witam. A jak ma się to w silniku 2,4 BDV 170 KM ? Również chciałbym zamontować czujnik sprzęgła ale nie wiem do którego kabla się podłączyć od czujnika hamulca oraz gdzie się wpiąć w ecu, który pin ? Numer ecu to BEO 907411 W BDV jest to PIN nr 39 we wtyku ECU, a drugi przewód podpinasz pod pin nr 3 w czujniku hamulca. Pozdro.
sayan01 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 5 minut temu, grzybsi napisał: Tak dokładnie jak napisałeś, CZERWONO-BIAŁY przewód to pin nr 3 w czujniku hamulca. Pozdro Dzięki za odp, ale już przeprowadziłem ten zabieg jakiś miesiąc temu. Wszystko przebiegło bezproblemowo.
grzybsi Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Witam, jestem po zabiegu podłączenia czujnika sprzęgła w sterowniku EDC16U31 nr 03G906016KN (BPW). Cała instalacja przebiegła bezproblemowo. W moim przypadku był to pin 43 (do którego podłączony jest zielono-szary przewód) w kostce oznaczonej literą K. Pozdrawiam.
piwoszek28 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Panowie również założyłem czujnik sprzegla. Wszystko dziala w vagu ale nie pokazuje prędkości w vag więc tempomat nie działa. Co może być przyczyną ? Dodam że mam błąd 01315 w zegarach czyli Transmission Control Module: No Communications I błąd 18097 w silniku 1
grzybsi Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 Panowie może ktoś pomoże, bo walczę z park-tronikiem w B7, zwrot "trzeba podać +12 v na 7 pin w 3 kostce modułu", oznacza że mam ze skrzynki przekaźników zmostkować czerwony kabel + 12 v (ten po stacyjce) z tym pinem ? czy po prostu muszę któryś z pinów czujnika światła wstecznego wpiąć w ten 7 pin?
Makale Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 Żeby odblokować rozrusznik po swapie na manual należy po zdemontowaniu przekaźnika skrzyni 369 zmostkować ze sobą 50A z 50Z. Na pin P/N jest podawana masa i wtedy przekaźnik łączy właśnie 50A z 50Z, lecz w manualu ten przekaźnik jest całkowicie zbędny, więc przekaźnik na Allegro, a na stałe w podstawie przekaźnika łączymy skrajne piny (lewy i prawy) w środkowym rzędzie pinów. Natomiast co do B7 to znalazłem informacje, że tego przekaźnika tam nie ma, jest inny tylko 3 pinowy i jest inna podstawka. Wynika to pewno z tego, że przekaźnik 369 w B6 służy za odblokowanie rozrusznika i za światła wstecznego. W B7 tylko za rozrusznik bo światła cofania idą przez MCE (o czym napisał Bart-S w pierszym poście). W B7 mostkujemy skrajne prawe, dolne piny. Foto zapożyczene z audizine: Proponuję dopisać do pierwszego postu.
Makale Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Jeżeli auto 2000/2001/2002 rok a skrzynia nowsza to jest bez impulsatora i prędkościomierz żeby ruszył trzeba z kostki ABS dołożyć pin 33 (pasują piny z kostek od czujników zużycia klocków, wystarczy pin wcisnąć czymś cienkim, zablokuje się ładnie) i jak mechanik przy swapie wyciągnął na górę wtyczkę od CVT to rozbieramy kostkę i wpinamy się w pin 5 kostki ABS (on idzie do zegarów), albo jak ktoś uciął tą wiązkę to trzeba kablem do zegarów lecieć. Zielona kostka pin też 5.
elmo814 Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) witam czy dobrze rozumię panowie: swap w b7 Konektor III (czarny, 12-pin) – PIN 7aktywacja włącznika światła wstecznego, skąd ten plus? zworka 396 - rozrusznik b7 ecu pin 43 czujnik sprzegła (b7) co za tym idzie tempomat? parktronic? kodowanie , moze ktos rozpisac Edytowane 20 Lutego 2018 przez elmo814
grzybsi Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) Okej dla potomnych dodaję poniższy "prowizoryczny" schemat podłączenia czujnika światła wstecznego w przypadku Audi A4 B7 i przy okazji małe rozjaśnienie zwrotu "podać +12v na 7 pin w III wtyczce modułu komfortu": https://imgur.com/a/mBVQT U mnie zadziałało. Szczególne podziękowania za pomoc i zaangażowanie w wyjaśnieniu problemu przekazuję użytkownikowi "szaman864" Edytowane 5 Marca 2018 przez grzybsi
szaman864 Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 W dniu 5.03.2018 o 10:59, grzybsi napisał: Okej dla potomnych dodaję poniższy "prowizoryczny" schemat podłączenia czujnika światła wstecznego w przypadku Audi A4 B7 i przy okazji małe rozjaśnienie zwrotu "podać +12v na 7 pin w III wtyczce modułu komfortu": https://imgur.com/a/mBVQT U mnie zadziałało. Szczególne podziękowania za pomoc i zaangażowanie w wyjaśnieniu problemu przekazuję użytkownikowi "szaman864" ?
Danielo924 Opublikowano 29 Maja 2018 Opublikowano 29 Maja 2018 Witam. Wiem że temat dotyczy elektryki całej operacji ale nigdzie nie mogę uzyskać pomocy odnośnie mojego problemu. Jestem po swapie na manual w moim 2.0 alt i problem polega na drganiach auta nasilających się wraz ze wzrostem obrotów silnika. Skrzynia wykluczona bo jak wciskam sprzęgło żadnej poprawy. Wygląda na jakiś feler w kole dwumasowym. Jakieś pomysły?
szaman864 Opublikowano 29 Maja 2018 Opublikowano 29 Maja 2018 3 godziny temu, Danielo924 napisał: Witam. Wiem że temat dotyczy elektryki całej operacji ale nigdzie nie mogę uzyskać pomocy odnośnie mojego problemu. Jestem po swapie na manual w moim 2.0 alt i problem polega na drganiach auta nasilających się wraz ze wzrostem obrotów silnika. Skrzynia wykluczona bo jak wciskam sprzęgło żadnej poprawy. Wygląda na jakiś feler w kole dwumasowym. Jakieś pomysły? Siemano i to drganie jest od samego początku przekładki?? Od pierwszego uruchomienia???
Danielo924 Opublikowano 30 Maja 2018 Opublikowano 30 Maja 2018 9 godzin temu, szaman864 napisał: Siemano i to drganie jest od samego początku przekładki?? Od pierwszego uruchomienia??? Tak od początku. Przed przekladka silnik chodził elegancko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się