Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AJM montaż kpl. sprzęgła z AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kowi "pijesz" do mnie czy do reszty ? :grin:

Opublikowano

Do zrywki :D

Opublikowano

a ja wlasnie jade pic :-D hehehe

---------- Post dopisany at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany at 18:48 ----------

do skrzyni 5 nie podejdzie to ... jeśli ktoś twierdzi że podejdzie to proszę dokumentację ...

AJM ma sprzęgło 228 i dwumas jak AWX AFN itp

ATJ ma 240 i dwumas prawie jak AVF, można je spokojnie zamienić.

http://www.ccc-motorsport.de/shop/2879/luk-schwungrad-audi-a4-8d2-b5-1-9tdi-quattro-8d5-vw-passat-3b2-4motion-variant-3b5-3b3-3b6-zms-flywheel-dmf-415011410-415-0114-10-detail?tmpl=component&format=pdf

poza tym są inne rozruszniki w ATJ i AJM itd

Nie mam pojęcia jak chcecie upchać sprzęgło 240mm do skrzyni 5 ?

Siedzę w tym nie od dziś i nie znalazłem patentu żeby upchać sprzęgło 240mm wraz z dwumasem do skrzyni 5.

W drugą stronę nie ma żadnego problmeu czy 228 do skrzyni 6

oczywiście mowa tylko i wyłącznie o dieslu

no to jak nie podejdzie, to bedzie AWX. ale do passka ajm 5 tki podchodzi przeciez. to dlaczego nie podejdzie do audi?

Opublikowano
do skrzyni 5 nie podejdzie to ... jeśli ktoś twierdzi że podejdzie to proszę dokumentację ...

AJM ma sprzęgło 228 i dwumas jak AWX AFN itp

ATJ ma 240 i dwumas prawie jak AVF, można je spokojnie zamienić.

http://www.ccc-motorsport.de/shop/2879/luk-schwungrad-audi-a4-8d2-b5-1-9tdi-quattro-8d5-vw-passat-3b2-4motion-variant-3b5-3b3-3b6-zms-flywheel-dmf-415011410-415-0114-10-detail?tmpl=component&format=pdf

poza tym są inne rozruszniki w ATJ i AJM itd

Nie mam pojęcia jak chcecie upchać sprzęgło 240mm do skrzyni 5 ?

Siedzę w tym nie od dziś i nie znalazłem patentu żeby upchać sprzęgło 240mm wraz z dwumasem do skrzyni 5.

W drugą stronę nie ma żadnego problmeu czy 228 do skrzyni 6

oczywiście mowa tylko i wyłącznie o dieslu

kuba weź pod uwagę że w AVFach była zmiana w dwumasie, pasujący dwumas 240mm do 228mm był tylko w pierwszych miesiącach produkcji i podejrzewam że właśnie późniejsze były już inne

Opublikowano

a na jakiej zasadzie ten dwumas pasuje skoro on 240mm?

Opublikowano

to że jako jedyny dwumas 240mm ze wszystkich jest montowany na 6 srub do walu, wszystkie inne byly na 8

Opublikowano

i tym o to sposobem dotarlismy do sedna sprawy :grin::grin::grin::grin:

Opublikowano

Dajcie jakas fote

Opublikowano

038105266K ma numer, wyglada jak ogolony frezarka jednomas jaki ma tomek :P

---------- Post dopisany at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany at 23:30 ----------

536787230.jpg

536787285.jpg

---------- Post dopisany at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany at 23:31 ----------

chyba duzo sie nie rozni, ponizej zwykly dwumas 1.8T/1.9TDI

17,.JPG

---------- Post dopisany at 23:53 ---------- Poprzedni post napisany at 23:34 ----------

zastanawia mnie tylko jedno, czy da sie moze rozszerzyc zwykly dwumas 228 w taki sam sposob jak jednomas z ABK 228 pod tarcze 240mm

Opublikowano

Qrde, ostatnio wymieniłem u siebie komplet sprzęgła i dwumase. Chciałem założyć mocniejsze i jedyne co mi przyszło do głowy do komplet od BRD. Nie wiem czemu ale mój stary dwumas i nowy od BRD są identyczne i po numerze wychodzi ma to że dla AVF BRD i bliźniaczych silników dwumas był ten sam, docisk również się niczym nie różnił jedynie tarcza - ta od AVF ma 6 sprezyn, a ta od BRD 4 większe i w środku tych większych 4 mniejsze, czyli jakby 8... Także autorze jakbyś chciał mocniejsza tarczę bierz l od BRD. Może pokusisz się również o skrzynie 6 HCK. Tylko nie wiem skąd w B5 idzie sygnał na predkosciomierz, ze skrzyni czy czujnika ABS.

Opublikowano

aha, ciekawostką jest też to że dwumasy od wzdłużnych 2.0tfsi też są mocowane na 6 śrub ale nie mam pojęcia czy pasują pod nasze zwykle 5 biegowe skrzynie i rozruszniki

Opublikowano
Qrde, ostatnio wymieniłem u siebie komplet sprzęgła i dwumase. Chciałem założyć mocniejsze i jedyne co mi przyszło do głowy do komplet od BRD. Nie wiem czemu ale mój stary dwumas i nowy od BRD są identyczne i po numerze wychodzi ma to że dla AVF BRD i bliźniaczych silników dwumas był ten sam, docisk również się niczym nie różnił jedynie tarcza - ta od AVF ma 6 sprezyn, a ta od BRD 4 większe i w środku tych większych 4 mniejsze, czyli jakby 8... Także autorze jakbyś chciał mocniejsza tarczę bierz l od BRD. Może pokusisz się również o skrzynie 6 HCK. Tylko nie wiem skąd w B5 idzie sygnał na predkosciomierz, ze skrzyni czy czujnika ABS.

AVF i BRD to skrzynie 6biegowe gdzie masz 240mm, tak wiec nie pomogłes:wink:

Opublikowano

srednica tarczy nie ma az takiego znaczenia, wazniejsze sa otwory na sruby wału i wieniec na rozrusznik, reszte da sie spasowac

Opublikowano

tak czy tak nie pasuje do AJMa:wink:

Opublikowano

spokojnie Panowie.dzisiaj sie to okaze czy pasuje ten dwumas 240 mm co kolega zaproponowal.

Opublikowano

o ile to ten z pierwszych lat produkcji :)

Opublikowano
o ile to ten z pierwszych lat produkcji :)

dokladnie ten ktorego nr. podales z koncowka 266k

Opublikowano

no to montuj i rób zdjęcia:naughty:

Opublikowano

no i wynik jest nastepujacy. ... racje ma kolega Kowi. inny jest wieniec kola dwumasowego (inne odsadzenie pierscienia i rozstawienie zebow). dwumasa nie pasuje do rozrusznika,dalej juz nie sprawdzalem. wchodzi zatem znowu standard czyli 228 mm.

Opublikowano

dzieki, mit rozwiany:decayed:

tak wiec kupuj sprzęgło do AWXa to najrozsądniejsze rozwiązane, dwumas moze być seryjny, sprzęgło mozesz zawsze obic kevlarem gdybys naprawde chciał grubo ponad 200km wyskoczyc:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...